metafelez

metafelez

نیسان حمل سوخت چیست؟

 

نیسان حمل سوخت : نوع دیگر خودروهای سوخت رسان شهری شامل نیسان های حمل سوخت می باشد که برای احجام 450 لیتر تا 1000 لیتر مناسب می باشند. نیسان حمل سوخت به دلیل حجم کم تری که دارد، نسبت به کامیونت سریع تر عمل می کند.

استعلام قیمت نیسان حمل سوخت از برند متا فلز

شماره تماس: ۰۹۳۵۹۴۳۲۵۹۳

نوع دیگر خودروهای سوخت رسان شهری شامل نیسان های حمل سوخت می باشد که برای احجام ۴۵۰ لیتر تا ۱۰۰۰ لیتر مناسب می باشند. نیسان حمل سوخت به دلیل حجم کم تری که دارد، نسبت به کامیونت سریع تر عمل می کند. نیسان سوخت رسان متا فلز دارای یک مخزن تک جداره یا دو جداره می باشد که به دیسپنسر متصل گردیده و برق آن توسط ژنراتور تامین می شود. گروه متا فلز نیسان حمل سوخت خود را مطابق استاندارد های بین المللی و با کیفیت بالا، مناسب برای انتقال بنزین و گازوئیل طراحی و تولید می نماید.

فروش انواع نیسان حمل سوخت از برند متا فلز

شماره تماس: ۰۹۳۵۹۴۳۲۵۹۳

انواع خودرو های حمل سوخت متا فلز

خودروهای سوخت رسان شهری بر اساس ظاهر و نوع طراحی در دو نوع اند: کامیونت حمل سوخت و یا نیسان حمل سوخت، که در این دسته بندی کامیونت­ های حمل سوخت، برای کاربردهای در احجام بزرگتر می ­باشد و نیسان های حمل سوخت، برای مصارف کم حجم تر و با قابلیت انتقال سوخت با سرعت بیشتر نسبت به کامیونت، طراحی و تولید می شوند.

 

همچنین گروه ما قادر است که انواع مخزن های سوخت مناسب خودروی سوخت رسان شهری جهت توزیع انواع سوخت در بخش­های دولتی و خصوصی طراحی و تولید نماید. این مخزن­ها از ۴۵۰ لیتر به بالا و به صورت تک جداره، دو جداره و.. به انتخاب مشتری امکان ساخت و اجرا دارند. علاوه بر این خودروهای سوخت رسان بر اساس نوع سوخت مصرفی نیز به سه دسته تقسیم می­شوند:

 

سوخت رسان سیار بنزین سوخت رسان سیار گازوئیل سوخت رسان سیار بنزین و گازوئیل. گروه ما قابلیت طراحی و ساخت هر سه نوع این خودرو های سوخت رسان را دارد.

 

در خودروهای سوخت رسان شهری نوع تجهیزات به کار رفته تأثیر گذار است، و یکی از مسائل حائز اهمیت و مهم که باید در نظر گرفته شود، تفاوت خودروی سوخت رسان بنزین و گازوئیل است. تفاوت اصلی خودرو های سوخت رسان گازوئیل و بنزینی با یکدیگر در این است که، به علت وجود خطر انفجار در مخزن های حاوی بنزین، لازم است که در خودرو های سوخت رسان بنزین، از تجهیزات ضد انفجار استفاده شود، در صورتی که خودرو های سوخت رسان گازوئیل الزامی به داشتن تجهیزات ضد انفجار ندارند.

 

مخزن طراحی شده برای خودروهای سوخت رسان شهری، بسته به نوع خودروی سوخت رسان و حجم مخزن، بر طبق استاندارد بیضوی طراحی می شود. این مخازن از نوع مخازن ذخیره هستند و مجهز به تجهیزات ابزار دقیق از جمله میل دیپ و شیرهای کنترلی و نیز هستند. برای مواردی که دو نوع سوخت (هم بنزین و هم گازوئیل)، مورد استفاده قرار می گیرد، مخازن طراحی شده به دو بخش تقسیم می شود تا محفظه ذخیره بنزین از محفظه ذخیره گازوئیل جدا باشد.

راه های ارتباطی با شرکت متا فلز

دفتر مرکزی: اراک، میدان امام خمینی(ره)، کیلومتر 5 جاده خمین، سایت جامع پارک علم و فناوری استان مرکزی، بلوک C، ساختمان نوآوران، طبقه اول، واحد 206/207

آدرس کارگاه: اراک، شهرک صنعتی حاجی آباد، خیابان صنعت، انتهای کوچه ی شـقایق، سمت راست، پلاک ۲۵

شماره موبایل متا فلز : ۰۹۳۵۹۴۳۲۵۹۳

تلفن تماس و فکس متا فلز: ۰۸۶-۳۲۸۰۲۶۸۲

ایمیل متا فلز: info@metafelez.com

 

 

metafelez
metafelez

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋