mahdi_mohammadzade

mahdi_mohammadzade

وب مستر و فعال سوشال مدیا
توسط ۷ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نحوه نما دادن ساختمان در شب ( نورپردازی حرفه ای ) + جدیدترین مدل 2021

 

برای زیبایی ساختمان و مغازه یا فروشگاه باید از نورپردازی های مناسب و مهندسی شده استفاده کرد که می تونه تاثیر فوق العاده در جلوه شب داشته باشه. پیشنهاد من اینه که اگه شما به دنبال زیبایی نورپردازی هستید باید چند تا از عوامل اصلی رو بشناسید ، حالا بریم برای معرفی این عوامل که اصلا چه تاثیری توی این زیبایی دارند.

چراغ هالوژن ، کم مصرف اما پر نور

لامپ های هالوژنی از انواع جدید لامپ ها هستند که در واقع شکل تغییر یافته ای از لامپ های رشته ای می باشند و نور مناسبی را در فضا منتشر می سازند به همین دلیل این گروه از لامپ ها امروزه کاربرد گسترده ای یافته اند. انواع لامپ هالوژن LED ، لامپ هالوژن SMD و لامپ هالوژنCOB از مدل های مختلف این محصولات هستند که کاربرد گسترده ای دارند و می توان از آنها برای تامین روشنایی در محیط های مختلف استفاده کرد.

ریسه شلنگی ، تنوع در تزئینات

نواع ریسه ال ای دی روشنایی هایی هستند که بیشترین کاربرد را برای تزئینات نوری دارند و دارای تنوع گسترده ای می باشند. این محصولات بر اساس شرایط و موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه ریسه ها یا انواع چراغ ریسه ای کاربرد زیادی در نورپردازی های داخلی و خارجی ساختمان ها دارند. ریسه ها با روشن شدنشان فضا را دلنشین تر می سازند. از ریسه ها می توان در نورپردازی های سقفی، کنار پله ها، زیر کابینت ها، داخل استخرها، نمای ساختمان ،اطراف درب ها، فضاهای باز و هر جایی که نیاز به نور تزئینی زیبا دارید استفاده نمایید.

 

استفاده از چراغ های خطی روکار_توکار

چراغ خطی LED نسل جدیدی از روشنایی است که امروزه با توجه به اهمیت مصرف انرژی و همچنین نیاز به مدرن بودن فضا در کنار تامین نور مناسب مورد توجه افراد و طراحان نورپردازی قرار گرفته است. چراغ های خطی LED با توجه به اینکه شکل زیبا و مدرنی دارند می توانند هم راهکار مناسبی برای تامین نور فضاهای مختلف و هم المانی برای تزئین و نورپردازی فضا به حساب آیند. این چراغ ها را می تونین توی آشپزخانه ها نسبتا بزرگ و سالن های آرایشی استفاده کنید.

چراغ استخری ، نمایی فوق العاده

ترکیب آب با نور واقعا برای هر کسی آرام بخش و زیبا است. اگر منزل یا حیاط شما دارای استخر است ولی نمای زیبایی در شب ندارد می توانید با استفاده از مدل های مختلف چراغ استخری ، جلوه ای خاص و فوق العاده به استخر خود بدهید.

بهترین پیشنهاد جهت خرید لامپ و چراغ های نورپردازی

اگر به دنبال فروشگاهی معتبر و با کیفیت هستید که این مدل از نورپردازی را داشته باشید و هم مشاوره دکوراتیو رایگان بگیرید، پیشنهاد ما فروشگاه آنلاین حامی نور است که با عرضه بهترین محصولات برند در این حوزه فعالیت می کند.

 

mahdi_mohammadzade
mahdi_mohammadzade وب مستر و فعال سوشال مدیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋