metafelez

metafelez

متا فلز؛ تولید کننده تجهیزات صنعتی حوزه سوخت

 

متا فلز برند تجاری شرکت تولیدی و  فنی و مهندسی است که با شعار “نوآوری و توسعه هوشمند” در صنایع فلزی فعالیت می کند. ارائه مشاره فنی، طراحی پروژه، تامین تجهیزات، تولید و استقرار، خدمات پشتیبانی و نگهداری در خصوص انواع مخازن فلزی ذخیره سازی، تحت فشار و خلاء، کاربری حمل و نقل باری مایعات و گازها، جایگاه ها یا ایستگاه های کانتینری ذخیره سازی و حمل فرآورده های نفتی، آب، گاز و غیره، سنسورها و سیستم های تشخیص نشت، سنجش سطح و دمای مخزن (مانیتورینگ مخازن)، سیستم های هیدرولیک و اتوماسیون پمپ ها از جمله محصولات و خدمات قابل ارائه متا فلز می باشد.

متا فلز؛ تولید کننده تجهیزات صنعتی حوزه سوخت

شماره تماس: ۰۹۳۵۹۴۳۲۵۹۳

حوزه های فعالیت متا فلز:

  • ساخت کاربری های سوخت رسان سیار
  • طراحی و ساخت جایگاههای توزیع سوخت کانتینری
  • ساخت انواع کاربری های ذخیره سازی و حمل سوخت مایع و گاز
  • طراحی و ساخت انواع مخازن ذخیره سازی ، تحت فشار و خلاء
  • طراحی و ساخت انواع سنسورهای مانیتورینگ مخزن
  • طراحی و ساخت تانکرهای حمل سوخت
  • طراحی ، تولید و تامین تجهیزات جایگاهی بنزین ، گازوئیل ، گاز و CNG
  • طراحی ، ساخت و تامین تجهیزات ابزار دقیق در حوزه سوخت
  • طراحی و ساخت انواع سنسورهای مانیتورینگ مخزن
  • طراحی و ساخت تانک مانیتورینگ

متا فلز؛ تولید کننده تجهیزات صنعتی حوزه سوخت

شماره تماس: ۰۹۳۵۹۴۳۲۵۹۳

متا فلز تولید کننده جایگاه سوخت:

جایگاه سوخت به طور کلی به دو دسته جایگاه سوخت ثابت و سیار تقسیم می شوند. گروه متا فلز با بهره گیری از مهندسان مجرب خود و با استفاده از تجهیزات به روز قادر به طراحی و تولید انواع جایگاه های سوخت ثابت و سیار مناسب برای توزیع بنزین و گازوئیل را در بهترین کیفیت می باشد. جایگاه سوخت سیار خود به دو گروه تقسیم می شود: جایگاه سوخت کانتینری و خودروی سوخت رسان.

متا فلز؛ تولید کننده تجهیزات صنعتی حوزه سوخت

شماره تماس: ۰۹۳۵۹۴۳۲۵۹۳

متا فلز تولید کننده خودرو سوخت رسان:

خودروهای سوخت رسان توسط شرکت متا فلز طراحی و مراحل تولید آن انجام شده است و برای اولین بار در ایران شروع بکار کرده است، این پروژه عظیم برای رفع مشکل ترافیک در کلان شهرها بزرگ از جمله تهران، اصفهان، تبریز، مشهد و که امکان ساخت جایگاه سوخت ثابت با مشکل  زیادی روبروست و همچنین جهت رفع آلودگی و خودروهایی که در راه مانده اند بهترین امکان است که تنها با نصب یک اپلیکیشن در گوشی سوخت خود را در هرکجای فراهم کنند، مجموعه متا فلز از بروزترین تجهیزات و امکاناتی که دارای تاییدیه شرکت ملی پخش و فرآورده های نفتی ایران و سازمان آتش نشانی استفاده می کند.

متا فلز؛ تولید کننده تجهیزات صنعتی حوزه سوخت

شماره تماس: ۰۹۳۵۹۴۳۲۵۹۳

متا فلز تولید کننده مخازن:

متا فلز انواع مخازن فلزی (فولادی و استیل) جهت نگهداری انواع سیالات، مواد شیمیایی، فرآورده های نفتی، آب و گاز را در احجام مختلف تولید می کند. مخازن ساخته شده توسط متا فلز بر حسب نیاز بصورت تک جداره یا دو جداره، عمودی یا افقی، رو زمینی و دفنی تولید شده و برحسب نیاز و بر اساس سفارش مشتری در دما و فشار گوناگون طراحی و تولید می شود. تجهیزات پیشرفته متا فلز قابلیت جوشکاری دقیق و سریع زیر پودری، آرگون و را برای انواع فلزات  و کاربردهای خاص صنایع مختلف فراهم می آورد. تیم طراحی و تولید ما قادر است پاسخگوی نیازمندی های شما در عرصه ساخت مخزن و تجهیزات کنترلی مورد نیاز بر روی آن باشد. ما تست های مورد نیاز از جمله تست های هیدرواستاتیک، نیوماتیک و  تست های جوش از جمله تست رادیوگرافی و آلتراسونیک و  انواع تست های دیگر را بنا به درخواست مشتری انجام میدهیم، و در ضمن با ارائه مستندات لازم، ضمانت نامه و گارانتی کالا، رضایت و اعتماد شما را بدست می آوریم.

متا فلز؛ تولید کننده تجهیزات صنعتی حوزه سوخت

شماره تماس: ۰۹۳۵۹۴۳۲۵۹۳

 

پروژه خودروی سوخت رسان

خودروی سوخت رسان شهری، به منظور تسریع فرآیند سوخت رسانی به وسایل نقلیه، در سال های اخیر به یکی از روش های پر کاربرد در صنعت سوخت رسانی تبدیل شده است. تعداد متقاضیان و کاربران خودروهای سوخت رسان به صورت روز افزون در حال افزایش می باشد و در بسیاری از موارد بسیار مناسب تر از جایگاه سوخت ثابت است. خودروهای سوخت رسان دارای ۴ ناحیه اصلی می باشد: ناحیه مخزن و متعلقات آن اتاق دیسپنسر اتاق برق اتاق ژنراتور. برق خودروی سوخت رسان توسط ژنراتور تامین می گردد و پس از اتصال تجهیزات به ژنراتور و روشن شدن آن ها، فرآورده سوختی از مخزن به دیسپنسر منتقل شده و فرآیند توزیع سوخت انجام می گیرد.

گروه متا فلز مطابق درخواست مشتریان خود، قادر به طراحی و تولید انواع خودرو های سوخت رسان با حجم های مختلف کیفیت بالا می باشد. خودروی سوخت رسان با مخزن دو جداره مکعبی با حجم ۳۰۰۰ لیتر، برای استفاده در کلان شهر تهران، مطابق با استاندارد های بین المللی، توسط تیم متا فلز طراحی و عرضه گردیده است. در طراحی خودروی سوخت رسان ۳۰۰۰ لیتری، یک اتاقک برای تابلو پنوماتیک جهت فرمان اتوماتیک به شیرهای تخلیه و بارگیری در نظر گرفته شد.

خودروی سوخت رسان برند متا فلز، با رعایت تمامی نکات ایمنی و  HSE و با رعایت تمامی الزامات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی طراحی و ارائه گردید. همچنین خودروی طراحی شده در تمامی مراحل ساخت مورد بازرسی فنی و کیفی قرار گرفت و در نهایت پس از اتمام ساخت نیز، بازرسی های مورد نیاز بر روی آن انجام گرفت. کاربری مناسب، ایمنی بالا و رعایت زون بندی مناطق خطر، سند بلاست و اجرای رنگ سه لایه 250 میکرونی، مجهز بودن به شلنگ جمع کن ضد انفجار و نمایشگر و دیسپنسر اختصاصی از ویژگی های حائز اهمیت این خودروی سوخت رسان است. علاوه بر این، این محصول با ضمانت یک ساله و ارائه خدمات پس از فروش به مدت ده سال در اختیار مشتری قرار گرفت.

متا فلز؛ تولید کننده تجهیزات صنعتی حوزه سوخت

شماره تماس: ۰۹۳۵۹۴۳۲۵۹۳

 

راه های ارتباطی با شرکت متا فلز

دفتر مرکزی: اراک، میدان امام خمینی(ره)، کیلومتر 5 جاده خمین، سایت جامع پارک علم و فناوری استان مرکزی، بلوک C، ساختمان نوآوران، طبقه اول، واحد 206/207

آدرس کارگاه: اراک، شهرک صنعتی حاجی آباد، خیابان صنعت، انتهای کوچه ی شـقایق، سمت راست، پلاک ۲۵

شماره موبایل متا فلز : ۰۹۳۵۹۴۳۲۵۹۳

تلفن تماس و فکس متا فلز: ۰۸۶-۳۲۸۰۲۶۸۲

ایمیل متا فلز: info@metafelez.com

متا فلز؛ تولید کننده تجهیزات صنعتی حوزه سوخت

شماره تماس: ۰۹۳۵۹۴۳۲۵۹۳

 

 

 

metafelez
metafelez

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋