mgnetco

mgnetco

تولید پروفیل آلومینیوم چراغ خطی در دیجی آلوم

چراغ خطی (Linear Light) چیست؟

چراغ خطی محصولی است که در طراحی داخلی و نورپردازی مدرن ساختمانهای مسکونی و تجاری کاربرد فراوان دارد. این چراغها از ال ای دی ساخته شده‌اند که به فرم باریک و خطی، داخل پروفیلهای آلومینیومی (به عنوان هیت سینک) با عرضهای مختلف نصب می‌شوند.

مزایای استفاده از چراغ خطی در نورپردازی

چراغهای خطی به عنوان مدرن ترین نمونه‌های سیستم روشنایی مزایای زیادی دارند که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • زیبایی: برای کسانی که علاوه بر قدرت و راندمان انرژی سیستم روشنایی، زیبایی ظاهری هم مهم است، چراغهای خطی کاملاً مناسب هستند. این نوع سیستمها، تنوع بسیار بالایی دارند و هر کدام با طراحی‌های حرفه‌ای خود قابل نصب برای هر فضایی هستند..
  • نور مستقیم: چراغهای لاینر به واسطه نوع طراحی و پروفیلهایی آلومینیومی که آنها را در بر میگیرد، نور مستقیم منتشر می‌کنند و نیازی به رفلکتور برای متمرکزسازی نور ندارند.
  • رنگ نور: چراغ خطی ال ای دی نورهایی با رنگ و درجه حرارت متنوع دارند به نوعی که برای هر محیط قابل استفاده هستند. رنگ این نوع چراغها از سفید سرد تا سفید گرم است که بر روی مود و میزان انرژی محیط تأثیر مستقیم می‌گذارند. چراغهای با نور سفید سرد برای ادارات و مغازه‌های کوچک و خانه‌هایی با سبک مدرن مناسب است. نور سفید گرم نیز برای فضاهای بزرگ توصیه می‌شود.
  • مقرون به صرفه بودن: چراغ خطی با وجود باریک بودن شدت نور بسیار عالی دارد و علت آن ساخته شدن  از ال ای دی است که مصرف انرژی بسیار کمی دارد. ضمناً پروفیل آلومینیومی بکار رفته نیز کمک به دفع گرمای تولید شده از LED ها کرده و طول عمر آنها را افزایش می‌دهد.

پروفیل چراغ خطی

پروفیل چراغ خطی (Linear Light Profile) عمدتاً از جنس آلومینیوم ساخته می‌شود. این پروفیلها (بعنوان هیت سینک) به خوبی گرمای تولید شده توسط ال ای دی‌ها را دفع می‌کنند که باعث افزایش طول عمر، ماندگاری، کاهش هزینه‌های نگهداری و تعویض می‌گردد. همچنین نصب چراغهای لاینر با این پروفیلها بسیار ساده شده است.

از طرفی پروفیلهای آلومینیومی زیبایی بسیار زیادی دارند و دچار فرسایش نمی‌شوند و در مقابل ضربه، رطوبت و نفوذ آب هم مقاوم هستند. از این موارد گذشته تنوع فرم و شکل عالی هم دارند به نحوی که متناسب با هر فضایی قابل استفاده هستند. از انواع مدلهای پروفیل چراغ خطی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پروفیلهای خطی (Straight): فرم اولیه پروفیلها برای چراغهای لاینر است که زیبایی خاصی دارند و مناسب فضاهایی با الگوی طراحی مستقیم هستند.
  • پروفیلهای منحنی (Curved): این نوع پروفیلها حس هیجان و انرژی به محیط منتقل می‌کنند.
  • پروفیلهای گرد (Round): این نوع پروفیلها دایره‌ای شکل هستند و برای فضاهایی با سقف بلند و فضای خالی بین طبقات فوق العاده مناسب هستند. بیشتر هم همراه با چراغهای لاینر آویز استفاده می‌شوند.

مشاهده انواع مختلفی از پروفیل چراغ خطی در فروشگاه آنلاین دیجی آلوم

قیمت پروفیل چراغ خطی

شما می‌توانید برای سفارش پروفیل آلومینیومی چراغ خطی که با بهترین آلیاژ ساخته و با فرایند آندایزینگ یا پوشش رنگ پودری کاملاً مقاوم سازی شده‌اند، از کارشناسان دیجی آلوم مشاوره بگیرید تا بهترین فرم و مدل با قیمت مناسب طراحی و در اختیار شما قرار گیرد. ضمنا برای دریفات لیست قیمت بروز محصولات میتوانید به سایت دیجی آلوم به آدرس digialum.com  مراجعه کنید.

مشاوره رایگان فنی: 09127106787

 

 

mgnetco
mgnetco

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋