mgsappliance

mgsappliance

نحوه خرید تلویزیون: به‌روزرسانی تابستان 2022

هوا گرم است و دما به بالاترین حد خود در سال نزدیک می شود. قیمت تلویزیون نیز همینطور است -- و این فقط به دلیل مشکلات زنجیره تامین یا تورم نیست. اواخر بهار و تابستان نقطه‌ای در چرخه تعویض سالانه تلویزیون است که تلویزیون‌های جدید 2022 که در CES در ژانویه معرفی شدند به فروشگاه‌ها می‌رسند. تلویزیون‌های جدید طی چند ماه آینده به قیمت کامل فروخته می‌شوند، اما در پاییز و در آستانه جمعه سیاه، زمانی که تخفیف‌ها اغلب به بیشترین میزان خود می‌رسند، کاهش قیمت‌های عمده‌ای خواهند داشت.

 

خرید تلویزیون هوشمند mgs، ست قاشق چنگال mgs و سرویس قابلمه mgs در سایت ایران ام جی اس ممکن است.

 

خبر خوب برای خریداران تلویزیون در تابستان امسال این است که تلویزیون های 2021 اغلب هنوز با تخفیف های عمیق در دسترس هستند. و در حالی که ممکن است آخرین به‌روزرسانی‌ها را از دست بدهید، حقیقت این است که تلویزیون‌ها یک فناوری کاملاً بالغ هستند و ما انتظار داریم کیفیت تصویر سال به سال بسیار مشابه باشد. کسانی که به یک مجموعه جدید نیاز دارند ممکن است بخواهند مدل 2021 را در فروش پیدا کنند یا چند ماه منتظر بمانند تا تخفیف های سالانه شروع شود.

 

اگر در حال حاضر کاملاً به تلویزیون نیاز دارید و مدتی است که به آن نگاه نکرده‌اید، ممکن است تحت تأثیر فناوری‌های بیگانه و اصطلاحات غیرقابل توضیح قرار بگیرید. نترس خواننده عزیز

 

این راهنما را به عنوان واحه ای در صحرای وسیع اطلاعات در مورد تلویزیون ها در نظر بگیرید. ما در تلاش هستیم تا اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم که قابل درک باشد تا به شما در انتخاب یک تلویزیون جدید کمک کند. به هر سؤالی پاسخ نمی‌دهد و وقتی آن را می‌خوانید، در پایان به شما نمی‌گوید «تلویزیون عالی برای شماست». اما ما امیدواریم که بتواند ابزارهای اساسی را در اختیار شما قرار دهد تا هنگام خرید آن مجموعه جدید احساس اطمینان کنید.

 

الان کدام تلویزیون را بخرم؟

اگر می‌خواهید تمام جزئیات را نادیده بگیرید و یک تلویزیون عالی بخرید، ما چند انتخاب از بین تلویزیون‌های موجود در سال 2022 داریم.

 

فصل خرید تلویزیون دوره ای است. هر سال مدل های جدیدی در ژانویه معرفی می شوند و در ماه های مارس و آوریل وارد قفسه های فروشگاه می شوند. قیمت تلویزیون با پیشروی سال کاهش می یابد تا جمعه سیاه و دوشنبه سایبری در ماه نوامبر که معمولاً به پایین ترین حد خود می رسند. این فروش‌ها بیشتر به خاطر قیمت‌های دیوانه‌کننده و غیرعادی در تلویزیون‌های بی‌نام شناخته می‌شوند، اما واقعیت این است که تقریباً هر تلویزیونی کاهش قیمت تعطیلات را دریافت می‌کند.

 

همانطور که در بالا ذکر کردیم، برخی از تلویزیون های جدید 2022 اکنون در فروشگاه ها هستند. و بسته به زمان خواندن این مطلب، ممکن است بسیاری از مدل های سال گذشته فروخته شده باشند، در حالی که واحدهای جدید با قیمت کامل خرده فروشی فروخته می شوند. این تابستان را به یکی از سخت ترین زمان های سال برای دریافت تخفیف در تلویزیون جدید تبدیل می کند. ممکن است همچنان بتوانید برای مدل 2021 قراردادی پیدا کنید، اما با پیشروی تابستان و عرضه مدل‌های جدید بیشتری به قفسه‌ها، آن‌ها از بین می‌روند.

 

اما اگر از علاقه مندان به تلویزیون هستید و بر آخرین ویژگی ها اصرار دارید، اکنون زمانی است که می توانید جدیدترین فناوری را در اختیار داشته باشید.

 

به عنوان یک قاعده کلی، هدف اصلی برگه مشخصات یک تلویزیون این است که شما را با عبارات و اعداد گیج کننده بمباران کند تا شما را وادار کند که «قدم به پا کنید» و نسخه گران تر را خریداری کنید. تقریباً تنها اعداد ارزشمند زیر ورودی‌ها و وزن/ابعاد یافت می‌شوند.

 

به جای تکیه بر برگه مشخصات برای ارائه نکاتی در مورد اینکه کدام تلویزیون بهتر از تلویزیون دیگری عمل می کند، توصیه ما این است که به سادگی آن را نادیده بگیرید. این ورق می‌تواند به تمایز تلویزیون بر اساس ویژگی‌هایی مانند HDR، قابلیت تلویزیون هوشمند یا کنترل از راه دور فانتزی کمک کند، اما وقتی به عنوان ابزاری برای تشخیص کیفیت تصویر استفاده می‌شود تقریباً بی‌فایده است.

 

بزرگتر واقعا بهتر است

ما اندازه حداقل 43 اینچ برای یک تلویزیون اتاق خواب و حداقل 55 اینچ برای یک اتاق نشیمن یا تلویزیون اصلی را توصیه می کنیم -- و 65 اینچ یا بزرگتر بهترین است.

 

در واقع، بیش از هر «ویژگی» دیگری، افزایش اندازه صفحه تلویزیون بهترین استفاده از پول شما است. یکی از رایج ترین شکایات پس از خرید تلویزیون که شنیده ایم از سوی افرادی است که به اندازه کافی بزرگ نشده اند. و تقریباً هرگز نمی شنویم که مردم از بزرگ بودن تلویزیون خود شکایت کنند.

 

اگر می‌خواهید یک مرکز سرگرمی موجود را در خود جای دهید، مطمئن شوید که حداقل یک اینچ در طرفین و بالای حفره تلویزیون دارید تا تهویه شود. یا فقط آن مبلمان قدیمی را دور ریخته و یک تلویزیون بزرگتر تهیه کنید.

 

4K و HDR در اکثر تلویزیون ها در دسترس هستند

تلویزیون‌های با رزولوشن 4K که به عنوان تلویزیون‌های با وضوح فوق‌العاده نیز شناخته می‌شوند، چهار برابر بیشتر از تلویزیون‌های استاندارد با وضوح 1080p پیکسل دارند. این پیشرفت بزرگی به نظر می رسد، اما در واقعیت تشخیص تفاوت وضوح بین یک تلویزیون 4K و یک تلویزیون HD خوب قدیمی بسیار دشوار است.

 

از سوی دیگر، تولید تلویزیون های 4K برای تولیدکنندگان آسان است، بنابراین در حال حاضر اساساً استاندارد هستند. تقریباً هر تلویزیون 50 اینچی یا بزرگتر دارای وضوح 4K است و بسیاری از مجموعه های کوچکتر نیز 4K هستند. جدا از کوچکترین اندازه‌ها، مدل‌های 1080p و رزولوشن پایین‌تر به سرعت در حال تبدیل شدن به سطل قیمت هستند.

 

بسیاری از سرویس های پخش جدید، نمایش ها و فیلم های تلویزیونی 4K HDR را ارائه می دهند.

 

اکثر تلویزیون های 4K دارای سازگاری HDR نیز هستند. HDR کنتراست و رنگ بهتری ارائه می دهد، بنابراین بر خلاف 4K، این احتمال وجود دارد که در مقایسه با تلویزیون HD معمولی شاهد بهبودی باشید. با این حال، میزان پیشرفت (در صورت وجود) به تلویزیون بستگی دارد، و درست مانند 4K، باید محتوای واقعی HDR را تماشا کنید. و فقط به این دلیل که تلویزیون با HDR سازگار است به این معنی نیست که در واقع با منبع HDR یا بدون منبع HDR عملکرد بهتری دارد.

 

خدمات پخش جریانی از جمله Netflix، Amazon Prime Video، Disney Plus و HBO Max هر دو 4K و HDR را ارائه می دهند، اما نه در هر عنوان (اگرچه اکثر سریال ها و فیلم های اصلی در هر دو سرویس با کیفیت 4K HDR هستند). کانال‌های تلویزیونی واقعی 4K یا HDR عمدتاً در ایالات متحده وجود ندارند، اما رویدادهای خاصی مانند بازی‌های المپیک توکیو و NFL پنج‌شنبه فوتبال شبانه در فاکس با کیفیت 4K HDR نشان داده شد.

 

خط پایین؟ همه بهترین تلویزیون ها تلویزیون های 4K با HDR هستند. اگر در حال خرید یک تلویزیون با اندازه متوسط ​​یا بزرگتر هستید، احتمالاً به هر حال با یک تلویزیون 4K مواجه خواهید شد و به احتمال زیاد HDR را نیز انجام خواهد داد.

mgsappliance
mgsappliance

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋