metafelez

metafelez

لیست قیمت جایگاه سوخت در سایت متا فلز

سفارش و استعلام قیمت جایگاه سوخت از برند متا فلز

پمپ بنزین یا جایگاه سوخت محلی است که سوخت و روان‌سازها را برای خودروها عرضه می‌کند. بیشترین محصول عرضه شده در جایگاه سوخت، بنزین است ولی بتدریج سوخت‌های دیگر مثل نفت چراغ، سوخت دیزل، سی‌ان‌جی، هیدروژن فشرده، هیدروژن مایع، سوخت اتانول و انرژی برقی نیز اضافه شده‌است. سازه اکثر جایگاه‌ها شبیه به هم است و معمولاً مخزن در زیر زمین قرار دارد و سوخت به دستگاه تحویل دهنده پمپ می‌شود، مخزن به وسیله کامیون باری مخزنی پر می‌گردد. بعضی جایگاه‌ها بنا به اقتضای کاربرد آن در بنادر ساخته شده‌اند که از آن‌ها برای سوخت رسانی به قایق‌های موتوری استفاده می‌شود.

بخش های تشکیل دهنده جایگاه سوخت:

  1. بخش عمرانی که شامل بررسی شرایط زمین و نحوه احداث یک جایگاه سوخت است.
  2. بخش مکانیکی و برقی که شامل مخزن زیر زمینی و تلمبه یا دیسپنسر سوخت که فرآیند سوخت رسانی از مخزن به دیسپنسر و سپس از دیسپنسر به خودرو را شامل می شود.
  3. بخش ایمنی که به بررسی شرایط ایمنی و حفاظتی جایگاه سوخت می پردازد.

معرفی انواع جایگاه سوخت

به طور کلی جایگاه های سوخت به دو دسته جایگاه سوخت ثابت و جایگاه سوخت سیار تقسیم می شوند.

تولیدات متا فلز در حوزه جایگاه سوخت

شرکت متا فلز با تکیه بر مهندسان متخصص خود، این توانایی را دارد که با رعایت تمام نکات ایمنی بهترین جایگاه سوخت مناسب با تمام تجهیزات لازم برای آن را بر اساس نیاز مشتریان طراحی نماید.  متا فلز قابلیت طراحی و تولید انواع جایگاه های سوخت سیار اعم از جایگاه سوخت کانتینری، خودروی سوخت رسان، ترولی های سوخت، دیسپنسر و تلمبه پمپ بنزین و را دارد.

فعالیت گروه متا فلز فعالیت خود را در حوزه جایگاه سوخت به شرح زیر است:

  • لوله کشی جایگاه سوخت
  • طراحی و ساخت تابلو برق های جایگاه سوخت
  • اجرای سیستم ارت و صاعقه گیر
  • اجرای سیستم روشنایی
  • اجرای سیستم مانیتورینگ مخزن
  • اجرای سیستم سامانه هوشمند جایگاه
  • پیاده سازی طرح کهاب (stage2 – stage3)

علاوه بر این تمامی تولیدات گروه متا فلز در حوزه جایگاه سوخت دارای ضمانت یک ساله می باشند و خدمات پس از فروش محصولات نیز به مدت ده سال به مشتریان ارائه می گردد.

مراحل طراحی پروژه جایگاه سوخت

مرحله طراحی:

 

جایگاه سوخت به همراه تمامی تجهیزات و قطعات مورد نیاز، ابتدا توسط مهندسان گروه متا فلز مطابق در خواست و سفارش مشتری به صورت دقیق و بر اساس استاندارد های بین المللی طراحی شده و پس از تحلیل های نرم افزاری، فرآیند ساخت را آغاز می کنیم.

مرحله فرم دهی و برش ورق ها:

پس انجام مراحل نهایی طراحی، ورق ها مطابق با اندازه های داده شده توسط تیم مهندسی متا فلز، برش خورده و در دستگاه رول فرمینگ قرار گرفته و فرآیند فرم دهی ورق انجام می شود.

مرحله مونتاژ تجهیزات جایگاه سوخت:

پس از برش و شکل دهی کامل ورق ها، مرحله مونتاژ ورق ها و جوش دادن آن ها آغاز می گردد. گروه متا فلز اجزای جایگاه سوخت خود را با انواع روش های جوشکاری شامل GTAW-GSMW-SAW-SMAW مونتاژ می شوند. در این مرحله لوله کشی و اتصالات مورد نیاز برای تجهیزات جایگاه سوخت اعم از فلنج ها، کوپلینگ ها، شیر ها و لوله ها نیز به قسمت های مختلف جایگاه سوخت متصل می شوند.

مرحله تعیین عایق و رنگ:

پس از مونتاژ کامل تمامی تجهیزات و قطعات جایگاه سوخت، گروه متا فلز عایق و رنگ مناسب را برای تمامی اجزای جایگاه سوخت (مخزن، لوله ها و اتصالات، دیسپنسر و) مطابق قرارداد و سفارش مشتری، در نظر گرفته و اجرا می کند.

مرحله تست تجهیزات جایگاه سوخت:

در این مرحله انواع بازرسی های فنی و کیفی مانند ضخامت سنجی رنگ، انواع بازرسی های غیر مخرب جوش و جهت اطمینان کامل از تمام قسمت های مونتاژ شده گرفته شده و در نهایت نیز تست نهایی از فرآیند کار جایگاه (تخلیه و بارگیری سوخت درون مخزن و عملکرد دیسپنسر) گرفته خواهد شد.

مرحله تحویل، نصب و راه اندازی جایگاه سوخت توسط متا فلز:

پس از اتمام تمامی مراحل فوق، مطابق قرارداد با مشتری، جایگاه سوخت(Fuel station) طراحی و تولید شده توسط گروه متا فلز، تحویل داده شده و در محل مورد نظر، مطابق طراحی عمرانی انجام گرفته، نصب و راه اندازی می گردد.

 

راه های ارتباطی با شرکت متا فلز برای استعلام قیمت جایگاه سوخت

دفتر مرکزی: اراک، میدان امام خمینی(ره)، کیلومتر 5 جاده خمین، سایت جامع پارک علم و فناوری استان مرکزی، بلوک C، ساختمان نوآوران، طبقه اول، واحد 206/207

آدرس کارگاه: اراک، شهرک صنعتی حاجی آباد، خیابان صنعت، انتهای کوچه ی شـقایق، سمت راست، پلاک ۲۵

شماره موبایل متا فلز : ۰۹۳۵۹۴۳۲۵۹۳

تلفن تماس و فکس متا فلز: ۰۸۶۳۲۸۰۲۶۸۲

ایمیل متا فلز: info@metafelez.com

 

metafelez
metafelez

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋