mehrdookht

mehrdookht

اتو ژانومه و انواع آن

اگر به دنبال خرید اتو هستید می توانید یکی از بزرگترین برند های ساخت لوازم اتو و چرخ خیاطی را انتخاب کنید و این شرکت، شرکت بزرگ ژانومه می باشد که سال ها در عرصه جنس باکیفیت به مشتری حرف اول را میزند. در این مطلب قصد داریم تمامی انواع اتو ژانومه را معرفی کنیم و به طور  کلی در مورد اتوپرس ژانومه توضیحاتی را ارائه دهیم. با ما همراه باشید

 

شرکت ژانومه برای اولین بار در سال 1921 کار خود را در کشور ژاپن در شهر توکیو شروع کرد و در این راستا نیز از همان سال تمام تلاش خود را کرده که بهترین محصولات را به مشتریان خود تحویل دهد تا بتواند رضایت همیشگی آن ها را داشته باشد. برند ژانومه پس از پیشرفتی که داشت شرکت های دیگر خود را در تایوان و تایلند نیز تاسیس کرد.

 

خرید اتو ژانومه

در صورتی که می خواهید از اتوپرس های مختلف کمپانی ژانومه خرید کنید می توانید با استفاده از این سایت مدل موردنظر خود را پیدا کرده و با بهترین شرایط از ما خرید کنید. یکی از ویژگی ژانومه در کیفیت و تنوع محصولاتش می باشد و شما می توانید با مقایسه انواع مختلف اتو ژانومه، بهترین تصمیم را برای خرید اتو ژانومه داشته باشید.

 

 


نحوه ی کار با اتو پرس ژانومه

معمولا نحوه استفاده از اتوپرس ژانومه با دیگر برندهای ساخت اتوپرس تفاوت چندانی ندارد و همگی بسیار ساده و راحت هستند. اما به طور کلی مراحل کار و استفاده از اتوپرس ژانومه به این گونه است: معمولا تمامی اتوپرس های ژانومه از سه بخش دسته، صفحه دیجیتالی روی اتو و پایه تشکیل شده اند. حال برای استفاده از دستگاه ابتدا درون محفظه یا مخزن آب آن را با آب به میزان لازم پرکنید و سپس دکمه روشن کردن آن را فشار دهید. سپس کمی زمان به اتو دهید تا دمای لازم را به دست آورد و به خوبی گرم شود. حال می توانید با استفاده از صفحه دیجیتالی روبروی خود نوع پارچه موردنظر خود را که می خواهید اتو کنید مشخص نمایید که مواردی همچون با جنس های cotton  یا همان کتان، wool یا پشمی و یا silk یا ابریشم و وجود دارند که می توانید با انتخاب هر کدام از آن ها دمای دستگاه را تغییر دهید تا مناسب لباس شما باشد. اگر هم از لباس هایی استفاده می کنید که از جنس الیاف مصنوعی هستند، می توانید از گزینه nylon استفاده نمایید. الیاف مصنوعی آن دسته از لباس هایی هستند که جنس نایلونی داشته و درصد بیشتری پلاستیک در تولید آن ها به کار رفته است. پس از اینکه جنس پارچه خود را مشخص کردید دستگاه علامت wait را به معنای منتظر ماندن به شما نشان خواهد داد.

پس از کمی زمان دستگاه به حرارت موردنیاز برای اتوکردن لباس موردنظر شما دست خواهد یافت. حال می توانید پارچه را در بخش اتوکشی قرار دهید و سپس دسته اتو را گرفته و آن را روبه پایین بیاورید و لباس را زیر پرس ببرید. حال دسته اتو را بعد از اینکه دو بخش آن را روی هم قرار دادید می توانید به سمت بالا رها کنید و با همین روش باز و بسته کردن، قسمت های مختلف لباس را با استفاده از اتوپرس ژانومه اتو نمایید و در کمترین زمان، لباس خود را عاری از هر گونه چین و چروک کنید.

 

قیمت اتو ژانومه

اتو ژانومه قیمت های مختلفی را براساس امکانات مختلفی که ارائه می دهد دربر می گیرد. شما می توانید اتوپرس ژانومه را براساس ویژگی هایی که در ذهن خود دارید انتخاب کنید و خریداری نمایید و قیمت اتو ژانومه براساس میزان ویژگی ها و امکاناتی که دارد قابل تغییر است.

 

بهترین اتو ژانومه

در این قسمت می خواهیم بهترین اتو ژانومه را بر اساس مدل های مطرح بازار معرفی کنیم و به صورت مختصر ویژگی هر کدام از اتوپرس های موردنظر را توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید:

 

اتو پرس ژانومه مدل 2700

یکی از اتوپرس های بسیار خوب این شرکت، اتوپرس ژانومه مدل 2700 می باشد که همانند مدل قبلی خود که مدل 2500 بود توان مصرفی 1600 وات را دارا می باشد. شرکت ژانومه رنگ سفید را برای این محصول در نظر گرفته و به طور با دقت و بسیار عالی این محصول را با استحکام فوق العاده و خوش ساخت طراحی کرده است. اتوپرس 2700 با وزن 50 کیلویی که با پرس کردن به لباس وارد می کند تمامی چین و چروک های روی لباس را از بین خواهد برد.

 

اتو پرس ژانومه 2900

و اما آخرین نسل از سری 2000 اتوپرس های این شرکت، اتو پرس ژانومه مدل 2900 می باشد. این اتوپرس با ظرفیت 300 میلی لیتری آب و توان 1600 واتی و همچنین جنس کفی تفلون و نچسب خود، یک اتو بسیار لذت بخش و اصولی را به شما هدیه می دهد و تنها 3 دقیقه برای آماده شدن اتو زمان می خواهد. همچنین با استفاده از پنل دیجیتالی مخصوص خود می تواند میزان حرارت و بخار را براساس نوع پارچه و ضخامت آن تغییر داد و بهترین گزینه برای خرید اتوپرس ژانومه می باشد.

 

mehrdookht
mehrdookht

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋