metafelez

metafelez

خرید مخزن ذخیره از برند متا فلز

مخازن ذخیره چیست؟

مخزن، ظرفی است که برای نگهداری سیالات طراحی و ساخته می شود. امروزه مخازن پلیمری در سراسر جهان کاربرد های متنوعی دارند و استفاده از آن ها روز به روز افزایش می یابد. به طور کلی، دسته بندی ثابت و یکسانی برای مخازن وجود ندارد. این مخازن بر حسب شکل هندسی، یا موادی که در تولید آن مورد استفاده قرار می گیرد، سیالاتی که داخل آن قرار است نگهداری شود و محیطی که مخزن در آن قرار می گیرد با هم متفاوتند. به عنوان مثال، مخازن پلیمری به انواع پلی اتیلن، فایبرگلاس، سپتیک تانک ها و غیره و در نوعی دیگر از دسته بندی به انواع تک لایه، دو لایه، سه لایه و غیره تقسیم بندی می شوند.

 

استعلام قیمت مخزن ذخیره از برند متا فلز

شماره تماس: ۰۹۳۵۹۴۳۲۵۹۳

 

معرفی انواع مخازن ذخیره تولید شده توسط برند متا فلز

 

  1. مخزن ذخیره دفنی جایگاه سوخت

کارفرما ها و خریدارن مخازن دفنی فلزی و طراحان سیستم های سوخت زیر زمینی به مخازنی نیاز دارند که ذخیره ایمن سوخت را در طول زمان فراهم کنند. مخازن تک جداره و دو جداره متا فلز یک راه حل بسیار عالی هستند زیرا در داخل و خارج در برابر خوردگی مقاوم هستند. مخازن دفنی متا فلز دارای سابقه اثبات شده سازگاری با سوخت سنتی نفت و همچنین با سوخت های زیستی جدید هستند که در حال افزایش است. همچنین مخازن دفنی متا فلز با توجه به انتخاب متریال مناسب در برابر زنگ زدگی ناشی از محیط های خورنده خاک آسیب پذیر نیستند. گزینه هایی مانند پوشش های محافظ و حفاظت کاتدی به طور کامل در برابر خوردگی و زنگ زدگی خارجی محافظت نمی کنند. این نوع پوشش ها همچنین در برابر بزرگترین چالش صنعت سوخت, خوردگی داخلی مخازن فلزی و لوازم جانبی, محافظت نمی کنند.

  1. مخزن ذخیره سوخت قابل حمل

مخزن ذخیره سوخت از موارد پر کاربرد در صنعت است که جهت ذخیره مواد سوختی از جمله بنزین، گازوئیل و سایر مواد نفتی استفاده می شود. مخازن قابل حمل از جمله مخازن ذخیره سوخت هستند که در مناطقی که نیاز به جا به جایی مخزن است، صنایع پتروشیمی، نفت و گاز مورد استفاده قرار می گیرند. عمده کاربرد مخازن قابل حمل، انتقال مواد سوختی به مخازن ثابت (دفنی، رو زمینی و بالانس) می باشد. جنس بدنه مخازن حمل سوخت از فولاد کربنی است و رعایت نکات ایمنی در این مخازن به علت قابل اشتعال بودن مواد داخل مخزن، الزامی است. همچنین مخازن قابل حمل، سبک تر از مخازن سوخت ثابت اند. علاوه بر این در مخازن ذخیره قابل حمل، خطر سر ریز شدن و کنترل بخار نیز وجود دارد که باید متناسب با ماده سوختی مورد استفاده، راهکار های مناسبی را در نظر گرفت.

  1. مخزن ذخیره سوخت رو زمینی

یکی از مسائل مهم در صنایع نفت و گاز، ذخیره سازی مواد نفتی پس از خالص سازی آن هاست. مخازن ذخیره سوخت در مواردی که فشار بخار مایع ذخیره شونده کم یا ناچیز باشد، کاربرد دارند و یکی از انواع آن ها مخازن ذخیره رو زمینی است که هزینه اولیه و نگهداری پایین تری نسبت به سایر انواع مخازن ذخیره دارند و نیاز به حفاری عمیق زمین ندارند و مقرون به صرفه تر اند. در هنگام خرابی می توان آن ها را به راحتی بررسی و مورد تعمیر قرار داد. بررسی نشتی این مخازن نیز آسان است. جنس این مخازن تولید شده توسط گروه متا فلز از فولاد کربنی است و در احجام مختلف از ۳۰۰۰ لیتر به بالا متناسب با نیاز مشتری قابلیت تولید دارد. ضخامت بدنه و پوسته و همچنین تک جداره و دو جداره بودن این مخازن نیز با انتخاب مشتری و متناسب با حجم مخزن در نظر گرفته می شود. همچنین تجهیزات جانبی مخزن مانند لول کشی و اتصالات، شیر ها و منطقه تخلیه و بار گیری برای مخزن اتخاذ شده است.
 

  1. مخزن ذخیره بالانس

مخازن تحت فشار برای نگهداری مایعات، بخارات و گازهایی که دارای فشار قابل توجهی بالاتر یا پایین از محیط هستند مورد استفاده قرار می گیرند. میزان اختلاف فشار مابین داخل و بیرون مخزن معمولاحداقل یک بار (1bar) می باشد. مخازن تحت فشار بر اساس هندسه و کاربردشان قابل تقسیم بندی می باشند. این مخازن دارای کاربرد عمده ای در صنایع مختلفی چون نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع شیمیایی و مواد غذایی هستند. از جمله مخازن تحت فشار پر کاردبرد می توان به جداکننده ها، سایکلون ها، اتوکلاو ها، مخازن ذخیره گاز مانند CO2 و ایزوتانک ها اشاره نمود.

 

 

استعلام قیمت مخزن ذخیره از برند متا فلز

شماره تماس: ۰۹۳۵۹۴۳۲۵۹۳

 

 

راه های ارتباطی با شرکت متا فلز

دفتر مرکزی: اراک، میدان امام خمینی(ره)، کیلومتر 5 جاده خمین، سایت جامع پارک علم و فناوری استان مرکزی، بلوک C، ساختمان نوآوران، طبقه اول، واحد 206/207

آدرس کارگاه: اراک، شهرک صنعتی حاجی آباد، خیابان صنعت، انتهای کوچه ی شـقایق، سمت راست، پلاک ۲۵

شماره موبایل متا فلز : ۰۹۳۵۹۴۳۲۵۹۳

تلفن تماس و فکس متا فلز: ۰۸۶-۳۲۸۰۲۶۸۲

ایمیل متا فلز: info@metafelez.com

 

metafelez
metafelez

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋