melody

melody

آموزش کسب درآمد بدون سرمایه

 

شما هم مانند بسیاری از مردم اولین کاری که به محض بیدار شدن از خواب انجام می‌دهید،چک کردن گوشی همراه و گشتن در اینترنت است؟ و شب‌ها موقع خواب آخرین کاری که می‌کنید خاموش کردن اینترنت است؟

 همه این‌ها نشان دهنده اهمیت و جایگاه اینترنت در زندگی امروزی ما می باشد. امکانات و شرایطی که اینترنت در حال حاضر برایمان به وجود آورده، تقریبا زندگی را بدون آن غیر ممکن کرده است. اگر باور ندارید، تصمیم بگیرید چند روزی را بدون اینترنت زندگی کنید! آن وقت است که متوجه می‌شوید انگار زندگیتان متوقف شده است.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این پدیده حاصل از تکنولوژی و فناوری، امکان کسب درآمد از آن می‌باشد. کاری که امروزه میلیون‌ها نفر آن را انجام می‌دهند. اگر شما هم می‌خواهید یکی از آن‌ها باشید که با کمترین امکانات و سرمایه، کسب و کار خود را در فضای اینترنتی راه بیندازید و با توجه به استعداد، علاقه و توانایی، از بین روش های مختلف کسب و کار اینترنتی، شغل مناسب خود را پیدا کنید، پس خواندن این مقاله برای شما ضروری می‌باشد.

 کسب درآمد از اینترنت

 هر چند که چند سالی می‌باشد که اینترنت وارد زندگی ما شده است اما در دو سال اخیر که کرونا  زندگی همه را دگرگون کرد نقش اینترنت و به طور کلی کسب و کارهای اینترنتی بیش از پیش  پررنگ شد و تعداد کسانی که به شغل های اینترنتی روی آوردند به طور چشمگیری گسترش یافت. 

یکی از دلایل مهم این هجوم به سمت درآمد از یوتیوب هم این است که کسب درآمد از اینترنت دارای زیر شاخه‌های متعددی می‌باشد و همین اتفاق مثبت باعث شده تا افراد متفاوتی واجد شرایط رسیدن به درآمد از طریق کسب و کار اینترنتی شوند.

فرقی ندارد که شما یک متخصص هستید یا هیچ تجربه کاری ندارید، در هر صورت با توجه به وضعیت و توانایی که دارید، کاری در فضای اینترنت و رسیدن به درآمد برای شما وجود دارد که با کمی تحقیق به آن خواهید رسید. در ادامه به مهمترین روش‌های کسب درآمد از اینترنت و جزئیاتی در رابطه با آنها می‌پردازیم:

 کسب درآمد اینترنتی از طریق طراحی سایت بدون کدنویسی

 این کار هم در فضای سنتی و هم در اینترنت از جایگاه و محبوبیت بسیاری برخوردار است. شما می‌توانید با گذراندن دوره و آموزش هایی در رابطه با وردپرس و غیره بدون اینکه نگران نداشتن سابقه کاری باشید در خانه خود مشغول به کار شده و درآمد ایده‌آلی را به دست آورید. حداقل میزان میزان درآمد این کار اینترنتی برای هر سایت بین پانصد هزار تومان تا سه میلیون می باشد. البته هر چه دانش و تخصصتان بالاتر رود این عدد هم بیشتر‌می‌شود.

 برنامه نویسی تحت وب

  همه شما به خوبی می‌دانید که شغل برنامه نویسی یکی از پولساز‌ترین شغل‌ها در جهان شناخته شده است حالا اگر دلتان می‌خواهد مسافت زیادی تا محل کار طی نکنید و دوست دارید بنا به هر دلیلی در خانه به کسب درآمد بسیار مناسب برسید، میتوانید شغل اینترنتی برنامه نویسی تحت وب را انتخاب کنید. شما در آن واحد می‌توانید به صورت فریلنسری یا همان دورکاری برای چند مجموعه، شغل برنامه نویسی را بر عهده بگیرید. میزان درآمد این کسب و کار اینترنتی  از ۷ میلیون به بالا تخمین زده شده است‌.

 متخصص سئو

 یکی از نتایج مثبت رشد کسب و کارهای اینترنتی، بالا رفتن اهمیت تخصص سئو یا همان بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد. یک متخصص سئو باید بتواند با اقداماتی روی یک سایت، آن را در نتایج جستجوی حداقل اول تا سوم گوگل بالا بیاورد. نتیجه این اتفاق رسیدن به یک درامد حداقلی 5 میلیون به بالا می‌باشد.

 تولید محتوا

 یکی از کسب و کارهای اینترنتی که نیاز به سرمایه اولیه و امکانات خاصی ندارد تولید محتوا می‌باشد. این شغل که پیوند محکمی با سئو دارد، ‌می تواند زندگی شما را تغییر دهد. اگر علاقه به نویسندگی دارید، همین حالا استارت شروع کار را بزنید.

 دیجیتال مارکتینگ

 هر کجا که اسم اینترنت باشد قطعاً در کنار آن به دیجیتال مارکتینگ نیز بر می‌خوریم. مجموعه از استراتژی‌ها  که شامل تولید محتوا، سئو، تحلیل داده، تدوین، گرافیک، اداره شبکه‌های مجازی و... می‌شود همگی در شغل دیجیتال مارکتینگ که دارای درآمد بسیار مناسبی بین ۵ تا 15 میلیون تومان می‌باشد گنجانده شده است. افراد می‌توانند آن را به عنوان یک کسب و کار اینترنتی انتخاب نمایند.

 کسب درآمد از اینستاگرام

 فضاهای مجازی امروزه با قدرت بسیار زیادی در فضای اینترنت یک تازی می‌کنند. راه اندازی آنلاین شاپ‌ها ارائه خدمات و فروش می‌تواند در اینستاگرام تبدیل به یکی از پولسازترین کسب و کارهای اینترنتی شود.

 راه اندازی فروشگاه اینترنتی

 فروشگاه اینترنتی به معنای این است که شما بتوانید محصولاتی را به طور آنلاین به مخاطبان خود عرضه کنید. یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی که درآمد روزانه آن در حال حاضر میلیاردی می‌باشد دیجی کالا است که به صورت کاملا آنلاین محصولات خود را ارائه می‌دهد. شما هم می‌توانید روزی به جایگاه دیجی کالا برسید تنها کافیست که شروع کنید!

 همکاری در فروش( افیلیت مارکتینگ)

افلیت مارکتینگ یا همان سیستم همکاری در فروش یک شغل پردرآمد اینترنتی می‌باشد که شما با کمک به بالا رفتن درصد فروش کالاهای فروشگاه‌های اینترنتی به پورسانت و درآمد خواهید رسید. این شغل بدون نیاز به تجربه و یا ابزار خاصی جز تلفن همراهتان شما را به درآمد خواهد رساند.

شما کافیست در اینترنت با شرکت هایی که به دنبال همکاری در فروش هستند وارد همکاری شوید،‌ نظیر دیجیکالا که به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین در ایران این امکان را فراهم کرده تا با همکاری در فروش علاوه بر افزایش حجم فروش اینترنتی موجب کسب درآمد شما از این نوع سیستم شوید.

سایت های دیگری که امکان همکاری در فروش وجود دارد:

 - میهن استور

- می مارکت

- وب سایت شرکا

وب سایت سبز گستر

وب سایت بیمیتو

وب سایت ایران سرور

- وب سایت مدیر سبز

 

البته همکاری در فروش به این سایت ها محدود نمیشود و میتوانید سایت های بیشتری نیز پیدا کنید.

 کسب درآمد از یوتیوب

 یوتیوب یک شبکه اجتماعی با میلیاردها مخاطب از سراسر جهان است که در لیست بهترین کسب و کارهای اینترنتی و رسیدن به درآمد راضی کننده قرار گرفته است. البته  می‌دانیم که در حال حاضر چه چیزی ذهن شما را مشغول کرده است و فکر می‌کنید چون یوتیوب در کشور ایران فیلتر است ورود به این کسب و کار اینترنتی کاری بی فایده می‌باشد. اما ما برایتان یک خبر خوب داریم تا از این فرصت استثنایی یعنی کسب درآمد از  یوتیوب بسیار آسان است را فقط به خاطر فیلترینگ و تحریم ایران از دست ندهید زیرا راه میانبر را دکتر یوتیوب پیدا کرده است.

 پس تنها با تلفن همراه هوشمند خود به تولید محتوای با کیفیت. انتشار آن در یوتیوب بپردازید تا از این راه،  لذت کسب درآمد دلاری را تجربه کنید و نقد کردن درآمد از یوتیوب که در ایران  غیر ممکن است را با کمترین درصد کارمزد به آکادمی تیوبرز  بسپارید.

 اگر اطلاعات کافی در رابطه با یوتیوب ندارید این بهانه و مشکل شما را هم برطرف خواهیم کرد. شما می‌توانید آموزش‌ یوتیوب را از   پایه و اصولی که قدم به قدم شما را تا رسیدن به یک یوتیوبر معروف همراهی می‌کند استفاده نمایید.

 کسب درآمد اینترنتی از یوتیوب یکی از راه‌هایی است که اگر به طور اصولی و آگاهانه به آن بپردازید، قطعاً تبدیل به شغل اول شما به عنوان یک کسب درآمد بسیار ایده‌آل خواهد شد.

 کلام پایانی

 دنیای کسب و کار های اینترنتی بسیار گسترده است و نمی‌توان همه آنها را در این مقاله معرفی کرد اما همه تلاش ما این بود که به معرفی کسب و کارهای اینترنتی بپردازیم که در حال حاضر بیشترین میزان درآمد بدون نیاز به ابزار و یا امکانات خاصی برایتان به ارمغان می آورد. 

 

melody
melody

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋