mahdi_mohammadzade

mahdi_mohammadzade

وب مستر و فعال سوشال مدیا
توسط ۷ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

انواع مدل چراغ جلو چانگان


یکی از مزیت‌های اساسی چراغ جلو خودروهای چانگان، داشتن انواع مختلف برای تنوع در سلیقه‌های مختلف است. به بیانی دیگر، چانگان برای هر مدل خودروی خود، چندین طرح چراغ جلو طراحی کرده است که این موضوع باعث تمایز آن با محصولات رقبا شده است. مهمترین انواع چراغ جلو چانگان عبارتند از:

1_چراغ جلو نئون چانگان
2_چراغ جلو LED چانگان
3_چراغ جلو زنون چانگان
4_چراغ جلو اسپرتی چانگان
5_چراغ جلو فابریکی چانگان
6_چراغ جلو هالوژن چانگان
7_چراغ جلو سفارش اروپا چانگان

هر آنچه که باید در مورد خودرو چانگان بدانید!

جهت بهترین شناخت از برند خودرو چینی معروف چانگان، نیاز است که اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشیم. چانگان، یکی از برندهای خودروسازی بزرگ در چین و جهان است. متأسفانه خودروهای چینی در گذشته سابقه خوبی نداشتند و دلیل این موضوع، عدم تطابق با فرهنگ ایران بود؛ با این حال، چانگان با ارائه انواع مدل‌های خودرو و لوازم با کیفیت مانند چراغ جلو چانگان در کشور، توانست از رقبای خود جلوگیری کرده و عنوان پرفروش‌ترین محصول خارجی در ایران را به دست آورد.

همچنین، این برند در چین نیز رتبه اول را در فروش به دست آورده است و حدود حداقل 1 میلیون دستگاه خودرو را در سال به فروش می‌رساند. عرضه یک میلیون دستگاه باکیفیت به مردمانی که در خرید خودرو حساسیت بالایی دارند، کار بزرگی است.

مسئولان شرکت خودروسازی چانگان به کیفیت محصولات خود بسیار حساس هستند و به همین دلیل، واحدهای توسعه و تحقیق را در کشورهای خارجی شامل ژاپن، ایتالیا و آمریکا برای بهبود فروش و کیفیت محصولات خود تأسیس کرده‌اند. همچنین، با متخصصان محلی همکاری می‌کنند تا هر ساله محصولات با کیفیتی مانند چراغ جلو چپ و راست چانگان و دیگر قطعات مهم در موتور را تولید کنند.

مقاله مرتبط چگونه قطعات یدکی اصل خودرو را از تقلبی تشخیص دهیم؟ را می توانید مطالعه کنید!

خرید چراغ جلو چانگان 

در بسیاری از فروشگاه‌ها، چراغ خودروهای برندهای خارجی در دسترس نیست. این موضوع باعث می‌شود که برخی از فروشندگان، از ناآگاهی مشتریان بهره برده و محصولات تقلبی را به جای نمونه اصلی به فروش برسانند. اما این کار می‌تواند به خودروی شما آسیب جدی وارد کند، زیرا برخی از این محصولات، به دلیل عدم توازن در ولتاژ و کیت نصب شده، قابلیت کارکرد درست را ندارند.

بنابراین، برای خرید و نصب هر نوع چراغ جلویی از جمله چراغ جلو راست و چراغ جلو چپ چانگان، بهتر است با نمایندگی فروش نوین پارت تماس بگیرید.نوین پارت محصولات اصلی و اورجینال چراغ جلو چانگان با ضمانت نامه ارائه می‌دهد. همچنین، در طراحی اولیه سعی شده است که پرفروش‌ترین نمونه‌های چراغ جلو در خودرو به کار گرفته شوند، اما اگر به دنبال چراغ جلو با طرح خاصی هستید، می‌توانید آن را از میان طرح‌های مختلف انتخاب کنید و با فروشگاه تماس بگیرید.

 

طراحی چراغ جلو چانگان 

بیشتر افرادی که قصد خرید خودرو را دارند، به جزئیات ریز و حساسی از خودرو توجه می‌کنند. احتمالاً خودشان متوجه این مسئله نیستند، اما زمانی که به خرید می‌پردازند، بخش‌های خودرویی غیر از موتور نیز برایشان اهمیت دارند. یکی از این بخش‌ها چراغ جلو است که در چند سال اخیر طراحان خودروسازی بر روی آن تأکید بیشتری داشته‌اند و حتی متخصصان حرفه‌ای را برای بهبود آن استخدام کرده‌اند.

برند خودروسازی چانگان، با طراحی انواع مدل‌های چراغ جلو چپ و راست با استفاده از روش‌های نوین و خطوط منحنی و لبه‌های تیز، ظاهر مدرنی را در تولید این چراغ‌ها به ارمغان آورده است. در محصولات چانگان، این چراغ‌ها در مدل‌های 2015، 2016، 2017، 2018 و 2019 ویژگی‌های منحصر به فردی دارند.

هر چند در دیگر مدل‌های چراغ جلو چانگان ممکن است ویژگی‌های متفاوتی را مشاهده کنید، اما باید بگوییم که چانگان تمامی این ویژگی‌ها را در محصولات خود در نظر گرفته است. به همین دلیل، این برند توانسته است در چند سال اخیر عنوان برند اول در بازار خودروی چین را به دست آورد.

mahdi_mohammadzade
mahdi_mohammadzade وب مستر و فعال سوشال مدیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋