mhyahshmi140

mhyahshmi140

بهترین رستوران های مالدیو

 

جزایر مالدیو مجموعه‌ای مرجانی هستند که از تاج‌های یک رشته‌کوه آتشفشانی باستانی زیرآبی ساخته شده‌اند. همه جزایر کم‌ارتفاع هستند و هیچ‌کدام بیش از ۱٫۸ متر از سطح دریا بالاتر نمی‌روند. صخره‌های این جزایر به‌صورت سدی از آنها در برابر اثرات مخرب بادهای موسمی محافظت می‌کنند. 

جمهوری مالدیو مجمع‌الجزایری متشکل از ۱۱۹۲ جزیره مرجانی است که در ۲۶ گروه آب سنگی گروه‌بندی می‌شوند. این جزایر در پهنه‌ای آبی در حدود ۹۰ هزار کیلومتر مربع پراکنده‌اند اما کل مساحت خشکی آن‌ها فقط ۲۹۸ کیلومتر مربع است. بزرگ‌ترین جزیره پنج کیلومتر مربع مساحت دارد و در مالدیو تنها ۹ جزیره با مساحتی بزرگتر از دو کیلومتر مربع وجود دارند. ۲۰۰ عدد از جزیره‌ها مسکونی هستند و ۸۸ جزیره دیگر دارای اقامتگاه‌های گردشگری هستند. سواحل در بسیاری از جزایر دارای شن و ماسه نرم و ریز است، اما در برخی جزایر دیگر صخره‌ای است و راه رفتن با پای برهنه بر روی این سواحل دشوار است. در تقریباً همه جزایر بخشی از ساحل دارای ماسه‌های ریز است.

در این مقاله قصد داریم به معرفی چند رستوران محبوب در مالدیو بپردازیم:

ترا (Terra)

ترا یکی از خاص ترین رستوران های مالدیو است. این رستوران یکی از ۱۱ رستوران مجلل و جدید در تفرجگاه والدورف آستوریا در جزیره ایتهافوشی در جنوب آتول ماله است و دارای مجموعه‌ای از هفت کلبه یا آشیانه اختصاصی و مخفی از بامبو است که به‌صورت استراتژیک در میان شاخ و برگ درختان قرار گرفته‌اند. شام در این رستوران شامل یک منوی چند وعده‌ای مجلل و مدرن است که با لیست شراب عالی هماهنگ شده است.

این رستوران گران‌قیمت، با طراحی منحصربه‌فرد و محیطی رؤیایی از بهترین رستوران های مالدیو برای یک تجربه غذاخوری رمانتیک و به‌یادماندنی است و با غذاهای خاص، سطح بالای خدمات و توجه به جزئیات، تجربه‌ای لوکس و به‌یادماندنی را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد.

امتیاز گوگل: ۴.6

آدرس: Ithaafushi Island Male, 20009, Maldives

ساعات سرو غذا: همه‌روزه از ساعت 19 الی 10:30 شب

نوع غذا: ایتالیایی، ژاپنی، فرانسوی و مالدیوی

معروف‌ترین غذا: بیف میازاکی

پبلز بای رویال (Pebbles by Royal)

پبلز رویال در کنار ساحل زیبا و مشهور توندو یکی از نقاط دیدنی جزیره، جای گرفته است. اینجا جایی است که می‌توانید در آرامش کامل نشسته و ضمن تماشای منظره غروب خورشید در کنار اقیانوس، از غذاهای خوشمزه لذت ببرید. با توجه به دیدگاه‌های مثبت بازدیدکنندگان، این رستوران به‌عنوان یکی از برترین‌ رستوران های مالدیو شناخته می‌شود که غذاهای فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد.

یک تجربه غذایی بی‌نقص شامل محیطی زیبا، خدمات برجسته، منوی متنوع و غذاهای دلپذیر است و پبلز رویال، همه این ویژگی‌ها را به ارمغان می‌آورد تا شما را به تجربه‌ای خاطره‌انگیز دعوت کند. مکان‌های نشستن متنوعی برای انتخاب وجود دارد و هر کدام منظره‌های دیدنی ارائه می‌دهند.

امتیاز گوگل: ۴.۹

آدرس:  Dhadimagu, Maldives, Genmiskih Magu, Fuvahmulah 18018, Maldives

ساعات سرو غذا: ۹ صبح تا ۱۲ شب از شنبه تا پنج‌شنبه و ۲ بعدازظهر تا ۱۲ شب در روز جمعه.

نوع غذا: غذاهای حلال

معروف‌ترین غذا: پیتزای قارچ و پنیر، اسپاگتی غذای دریایی

اسپایس (The Spice)

این رستوران با ارائه غذاها و دکوراسیون خود، تلفیقی از جنبه‌های مدرن و سنتی مالدیو را به نمایش می‌گذارد. با ارائه منوهای صبحانه و ناهار با طیف وسیعی از غذاها مانند آسیایی، اروپایی و مالدیوی، شما در بهشت غذاخوری‌ها قرار خواهید گرفت. غذاها با مواد اولیه باکیفیت بالا تهیه می‌شوند و صرف‌نظر از اینکه چه سفارش می‌دهید، تنها با بهترین‌ها پذیرایی خواهید شد.

فضای داخلی این رستوران با رنگ‌های روشن و مبلمان چوبی که با منظره‌ای مسحورکننده از پوشش گیاهی انبوه و آب‌های فیروزه‌ای همراه است در کنار غذاهای خوشمزه این رستوران را به یکی از بهترین رستوران های مالدیو تبدیل کرده است. همچنین در شب‌ها، رستوران با برگزاری شب‌های موضوعی، زمانی سرگرم‌کننده برای مهمان‌ها را فراهم می‌آورد.

امتیاز گوگل: ۴.۸

آدرس:  987M+CWX, Atmosphere Kanifushi Maldives, Kanifushi Island, Lhaviyani Atoll, Maafilaafushi, Maldives

ساعات سرو غذا: ۷ صبح تا ۱۰:۳۰ صبح، ۱۲ ظهر تا ۲:۳۰ بعدازظهر و ۷ شب تا ۱۰ شب.

نوع غذا: آسیایی، اروپایی و مالدیوی

معروف‌ترین غذا: نودل‌ آسیایی، غذاهای دریایی کبابی و پاستا

گودوگودا (Guduguda)

رستوران گودوگودا واقع در استاندارد، متعلق به یک هتل زنجیره‌ای آمریکایی است که در هورووالهی یکی از شعب خود را افتتاح کرده است. این رستوران از بهترین رستوران های مالدیو برای صرف غذای سنتی این کشور است. در گودوگودا غذاهای اصیل مالدیوی توسط یک زن بومی در آشپزخانه‌ای باز پخته می‌شود و به مهمانان عرضه می‌گردد. در اینجا شما می‌توانید درحالی‌که مناظر دل‌انگیز اطراف را نظاره‌گر هستید از تماشای فرآیند پخت‌وپز غذاها نیز لذت ببرید.

داخل رستوران نیز با الهام از خانه‌های سنتی مالدیو با تزئینات چوبی و فضای غذاخوری کم‌نور، جلوه‌ای زیبا دارد. بوی دل‌انگیز غذاها که از آشپزخانه به مشام می‌رسد، به‌تنهایی برای برانگیختن اشتیاق کافی است. برای تجربه‌ای واقعاً بومی، می‌توانید با پوشیدن لباس‌های سنتی و خوردن غذا با دست، فرهنگ مالدیوی را به‌طور کامل تجربه کنید.

امتیاز گوگل: 4.6

آدرس:  9XRJ+847, Huruvalhi, Kinolhas, Maldives

ساعات سرو غذا: از ۶:۳۰ عصر تا ۱۰ شب در روزهای چهارشنبه، جمعه و یکشنبه

نوع غذا: غذاهای اصیل مالدیوی

معروف‌ترین غذا: چاپاتی نارگیل و سامبال تن ماهی، سوپ ماهی ریف و نان مورینگا، مرغ کاری قرمز تند

 

برای رزرو تور مالدیو و مشاهده قیمت‌ها میتوانید از آژانس گردشگری آرند تور بازدید نمایید.

 

به طور کلی سفر به جزیره مالدیو در هر فصلی از سال به یادماندنی خواهد بود؛ اما بهترین آب وهوا برای سفر به مالدیو اواسط آبان تا اواسط اردیبهشت است.

در این موقع از سال بارش باران به کمترین میزان خود می رسد و برای گذران اوقات در ساحل بسیار مناسب است و بهترین زمان برای انجام تفریحات ساحلی مانند غواصی، قایق سواری و شنا میباشد. البته در نظر داشته باشید قیمت بلیط و اسکان و غذا در این مواقع از سال به دلیل تعداد زیاد گردشگر بالا می رود.

از اردیبهشت تا آبان فصل پربارش مالدیو است. با وجود بارش های شدید این مواقع از سال برای افرادی که به قصد موج سواری به مالدیو سفر می کنند بسیار مناسب است. اگر از باراش باران لذت میبرید و قصد سفری اقتصادی به مالدیو را دارید اردیبهشت تا آبان بهترین زمان سفر به این جزیره زیبا می باشد.

mhyahshmi140
mhyahshmi140

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋