mehrnaz.semnani

mehrnaz.semnani

مزیت کفش چرم طبیعی نسبت به چرم مصنوعی؟

چرم طبیعی چیست؟

چرم یک ماده طبیعی با انعطاف پذیری بالا است. کفش چرم زنانه طبیعی از پوست حیواناتی مانند گاو، گوسفند، شترمرغ، مار و… ساخته می‌شود. پوست حیوانات را با عملیات دباغی، در برابر مواد تجزیه‌کننده مقاوم می‌کنند ولی تمام خصوصیات اصلی چرم حفط می‌شود.

چرم مصنوعی چیست؟

چرم مصنوعی در کارگاه‌های صنعتی به دو روش تر وخشک با استفاده از مواد PU،PVC ساخته می‌شود. از چرم مصنوعی در ساخت مبلمان، لباس، کیف و… استفاده می‌شود.

به چرم مصنوعی چرم صنعتی یا غیر طبیعی نیز گفته می‌شود.کفش چرم زنانه طبیعی به نسبت مصنوعی از کیفیت خیلی بالاتری برخوردار است.


<<برای خرید جدید ترین مدل کالج چرم طبیعی اینجا کلیک کنید >>

 


چرا کفش چرم بپوشیم؟

استفاده از کفش زنانه چرم یا کیف چرم و به طور کلی وسیله های چرم بسیار شیک و لاکچری است. اگر در دنیای مد هم گشتی بزنید خواهید دید که افراد مشهور از کیف و کفش‌های چرم به صورت ست یا تک استفاده می‌کنند.

اصلا می‌توان گفت اگر می‌خواهید خاص باشید و در مهمانی‌ها، مراسمات خاص، ملاقات‌های کاری وروزانه شبیه دیگران نباشید، کفش‌های چرم بپوشید.

پوشیدن کفش چرم علاوه بر زیبایی خاصی که به همراه دارد به راحتی با انواع لباس‌‌های آقایان و بانوان ست می‌شود و یک وقار بی مانند را در ظاهر افراد ایجاد می‌کند.

کفش های چرم به دلیل انعطاف مناسب خود فشار کل بدن را در تمام بخش پا تقسیم می کنند. مانع از فشار بر یک نقطه مثل پاشنه کفش می شوند . هرچقدر ارتفاع و پاشنه کفش مناسب باشد راحتی پا و قدم برداشتن با آن مناسب تر است .انعطاف کفش چرم بسیار بالاست .

 


<<فروشگاه آنلاین شهرصندل مجموعه بی نظیر کفش و صندل زنانه و مردانه>>

 


آیا کفش های چرمی بعد از مدتی گشاد می شوند ؟

برخی از افراد و البته اکثریت افراد بر این باور هستند که کفش هایی که برای پا تنگ هستند بعد از مدتی در پا جا باز خواهند کرد و با پا متناسب خواهند شد .

این تغییرات به میزان بسیار بسیار اندک است و اینقدری نیست که بتوان با درنظر گرفتن اینکه تمام اذیت های کفش بعد از یک هفته تمام خواهد شد کفش تنگ خریداری نمود .

کفش های چرم همانطور که گفته شد دارای انعطاف هستند ، اما این انعطاف به این معنی نیست که کفش چرمی بعد از مدتی به شدت در پا جا باز خواهد کرد و از ظاهر خواهد افتاد .

در حالی که نه تنها کفش های چرمی بلکه تمامی کفش ها هرگز دقیقا به اندازه پای شما جا باز نمی کنند و این تغییر بسیار ناچیز است .

پس این موضوع که کفش تنگ بعد از یک هفته در پا جاز باز خواهد کرد درست نیست.از خرید کفش های چرمی تنگ خودداری کنید . البته همواره به یاد داشته باشید که سایز کفش هم فقط یک عدد است و نمی توان همواره با استناد به این عدد کفش خریداری نمود .

 

 


<<برای دیدن جدیدترین مجموعه کفش های چرم طبیعی زنانه همین الان کلیک کنید >>

mehrnaz.semnani
mehrnaz.semnani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋