migration

migration

توسط ۴ نفر دنبال می شود

دوره‌ های زبان فرانسه

به اعتقاد بسیاری از متخصصان زبانشناسی و زبان‌آموزی، سریع‌ترین روش برای فراگیری یک زبان جدید، روش غوطه‌وری می‌باشد. بنابراین اگر کسی بخواهد زبان فرانسه را به بهترین و سریع‌ترین روش بیاموزد، بهتر است این کار را در فرانسه یا هر کشور فرانسوی‌زبان دیگری انجام دهد. در چنین حالتی، تمام اوقات خارج از کلاس نیز او در اطراف مردم فرانسوی‌زبان می‌گذرد. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های آموزش زبان فرانسوی در کشور فرانسه، فراگیری فرهنگ مردم این کشور است. در ادامه پنج موسسه برتر آموزش فشرده زبان فرانسوی در کشور فرانسه را بررسی خواهیم کرد.

 

 

موسسه زبان‌شناسی آدنت

یک برنامه فشرده تابستانی شامل 30 کلاس 45 دقیقه‌ای در هفته در موسسه آدنت برگزار می‌شود. مسئولین این آموزشگاه بر این باور هستند که تعادل بین یادگیری در کلاس درس و فعالیت‌های فرهنگی در اطراف شهر مونپلیه، حائز اهمیت است. به‌ عبارت ‌دیگر تعامل با یک فرهنگ، معمولا اشتیاق زبان‌آموز را به آموختن هر چه سریع‌تر زبان فرانسوی تحریک می‌کند. موسسه آدنت با برگزاری تورهای تاریخی، اردوهای ورزشی و گشت‌وگذار در خارج از شهر، امکان آموزش راحت‌تر زبان فرانسه را فراهم می‌نماید.

هزینه آموزش زبان در این موسسه ۲۲۰ یورو می‌باشد که هزینه‌های دیگری مانند گواهینامه مهارتی نیز به آن اضافه خواهد شد.

 

آموزشگاه زبان فرانسه LSF

این آموزشگاه، سه نوع دوره فشرده آموزش زبان فرانسه را در طول سال ارائه می‌دهد. دوره اول شامل آموزش مهارت‌های شفاهی است. چنانچه هدف اصلی شما مکالمه به زبان فرانسه باشد، این برنامه می‌تواند برای شما مناسب باشد. دوره دوم، دوره غوطه‌وری فشرده فرانسوی است. در این دوره زبان‌آموزان علاوه بر تمرکز بر مهارت‌های شفاهی، فعالیت‌های فرهنگی دیگری شامل سینما، غذا و نقاشی را نیز می‌گذرانند. دوره سوم این موسسه نیز تحت عنوان دوره Intensive Plus، بر جنبه‌های مختلف زبان فرانسه به جای مکالمه تمرکز دارد.

هزینه ثبت نام در این آموزشگاه از 300 یورو شروع می‌شود.

 

مدرسه فرانسوی آلپ

مدرسه فرانسوی آلپ، دارای دو برنامه فشرده تابستانی و زمستانی برای آموزش زبان فرانسه است. هر دو برنامه بر مکالمه به زبان فرانسه و یادگیری نحوه استفاده از این زبان در موقعیت‌های واقعی تمرکز دارند. هزینه ثبت‌نام با توجه به برنامه‌ای که انتخاب می‌کنید، از ۱۹۰ یورو تا ۳۵۰ یورو متغیر می‌باشد.

 

مدرسه فرانسوی ریویرا

این موسسه، یکی از مؤسسات برتر آموزش فشرده زبان فرانسه است. برنامه ارائه‌شده از طرف مدرسه فرانسوی ریویرا، شامل هشت و نیم ساعت کلاس در روز و ۵ روز در هفته می‌باشد. مدت‌زمان برگزاری کلاس‌ها، بین ۲ تا ۴ هفته است. هزینه دوره‌های آموزش زبان در این موسسه، ۳۲۶۰ یورو می‌باشد.

 

مرکز بین‌المللی آنتیب

این مرکز دارای یک برنامه فشرده آموزش زبان شامل ۳۰ کلاس ۴۵ دقیقه‌ای در هفته می‌باشد. دوره‌های صبحگاهی در موسسه آنتیب، در یک محیط کلاسی معمولی برگزار می‌شوند. این دوره‌ها روی زبان فرانسوی گفتاری، نوشتاری و عمومی تمرکز دارند. در کلاس‌های بعد از ظهر، زبان‌آموزان را به گروه‌های کوچک‌تر تقسیم می‌کنند. بدین ترتیب، به ‌طور خاص روی زبان فرانسه به‌ صورت شفاهی و درک مطلب کار می‌شود. هزینه ثبت‌نام در این موسسه ۳۷۵ یورو در هفته می‌باشد.

 

دوره زبان فرانسه در کانادا

امروزه آموزش زبان فرانسه به ‌طور گسترده در سرتاسر کانادا برگزار می‌شود. در ادامه به بررسی بهترین دوره‌های آموزش زبان فرانسه در کانادا، خواهیم پرداخت.

آموزشگاه  Alliance Française

این آموزشگاه، به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین مراکز آموزش زبان فرانسه در دنیا شناخته می‌شود. آموزشگاه Alliance Française  در سال ۱۸۸۳ در شهر پاریس تأسیس شد و امروزه حدود ۹۰۰ شعبه در سرتاسر جهان دارد. 9 شعبه از این آموزشگاه‌، در شهرهای تورنتو، کلگری، ادمونتون، هالیفاکس، وینیپگ، مونکتون، اوتاوا، ونکوور و ویکتوریا واقع شده‌اند. شعبه‌های Alliance Française به ‌طور رسمی توسط سفارت فرانسه، به ‌عنوان مراکز آموزشی، مراکز برگزاری آزمون‌های رسمی و دیپلم‌های معتبر بین‌المللی شناخته می‌شوند. این آموزشگاه، یکی از مراکز برگزاری آزمون DELF-DALF  نیز می‌باشد.

 

آموزشگاه HEC مونترآل

این موسسه که در سال ۱۹۰۷ میلادی تأسیس شد، قدیمی‌ترین مرکز آموزش زبان فرانسه در کانادا است. موسسه HEC که با نام Ècole des Hauntes Ètudes Commerciales شناخته می‌شود، در شهر مونترال واقع شده است.

این موسسه تنها مرکز آموزش مدیریت آمریکای شمالی در مقطع کارشناسی ارشد و BBA می‌باشد.  این مرکز همچنین دوره‌های طولانی‌مدت آموزش زبان فرانسه برای تجارت را برگزار می‌کند. افرادی که قصد دارند برای دریافت مدرک BBA و تجارت به زبان فرانسه اقدام کنند، می‌توانند در موسسه  HEC به تحصیل بپردازند.

 

دانشگاه اتاوا

شهر اتاوا یکی از شهرهایی است که بیشترین جمعیت دوزبانه در جهان را دارد. همچنین ایالت کبک که مردم آن فرانسوی‌زبان هستند نیز در آن‌سوی رودخانه اوتاوا قرار گرفته است. به همین دلیل، زبان‌آموزان در این شهرها به ‌راحتی فرصت‌هایی برای صحبت کردن به زبان فرانسه در خارج از کلاس را پیدا می‌کنند. همچنین پس از درک بهتر این زبان، می‌توان در یکی از رشته‌های ارائه‌شده به زبان فرانسه در دانشگاه اتاوا به تحصیل پرداخت.

 

کالج هامبر

کالج هامبر یک مرکز پلی‌تکنیک است که در سال ۱۹۶۷ میلادی تأسیس شد. این کالج سه برنامه جداگانه برای افرادی که علاقه‌مند به یادگیری زبان فرانسه هستند، ارائه می‌دهد. این سه برنامه شامل دو برنامه به‌صورت آنلاین و یک برنامه در کلاس می‌باشد.

برای شرکت در دوره آموزش زبان فرانسه در این کالج، ابتدا یک آزمون تعیین سطح از زبان‌آموزان گرفته می‌شود. سپس می‌توان مدت‌زمان آموزش را انتخاب کرد که به دو صورت دو سال آموزش عادی یا یک سال آموزش فشرده ارائه می‌شود.

 

موسسه جورج براون

پردیس سنت جیمز کالج جورج براون در قلب شهر تورنتو واقع‌شده است. برنامه آموزشی زبان فرانسه در این کالج، شامل ۸ دوره می‌باشد. زبان‌آموزان در این دوره‌ها، هم توانایی صحبت کردن به زبان فرانسه را فرا می‌گیرند و هم در مورد فرهنگ‌های مختلف مردم فرانسوی‌زبان دنیا آشنایی پیدا می‌کنند. همچنین افرادی که دوره متوسط زبان فرانسه را در سایر مؤسسات گذرانده باشند، می‌توانند این دوره‌ها را در کالج جورج براون تطبیق دهند.

در پایان پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره زبان فرانسه به این لینک مراجعه نمایید.

ممنون از همراهی شما.

migration
migration

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋