mgsappliance

mgsappliance

برخی از لوازم آشپزخانه کمتر ذکر شده

آهن وافل

وافل ساز بلژیکی ضد سرریز Chefman با انتخابگر سایه، کنترل دما، خندق آزاد، اتوی گرد با صفحات نچسب و دسته لمسی خنک، دارای فنجان اندازه گیری، مشکی

یکی دیگر از خوراکی های خوشمزه ای که مردم دوست دارند صبح ها بخورند، وافل است. حتی اگر وافل لزوماً چیزی نیست که شما هر روز صبح می خورید، باز هم چیزی است که بسیاری از افراد مشتاقانه منتظر خوردن آن در مناسبت های خاص هستند. اگر می خواهید بتوانید وافل های خوشمزه درست کنید، باید یک وافل خوب داشته باشید. گاهی از این لوازم خانگی به عنوان وافل ساز نیز یاد می شود.

 

مهم نیست که چه نامی برای آن انتخاب می کنید، یک اتو وافل برای درست کردن وافل های خوشمزه عالی است. شما به سادگی خمیر خود را داخل وافل وافل بریزید و سپس آن را فشار دهید تا غذای شما پخته شود. این یک فرآیند ساده است که پخت یک صبحانه خاص را بسیار ساده می کند. شما حتی مجبور نیستید پول زیادی برای یک وافل وافل خوب بپردازید، بنابراین خرید مناسبی برای کسانی است که عاشق وافل هستند.

 

وافل فوق برای ساخت وافل های بلژیکی با جیب های عمیق مناسب است. اگر تصمیم به خرید آن دارید، می‌توانید از طعم وافل بلژیکی در صبح لذت ببرید. این خیلی پرهزینه نیست و به طور کلی استفاده از آن بسیار آسان است. اگر یک اتو وافل می خواهید که مقرون به صرفه و ساده باشد، پس این یک شرط مطمئن است.

 

ماشین نان

دستگاه نان ساز ساحلی همیلتون با ظرفیت 2 پوند دیجیتال، قابل برنامه ریزی، 12 تنظیم + بدون گلوتن، قابلمه قابل شستشو در ماشین ظرفشویی + 2 پد خمیر، مشکی (29882)

هر صاحب خانه ای دستگاه نان تهیه نمی کند، اما اگر آن را بخرید و استفاده کنید، افزودنی عالی است.

 

بستنی ساز

بستنی ساز اتوماتیک و ماست منجمد Cuisinart ICE21R، 120 ولت، ترموپلاستیک، 1-1/2 qt، قرمز

نمی توانم بگویم که یک بستنی ساز می خرم اما جذابیت را می بینم.

 

مطمئنم بچه‌هایم از آن ضربه می‌خورند، اما احتمالاً فقط یک یا دو بار و سپس می‌نشیند.

 

علاوه بر این، من هیچ مشکلی با گزینه های خریداری شده در فروشگاه ندارم. من به سختی می توانم تصمیم بگیرم که چه زمانی در راهرو هستم... اما برای کسانی که دوست دارند با طعم ها بازی کنند و عاشق بستنی هستند، بستنی ساز می تواند سرمایه گذاری خوبی باشد.

انواع بستنی ساز در اینجا.

 

ماست ساز

ماست ساز یورو کویزین YM80 سفید

همه ماست را دوست دارند زیرا ماست نه تنها خوشمزه است بلکه سالم است. مسئله این است که آن ماست های خریداری شده از فروشگاه چقدر سالم هستند؟ با کمک ماست سازها، مطمئن خواهید بود که از ماست بدون مواد شیمیایی لذت می برید و از خوبی های آن در راحتی خانه خود لذت می برید.

 

آسیاب قهوه

فرز اتوماتیک Cuisinart DBM-8 Supreme Grind

قهوه بخش مهمی از زندگی روزمره ما بوده است. جای تعجب نیست که آسیاب قهوه به یکی از محبوب ترین وسایلی که ما در خانه داریم تبدیل شده اند.

 

دستگاه پاپ کورن

دستگاه پاپ کورن به سبک تئاتر روغن داغ غربی با کتری نچسب شامل ابزار اندازه گیری و قاشق سرو، 4 اونس، قرمز

بیش از یک راه برای تهیه پاپ کورن در خانه وجود دارد. اگر بچه دارید، یک پاپ کورن‌ساز می‌تواند سرمایه‌گذاری بسیار خوبی باشد حداقل در خانه ما که بچه‌های ما، به‌ویژه کوچک‌ترین‌هایمان، عاشق این چیزها هستند (میان‌وعده بدی نیست که دوست داشته باشیم). با سرویس‌های پخش، تقریباً یک بار در هفته یک شب فیلم داریم که شامل کاسه‌های بزرگ پاپ کورن است. من حتی مواد را می خورم. من تازه پاشیده شده را دوست دارم. من از هر چیزی که در کیسه می آید اجتناب می کنم. برای طرفداران ذرت بو داده واقعاً اختصاص داده شده، می توانید دستگاهی مانند دستگاه فوق خریداری کنید. اگر این خیلی زیاد است، گزینه های کوچک زیادی وجود دارد.

 

پانینی ساز

گریل پرس برقی پانینی همیلتون بیچ با درب قفل کننده، 180 درجه برای هر ضخامت ساندویچ باز می شود، شبکه های نچسب 8 اینچ 10 اینچ، قرمز برای خرید باید عاشق ساندویچ باشید چه برسد به اینکه از دستگاه پانینی ساز استفاده کنید. من عاشق یک ساندویچ خوب هستم اما به نان تست یا نان ساده راضی هستم. اما من کاملاً جذابیت پانینی ساز را جلب می کنم - پنیر کبابی، ساندویچ های داغ مفصل - هر چیزی که فکر می کنید طعم خوبی را بین دو تکه نان پخته شده است. مانند بسیاری از وسایل کوچک، آزمایش کردن می تواند سرگرم کننده باشد، اما باید به آن متعهد باشید و از آن لذت ببرید. من؟ نه چندان من احتمالاً از آزمایش ساخت بستنی ضربه بزرگتری خواهم گرفت.

 

خرید سرویس قابلمه mgs، ست قاشق چنگال mgs و آشنایی با مزایا و معایب قابلمه گرانیتی در سایت ایران ام جی اس امکان پذیر است.

mgsappliance
mgsappliance

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋