mehrdookht

mehrdookht

تیپیکال یک چرخ خیاطی صنعتی

اگر به دنبال یک چرخ خیاطی مناسب و قوی هستید می توانید چرخ خیاطی صنعتی تیپیکال را انتخاب کنید. چرخ خیاطی تیپیکال یکی از برترین انواع چرخ خیاطی در عرصه صنعتی می باشد و در تولیدی ها، دوخت صندلی های ماشین، صنایع کیف و کفش و کارخانه های مبلمان سازی استفاده فراوان دارد. راسته دوز کامپیوتری تیپیکال نیز یکی از معروف ترین راسته دوز های موجود در بازار است که خواستار بسیار زیادی نیز دارد و پیشنهاد می کنیم با تهیه این چرخ های خیاطی بهترین نوع دوخت را تجربه کنید.

 

ویژگی های چرخ خیاطی تیپیکال

به طور کلی چرخ خیاطی تیپیکال در همه انواع صنعتی خود، دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد. این ویژگی‌ها در بیشتر موارد با سایر برندها و رقبای تیپیکال، متمایز هستند.

  1. توان مصرفی 550 وات
  2. سر قائمی زن خودکار
  3. پایه بلند کن اتوماتیک
  4. سیستم گام دوخت به صورت اتوماتیک
  5. چراغ LED جهت دقت در هنگام دوخت
  6. سیستم تشخیص ضخامت پارچه
  7. آپشن دوخت دقیق و سر قائمی
  8. صفحه نمایشگر لمسی
  9. ورودی usb
  10. فیلتر محافظ جهت جلوگیری از نوسانات برق اتوماسیون داخلی، ولتاژ ورودی، جریان مصرفی و نمایش دقیق جریان
  11. اتوماسیون داخلی و نمایش دقیق نوسانات آن از جمله ولتاژ
  12. حسگر ایمنی safty switch
  13. گیربکس پر قدرت سر قائمی
  14. نمایش همزمان سرعت دوخت حالت‌های طراحی شده
  15. نگهدارنده موتور جهت کنترل دقیق گام‌ها
  16. ماسوره پیچ اتوماتیک

راسته دوز کامپیوتری را با تیپیکال تجربه کنید

در عصر کنونی، بیشتر چرخ خیاطی‌های صنعتی به علت افزایش بازدهی و کاهش زمان مصرفی، کامپیوتری شده‌اند. این نوع چرخ خیاطی‌ها به علت برخورداری از تجهیزات الکترونیکی، و توانایی تنظیم خودکار در فرایندهای مختلف از جمله: دوخت، تشخیص پارچه، تشخیص ضخامت، نخ کردن سوزن و بسیاری موارد دیگر که پیشتر اشاره کردیم؛ چرخ خیاطی کامپیوتری یا ربات دوخت نامیده می‌شوند.

راسته دوز کامپیوتری نیز یکی از انواع چرخ خیاطی کامپیوتری است؛ که برند تیپیکال آن را تولید و به بازار عرضه می‌کند. این برند، پیشتر فعالیتی دولتی و اختصاص یافته به کارخانه‌های دولتی کشور چین داشت، اما با توسعه اقتصادی این کشور، برند تیپیکال نیز فروش محصولات خود را گسترش داد.

راسته دوز کامپیوتری تیپیکال چگونه است؟

راسته دوزی از قدیم یکی از سخت‌ترین مراحل خیاطی به شمار می‌رود. با این حال با کمک راسته دوز کامپیوتری تیپیکال، فرایند راحت‌تری پیش پای خیاطان و طراحان قرار گرفته است. از سری کارهایی که راسته دوز کامپیوتری توانایی انجام آنها را دارد را می‌توانید در زیر مطالعه کنید:

 

تعداد دوخت های محدود

راسته دوز تیپیکال، توانایی انجام دوخت مورد نظر شما را دارد. برای استفاده از آن میتوانید آن را به صورت خودکار تنظیم و اجرا نمایید. این راسته دوز به صورت پیش فرض، دارای مدل‌هایی در برنامه وروردی خود است.

 

توانایی دوخت به صورت ساده

این دوخت، عادی ترین دوخت است. بسیاری از چرخ خیاطی‌ها حتی بدون وجود تنظیمات پیشرفته نیز قادر به این دوخت هستند.

 

با استفاده از چرخ خیاطی تیپیکال دوخت چهارضلع داشته باشید

نوعی دوخت محدود که می‌تواند چهار ضلع را تامین کند.

 

با استفاده از چرخ خیاطی تیپیکال دوخت پنج ضلع داشته باشید

از دیگر انواع دوخت محدود که تامین کننده پنج ضلع است.

 

دوخت سرقائمی بسیار قوی

این مدل، بیشتر در لیبل لباس‌ها و جوراب به کار می‌رود.

 

موقعیت سوزن خود را تعیین کنید

همانطور که از نامش پیداست، راسته دوز کامیپوتری تیپیکال، بنابراین همه مراحل ابتدایی که شامل انتخاب موقعیت سوزن نیز هست؛ به صورت خودکار انجام می‌دهد.

 

هزینه خرید چرخ خیاطی تیپیکال

چرخ خیاطی تیپیکال همانطور که مطالعه کردید، یکی از پرکاربردترین انواع چرخ خیاطی است. این مدل قابلیت تنظیم خودکار را به کاربران ارائه می‌دهد؛ که به سرعت عمل آنها کمک شایانی می‌کند. به علاوه تیپیکال در چرخ‌های خیاطی خود، روغن به کار برده است. از دلایل این کار می‌توان به کاهش آلودگی زیست محیطی، صرفه جویی در انرژی، کاهش سروصدا اشاره کرد.

بنابراین باید توجه داشت همه این موارد بر روی قیمت خرید چرخ خیاطی تیپیکال تاثیر گذار هستند. همچنین به دلیل صنعتی بودن کاربرد این چرخ خیاطی، موتورهای آن نیز از سرعت بالایی، نسبت به موتورهای چرخ خیاطی‌های خانگی، برخوردارند. به طور کلی قیمت چرخ خیاطی تیپیکال، از 15 تا 60 میلیون قرار می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و در صورت تمایل به خرید این نوع چرخ خیاطی با پشتیبانان مجرب در فروشگاه مهردوخت تماس حاصل کنید.

 

منبع: https://mehrdookht.ir/product-category/چرخ-خیاطی-صنعتی/brand/تیپیکال/

mehrdookht
mehrdookht

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋