یاسمن نیازی

یاسمن نیازی

سلام یاسمن نیازی هستم و اینجا توی این وبلاگ تجربیات خودم رو از خرید هایی که انجام دادم و سایت های خوبی که می شناسم با شما به اشتراک میزارم. خوشحال میشم اگر کامنت بزارید برام .. همه کامنت هارو جواب میدم

روغن کرچک اصل را از کجا تهیه کنیم

سلام دوستان عزیزم 

روغن کرچک اصل برای پوست صورت

روغن کرچک یکی از بهترین روغن هایی که استفاده کردم و همیشه برای من مفید بوده. دلیل اصلی روشنی پوستم و شفاف بودن اون همین روغنه که سال ها پیش توسط دکترم بهم پیشنهاد شد. این روغن فوق العاده رو اگر به صورت روزانه روی پوستتون ماساژ بدید خیلی خیلی خوب میتونه باعث روشن شدن پوست شما بشه و به شدت نرم میکنه. 

روغن کرچک اصل برای مو

 

روغن کرچک علاوه بر اینکه پوست شمارو روشن ، شفاف و نرم می کنه می تونه برای موی شما هم فوق العاده خوب باشه. این روغن موی شمارو به شدت خوش حالت و نرم می کنه و اگر دنبال یه حالت دهنده فوق العاده و طبیعی می گردید این روغن فوق العاده عالیه. همچنین بعد از حمام اگه با این روغن مو های خودتون رو ماساژ بدید یه حال فوق العاده از بوی خوب، نرمی و خوش حالتی برای موهاتون ایجاد میکنه و فوق العاده بافت مو و پوست سرتون رو تقویت میکنه.

روغن کرچک برای یبوست و مشکلات گوارشی

این مورد رو خیلی روم نمیشه توضیح بدم ... ولی خودتون می دونید برای مشکلات گوارش ای مثل یبوست و دلپیچه و ... این روغن خداست دیگه ... یکم استفاده ازش نیاز به مشاوره و راهنمایی داره که در ادامه بهتون میگم از کجا مشاوره خوب دریافت کنید ولی در کل این روغن برای پاکسازی معده و روده معجزه فوق العاده ایه.

روغن کرچک اصل را از کجا تهیه کنیم ؟

روغن کرچک اصل پیدا کردنش واقعا سخته، من خیلی تحقیق کردم و میخوام نتایج تحقیقاتم رو با شما به اشتراک بزارم، چنتا پیچیدگی داره یکی اینکه کلی روش مختلف هست که باهاش عمل روغن کشی انجام میشه. بهترین روش و طبیعی ترین اون روغن کشی به کمک روغن های عامل هست. به این صورت که گیاه رو داخل روغن حامل خودش می خوابونن و بعد از یک مدت گیاه روغن خودش رو ترشح میکنه. انتخاب روغن حامل مناسب برای روغن کرچک و زمان مناسب برای اتمام پروسه روغن کشی از موضوعاتیه که تولید کننده روغن باید بهش دقت کنه.

 

من خیلی گشتم و بعد از گشتن زیاد تنها جایی که پیدا کردم رایحه سلامت بود که از این روش استفاده می کرد و بعد از صحبت کردن با تولید کنندگانش متوجه شدم که چقدر در تولید محصولاتشون دقیق و متخصص هستند. من با این محصول واقعا زندگی کردم و میدونم که چقدر اصالت و درصد خلوص بالایی داره. شما هم برای خرید و اطلاعات بیشتر می تونید به آدرس خرید روغن کرچک رایحه سلامت مراجعه کنید.

توی ادامه مطلب از باقی خواص روغن کرچک بیشتر بهتون میگم :

درمان زگیل و خال
از این روغن می توان برای از بین بردن زگیل و خال استفاده کرد. این روغن را با فشار ملایم و یکنواخت به مدت چند دقیقه روی زگیل یا خال قرار دهید. این روغن در درمان میخچه نیز موثر است.

کاهش درد زایمان
روغن کرچک حاوی اسید ریسینولئیک است، ترکیبی که انقباضات را تحریک می کند و به ایجاد درد زایمان کمک می کند. استفاده از این روغن به مادران کمک می کند تا درد کمتری را در هنگام زایمان تجربه کنند.

ضد حساسیت
این روغن برای درمان آلرژی و آلرژی استفاده می شود. زیرا خاصیت ضد حساسیت دارد. مصرف خوراکی آن به آلرژی و التهاب آلرژیک مخاط بینی کمک می کند.

درمان قارچ های پوست
در درمان قارچ های پوستی موثر است. از آنجایی که خاصیت ضد عفونی کنندگی دارد، کافی است چند قطره از این روغن را پشت چشم خود بمالید تا از بی خوابی خلاص شوید.

و ...

تا صبح هم اگر از خواص روغن کرچک بگم کم باشه و تمومی نداشته باشه پس همین الان این روغن فوق العاده رو بخرید و زندگیتونو عوض کنید باهاش

یاسمن نیازی
یاسمن نیازی سلام یاسمن نیازی هستم و اینجا توی این وبلاگ تجربیات خودم رو از خرید هایی که انجام دادم و سایت های خوبی که می شناسم با شما به اشتراک میزارم. خوشحال میشم اگر کامنت بزارید برام .. همه کامنت هارو جواب میدم

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋