mehrdookht

mehrdookht

چرخ خیاطی جکی

چرخ خیاطی جکی یکی از شرکت های مطرح تولید چرخ خیاطی و تجهیزات مناسب برای تهیه پوشاک است که از یک سرمایه گذاری و تعهد میان یک شرکت چینی و اروپایی شکل گرفت. عمده تولیدات شرکت چرخ خیاطی جکی، چرخ خیاطی های صنعتی است که امروزه به ییش از 30 کشور دنیا صادر می شود. تجهیزات این شرکت همگی درجه یک هستند و به واسطه همین کیفیت از اعتبار خوبی برخوردار است در این متن به بررسی چرخ خیاطی جکی و انواع آن میپردازیم.

 

هزینه چرخ خیاطی جکی

معمولا در قیمت چرخ خیاطی جکی و به کلی در تمامی چرخ خیاطی ها، افزایش امکانات، به قیمت های بیشتری نیز منجر می شود. مثلا ویژگی های خاصی همچون سوزن نخ کن اتومات و یا نیمه اتوماتیک و یا امکان پیچ دستی که این ویژگی به شما اجازه خواهد تا سوزن را بالا ببرید تا به راحتی بتوانید پارچه را از زیر آن حرکت دهید و یا قابلیتی همچون تنظیم سرعت چرخ خیاطی که بسیار می تواند بر روی دوخت نهایی موثر باشد ، همگی این موارد باعث تفاوت در قیمت یک چرخ خیاطی خواهند شد.

 

در زمان خرید چرخ خیاطی جکی به چه مواردی باید توجه کنیم؟

اگر قصد دارید خرید چرخ خیاطی جکی را انجام دهید باید برخی مسائل را هنگام خرید در نظر داشته باشید که در ادامه این مسائل را مطرح خواهیم کرد:

 

تنوع دوخت را در نظر بگیرید

اگر یک شرکت تولیدی و یا یک مزون لباس داشته باشید معمولا اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید تعداد تنوع دوخت یک چرخ خیاطی می باشد که موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه کنید. در صورتی که چرخ خیاطی شما نتواند از تنوع زیاد دوخت پشتیبانی کند در پارچه های مختلف با دوخت های مختلف به مشکل خواهید خورد.

 

وزن و ظاهر چرخ خیاطی را بررسی کنید

یکی از مواردی که اگر چرخ خیاطی خود را جابه جا می کنید باید در خرید چرخ خیاطی جک به آن دقت کنید، موضوع وزن و اندازه چرخ خیاطی می باشد. معمولا چرخ خیاطی های صنعتی بسیار سنگین هستند و قابل جا به جایی نیستند اما اگر در خانه می خواهید از چرخ خیاطی جک استفاده کنید به دنبال یک چرخ خیاطی با وزن مناسب باشید.

 

معرفی برخی مدل های مشهور چرخ خیاطی جکی

در این قسمت برای شما دو مدل از  بهترین مدل های چرخ خیاطی جکی را معرفی می کنیم که بیشترین سطح رضایت را از سمت مشتریان خود داشته اند. امکانات این چرخ خیاطی های مناسب برای خرید هر چه راحت تر چرخ خیاطی جک را به شما توضیح خواهیم داد:

 

چرخ خیاطی صنعتی جکی مدل 600

این چرخ خیاطی کمپانی جکی، یکی از انواع چرخ خیاطی های اتوماتیک این شرکت است که در دسته میان دوز ها قرار گرفته و بسیار مناسب برای دوخت های لوله ای همچون آستین و همچنین دوخت تریکو و تیشرت می باشد. چرخ خیاطی جکی مدل 600 مجهز به سیستم قطع کن نخ و پایه بلندکن اتوماتیک می باشد.

 

مشخصات فنی چرخ خیاطی جکی مدل 600

مشخصات فنی چرخ خیاطی جکی مدل 600 به صورت زیر می باشد:

کشور سازنده

چین

سال ساخت

2019

استانداردها

ایزو 14000 ، استاندارد اروپا، ایزو 9001

تکنولوژی ماشین

اتوماتیک

تعداد دوخت در دقیقه

4000 دور در دقیقه

سیستم نخ قطع کن خودکار

دارد

سیستم تنظیم سرعت

دارد

 

چرخ خیاطی جکی مدل JR-1900-BHS

چرخ خیاطی جکی مدل 1900 دارای بیش از 200 الگو دوخت می باشد و حتی یک ورودی usb روی این چرخ خیاطی تعبیه شده است که می توانید با استفاده از آن تمامی الگوهای جدید را در آن آپدیت نمایید. این چرخ خیاطی جکی دارای سیستم کشش نخ برای جلوگیری از رها شدن نخ و همچنین مناسب برای دوخت انواع پارچه های ضخیم و نازک می باشد.

 

مشخصات فنی چرخ خیاطی جکی مدل JR-1900-BHS

مشخصات فنی چرخ خیاطی جکی مدل 1900 به صورت زیر می باشد:

کشور سازنده

چین

سال ساخت

2020

استانداردها

ایزو 14000 ، استاندارد اروپا، ایزو 9001 ، استاندارد جهانی  PSE

تکنولوژی ماشین

کامپیوتری

تعداد دوخت در دقیقه

3000 دور در دقیقه

سیستم نخ قطع کن خودکار

دارد

سیستم تنظیم سرعت

دارد

 

منبع: https://mehrdookht.ir/product-category/چرخ-خیاطی-صنعتی/brand/jaki

mehrdookht
mehrdookht

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋