mgsappliance

mgsappliance

مزایا و معایب تلویزیون هوشمند

تلویزیون هوشمند چیزی است که با سرعت بسیار زیادی بازار سرگرمی را به تصرف خود درآورده است و در بیشتر خانه ها ظاهر می شود. این یک پیشرفت نسبت به همتایان قدیمی خود است که ما استفاده می کنیم. تلویزیون هوشمند تنها یک تلویزیون نیست، بلکه بسیاری از عملکردهای دیگر مانند مرور، پخش جریانی، بازی و غیره را ارائه می‌کند. علاوه بر میزان تماشای تلویزیون، گزینه‌های زیادی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. اما، مانند هر چیز دیگری، هر تلویزیون هوشمندی برای شما مناسب نیست. مزایا و معایب بسیاری از تلویزیون هوشمند وجود دارد که باید قبل از خرید آن برای خانه خود در نظر بگیرید.

 

براق كردن قاشق و چنگال استيل و آشنایی با تفاوت تلویزیون هوشمند و اندروید در سایت نمایندگی لوازم خانگی mgs امکان پذیر است.

 

در اینجا ما می خواهیم مزایا و معایب تلویزیون هوشمند را مورد بررسی قرار دهیم تا به روشی بهتر بفهمیم که تلویزیون هوشمند چیست.

 

تلویزیون هوشمند چیست؟

تلویزیون هوشمند نوعی تلویزیون است که دارای سیستم عامل است و به شما امکان دسترسی و تماشای برنامه های آنلاین از طریق وای فای یا اترنت را می دهد. این تلویزیون ها برای دسترسی به نمایش ها و فیلم ها نیازی به اتصال شما به آنتن یا سرویس کابلی ندارند. یک تلویزیون هوشمند یک نام دیگر دارد، یعنی تلویزیون متصل است.

 

حال بیایید مزایا و معایب تلویزیون هوشمند را بررسی کنیم.

 

مزایای تلویزیون هوشمند

تلویزیون هوشمند در مقایسه با تلویزیون استاندارد دارای مزایای متعددی است، مانند موارد زیر:

محتوای ویدیویی را به راحتی پخش کنید: تلویزیون هوشمند به شما این فرصت را می‌دهد تا از طریق اشتراک‌های کابلی، دستگاه‌های پخش جریانی و سرویس‌های پخش مختلف دیگر به محتوای درخواستی دسترسی داشته باشید و آن را پخش کنید. با این حال، برای این تلویزیون ها نیز یک آنتن لازم است، اگر می خواهید به کانال های محلی دسترسی داشته باشید، می توانید برنامه ها و فیلم های آنلاین را در پلتفرم های مختلف مانند نتفلیکس، آمازون پرایم، دیزنی پلاس و غیره به صورت آنلاین پخش کنید. فقط باید برنامه ها را دانلود کنید. که محتوایی را که می‌خواهید تماشا کنید را ارائه می‌دهند و برای دسترسی به محتوا در برخی از آنها اشتراک می‌گیرید. برخی از برنامه‌ها مانند Youtube، Sling TV، Vidge و غیره گزینه‌ای را به شما پیشنهاد می‌کنند تا از تلویزیون زنده در تلویزیون هوشمند خود لذت ببرید.

 

بسیاری از کانال‌های رایگان و برخی از برنامه‌های پخش اصلی در هنگام خرید تلویزیون هوشمند شما از قبل بارگیری می‌شوند و برای دسترسی به محتوای موجود در آن‌ها فقط باید به وای فای خود متصل شوید. در صورتی که هنگام خرید برنامه خاصی که می خواهید در تلویزیون موجود نباشد، می توانید آن را از اپ استور تلویزیون خود دانلود کنید، فقط در صورتی که برنامه با تلویزیون شما سازگار باشد.

 

نصب آسان در هر نقطه از خانه شما: از آنجایی که تلویزیون هوشمند برای عملکرد فقط به اتصال وای فای نیاز دارد، به راحتی می توان آن را در هر نقطه از خانه بدون نگرانی در مورد آنتن یا کابل شبکه قرار داد. فقط باید تلویزیون هوشمند خود را در مکانی قرار دهید که دسترسی بدون وقفه به وای فای داشته باشد. با این حال، یک نکته واضح که باید به خاطر داشته باشید این است که هرچه تلویزیون شما به روتر وای فای نزدیکتر باشد، اتصال بهتری برقرار می کند.

 

انتقال محتوا از دستگاه‌های هوشمند دیگر: یکی از بهترین ویژگی‌های تلویزیون هوشمند پخش محتوا است. این امکان را به شما می دهد تا زمانی که به تلویزیون وای فای متصل است، محتوا را از رایانه یا تلفن هوشمند خود به تلویزیون خود ارسال کنید. شرکت های مختلف این عملکرد را از طریق راه های مختلفی مانند Google Chromecast، Screen Sharing یا Miracast ارائه می دهند. نام‌های زیادی برای این عملکرد وجود دارد مانند «casting»، «mirroring»، «flinging»، «swipe & share» یا «تجربه در صفحه دوم». می‌توانید بدون نیاز به اتصال کابل، تصاویر، تماشای فیلم یا بازی‌ها را روی صفحه تلویزیون بزرگ‌تر از رایانه یا تلفن هوشمند خود مشاهده کنید. این گزینه به شما امکان می دهد با استفاده از کنترل صوتی یا با استفاده از کلیک ماوس صفحه نمایش رایانه خود را ارسال کنید. می‌توانید بدون هیچ مشکل یا وقفه‌ای، پس از ارسال صفحه نمایش، به استفاده از تلفن یا رایانه خود به طور معمول ادامه دهید.

 

کنترل صوتی و سازگاری با دستگاه های هوشمند: یکی از ویژگی های استثنایی تلویزیون های هوشمند این است که می توانید آنها را به سایر دستگاه های هوشمند و دستیارهای صوتی مانند الکسا، Google Nest و غیره متصل کنید. اتصال تلویزیون به این دستگاه ها به این معنی است که می توانید موسیقی را کنترل کنید. روشنایی، تغییر کانال، کنترل صدا و غیره فقط با یک فرمان صوتی. حتی کنترل از راه دور این تلویزیون ها دارای یک میکروفون داخلی است که امکان فرمان صوتی را در آن فعال می کند. برای فشار دادن دکمه های ریموت لازم نیست از انگشتان خود استفاده کنید، فقط باید با ریموت صحبت کنید تا تلویزیون را کنترل کنید.

 

مرور اینترنت: مرورگر داخلی تلویزیون هوشمند به شما کمک می کند تا به اینترنت دسترسی داشته باشید، جایی که می توانید صفحات، تماشای فیلم و غیره را فقط در تلویزیون خود مشاهده کنید. لازم نیست برای جستجو یا دیدن چیزی در اینترنت به رایانه یا تلفن خود بروید، می توانید این کار را در خود تلویزیون هوشمند خود انجام دهید. می‌توانید اخبار را تماشا کنید، در شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی پیمایش کنید، یا چند مسابقه چیزهای بی اهمیت را در تلویزیون خود بازی کنید، تنها با انجام یک شرط که اتصال وای فای پایدار است.

 

گزینه بازی: علاوه بر تماشای فیلم ها و تصاویر، می توانید در تلویزیون هوشمند خود نیز بازی کنید. برخی از برنامه های بازی وجود دارند که می توانید آنها را در تلویزیون هوشمند خود دانلود کنید مانند سودوکو، بازی یک نفره، پرندگان خشمگین و غیره. همچنین می توانید بازی های رایانه شخصی را با کمک برخی برنامه های تخصصی به تلویزیون خود متصل کنید. حتی برخی از تلویزیون های هوشمند دارای چند بازی از پیش دانلود شده هستند که می توانید از آنها لذت ببرید.

 

 

 

منبع: https://www.mrright.in/

mgsappliance
mgsappliance

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋