mgsappliance

mgsappliance

مزایای پخت و پز با ظروف استیل کربنی

مزایای پخت و پز با ظروف استیل کربنی

سبک وزن و حمل آسان – فولاد کربنی مانند چدن پخته می شود اما وزن آن به میزان قابل توجهی کمتر است. برای نشان دادن، یک ماهیتابه چدنی 12 اینچی محبوب 8 پوند وزن دارد. در مقایسه با ماهیتابه 12 اینچی فولاد کربنی Matfer با وزن کمی بیش از 5-1/2 پوند. خرید سرویس قاشق چنگال و خرید تلویزیون هوشمند mgs و همچنین استعلام قیمت قابلمه mgs از لینک های مشخص شده ممکن است.

 

ظروف چند منظوره – استیل کربنی را می توان روی اجاق گاز، فر، زیر مرغ گوشتی و روی کباب پز استفاده کرد. آیا چیز دیگری برای گفتن وجود دارد؟ اگر فقط برای چند تابه جا دارید، فولاد کربنی می تواند کار خیلی ها را انجام دهد.

 

ماندگاری یک عمر - فولاد کربنی 1٪ کربن و 99٪ آهن است که یک کامپوزیت بسیار بادوام و قوی است که همچنین چکش خوار یا انعطاف پذیر است. می توانید ظروف پخت و پز فولاد کربنی خود را رها کنید، بکوبید، روی حرارت بگذارید یا به روشی نه چندان ملایم کار کنید و بعید است که بشکند یا ترک بخورد.

 

مقرون به صرفه بودن - سرآشپزهای حرفه ای و آشپزهای خانگی همگی موافق هستند که پیدا کردن یک تابه فولادی کربنی با کیفیت برای رفع نیازهای آنها آسان است که قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد و تجربه آشپزی عالی را ارائه دهد. محبوب ترین سایز ما ماهیتابه 11-7/8 اینچی فولاد کربنی است و زیر 45 دلار است.

 

تحمل حرارت برتر - فولاد کربنی به طور قابل توجهی در برابر حرارت مقاوم است و به همین دلیل است که ظروف پخت و پز عالی می سازد. اکثر تابه‌های فولادی کربنی تا دمای حداقل 600 درجه و برخی از تابه‌های فر تا دمای 1200 درجه فارنهایت ایمن هستند. یکی از دلایلی که بسیاری از رستوران‌ها طیف گسترده‌ای از تابه‌های فولادی کربنی دارند این است که می‌توان آنها را با خیال راحت روی شعله‌های بالا قرار داد. دوره های طولانی بدون نگرانی از آسیب.

 

گرم شدن سریع - فولاد کربنی سریعتر از چدن گرم و سرد می شود. طراحی باریک باعث انتقال سریعتر حرارت از اجاق گاز به سطح می شود. تراشیدن چند دقیقه از هر غذایی که آماده می‌کنید می‌تواند در یک رستوران شلوغ جمع شود.

 

پاسخگو - دمای منبع حرارت خود را تغییر دهید و تابه شما نیز نسبتاً سریع دما را تغییر می دهد. داشتن تابه ای که به سرعت به تغییرات دما پاسخ می دهد، به شما امکان می دهد از پختن بیش از حد یا کم پختن غذاها خودداری کنید.

 

همه کاره - می توانید از ظروف استیل کربنی تقریباً با هر منبع حرارتی و صفحه پخت استفاده کنید. ظروف استیل کربنی خود را در فر، روی گریل، مرغ گوشتی یا بالای ظرف قرار دهید. و با محدوده های القایی، گازی یا الکتریکی سازگار خواهد بود. ظروف استیل کربنی وزن سبکی دارند و حمل و نقل آن آسان است، بعلاوه می‌توانید روی استفاده از آن در هر جایی که آشپزی می‌کنید حساب کنید.

 

ایمن - فولاد کربنی از آهن و کربن ساخته شده است، هر دو ماده غیر سمی و ایمن برای مواد غذایی هستند. علاوه بر این، تابه فولادی کربنی دارای سطح نچسب نیست، بلکه در ماهی تابه را با روغن یا گوشت خوک مزه دار می کنید. همچنین غیر سمی است، بنابراین سطح بدون هیچ گونه مواد شیمیایی اضافی نچسب است.

 

چالش های استفاده از ظروف پخت و پز فولاد کربنی

نیاز به چاشنی دارد – ظروف استیل کربنی شما دارای سطح نچسب نیستند. درعوض، قبل از پختن با آن، باید آن را چاشنی کنید تا ظاهر نرم و لطیفی مورد نظر ایجاد شود. چاشنی همچنین از زنگ زدگی جلوگیری می کند و در برابر سایش و پارگی روزمره محافظت می کند. چاشنی به خودی خود نسبتاً آسان و همچنین ضروری است. برای دستورالعمل های چاشنی قابل چاپ به این سند مراجعه کنید. یا در زیر ببینید: چگونه یک تابه فولاد کربنی را مزه دار کنیم

 

ممکن است زنگ بزند یا تغییر رنگ دهد - بر خلاف فولاد ضد زنگ، فولاد کربنی اگر به درستی چاشنی نشود می تواند زنگ بزند. فولاد کربنی نیز می تواند به دلایل مختلف تغییر رنگ دهد. روغن بیش از حد باعث تغییر رنگ می شود، لکه بینی واکنشی به غذای اسیدی است و با گذشت زمان، اکثر فولادهای کربنی یک پتینه سیاه ایجاد می کنند. تغییرات ظاهری آن بر عملکرد تأثیر نمی گذارد.

 

دسته‌های داغ – برخلاف برخی از تابه‌های فولادی ضد زنگ که دارای اتصال توخالی یا شیاردار برای پخش گرما هستند، اکثر تابه‌های فولادی کربنی دسته‌های صافی دارند که مستقیماً با پرچ‌هایی به پایه متصل می‌شوند که می‌تواند بسیار داغ شود. از قبل فکر کنید و با ماهیتابه خود یک آستین سیلیکونی سفارش دهید.

 

فقط شستشو با دست - ظروف استیل کربنی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی نیستند و انجام این کار باعث خراب شدن ظرف و چاشنی می شود. خبر خوب این است که فولاد کربنی به راحتی تمیز می شود، فقط در آب گرم بشویید و خشک کنید.

 

واکنش پذیر به غذاهای اسیدی - فولاد کربنی و گوجه فرنگی با هم ترکیب نمی شوند. شما همچنین می خواهید از سس های شراب و غذاهای حاوی مقدار زیادی آب لیمو یا سایر غذاهای اسیدی خودداری کنید. به خاطر داشته باشید، پاشیده شدن سرکه یا مقدار کمی لیمو تابه را خراب نمی کند، اما جوشاندن یک شراب یا سس گوجه فرنگی لایه چاشنی را از بین می برد و بهتر است با استفاده از یک قابلمه فولادی ضد زنگ یا چدن میناکاری شده سرو کنید زیرا اینها غیر قابل استفاده هستند. - سطوح واکنش پذیر

 

غذا به سطح می‌چسبد (اگر چاشنی نباشد) - برای سرآشپزهای باتجربه یا آشپزهای خانگی که با فولاد کربنی و چدن آشنا هستند، این موضوع مشکلی ندارد. اما اگر نمی دانید که ماهی تابه شما نیاز به چاشنی دارد و بلافاصله پس از دریافت آن با آن آشپزی می کنید، ناامید خواهید شد.

 

کمتر از مواد دیگر رایج است - ظروف استیل کربنی به اندازه ظروف ضد زنگ یا آلومینیومی رایج نیستند و بسیاری از برندهای مصرف کننده ظروف حتی فولاد کربنی ارائه نمی دهند. برای آشپز خانه یا سرآشپز آماتور، ممکن است مجبور شوید در خطوط ناآشنا ظروف آشپزی تجاری جستجو کنید تا ظرف فولاد کربنی مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

گرمایش سطحی نابرابر – در حالی که ظروف پخت و پز فولاد کربنی به سرعت گرم می شوند و به تغییرات دما پاسخ می دهند، برای توزیع یکنواخت گرما، یک تابه فولادی ضد زنگ چند لایه همیشه برنده خواهد بود. ظروف چند روکش دارای یک هسته آلومینیومی هستند که رسانایی بالایی دارد و به سرعت و یکنواخت گرم می شود. در تابه‌های کوچک‌تر، ممکن است مشکلی پیش نیاید، اما با یک ماهیتابه بزرگ‌تر، ممکن است متوجه شوید که قسمت‌های مختلف غذای شما ممکن است سریع‌تر یا کندتر پخته شود، که در صورت پختن گوشت یا غذاهای لطیف مانند ماهی، ممکن است مشکل‌ساز شود.

 

بنابراین، آیا ظروف استیل کربنی برای شما مناسب است؟

 

سبک وزن است، سریع گرم می شود، مقرون به صرفه است و بسیار بادوام است. باید به یاد داشته باشید که قبل از پختن تابه خود را با آن مزه دار کنید و در صورت نیاز دوباره مزه دار کنید. اگر غذاهای اسیدی زیادی بپزید، در نهایت ناامید خواهید شد. اما اگر به دنبال ارتقاء مجموعه ظروف خود هستید و به دنبال قابلمه ها یا تابه های مقرون به صرفه ای هستید که بتوان با اکثر غذاها از آن استفاده کرد، کار با آن آسان باشد، پاسخگو باشد و سال ها دوام بیاورد، باید ظروف استیل کربنی را امتحان کنید.

mgsappliance
mgsappliance

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋