godfather

godfather

دانستن نکات مهم طلاق توافقی

مراحل طلاق توافقی بدون وکیل

مراحل طلاق توافقی بدون وکیل

با دانستن نکات مهم طلاق توافقی و مراحل طلاق توافقی بدون وکیل شاید در روند پیش بردن پرونده حقوقی نتیجه مطلوب حاصل نشود پس بهترین تصمیم انتخاب یک وکیل پایه یک می باشد. زیرا وکیل خانواده با اگاهی و تجربه بسیار در پیش بردن پرونده های خانواده، فرایند پرونده را بهتر پیش خواهند برد.

طلاق توافقی چقدر طول می کشد

یکی از سوالات رایج که تمامی مراجعین می پرسند این است که طلاق توافقی چقدر طول میکشد؟ که با یک توضیح کامل به این سوال رایج پاسخ می دهیم.

زمان اتمام طلاق توافقی به خیلی موارد بستگی دارد از جمله تاریخ ثبت دادخواست طلاق توافقی ، شعبه مربوطه و ...

بطور کلی از ده روز آخر ماه با توجه به ارائه امار توسط شعب دادگاه، هیچ گونه ارجاعی صورت نمی گیرد ،پس به همین دلیل اگر از تاریخ بیستم تا یکم ماه بعد دادخواست خود را ثبت کنید، پروسه رسیدگی کمی زمان بر خواهد بود.

در ادامه پاسخ به سوال طلاق توافقی چقدر طول می کشد؟ ، ذکر این نکته ضروری است که با توجه به نواقصی که در وکالت نامه های زوجه که از زوج در دفاتر اسناد اخذ شده است  از جمله: زوجه از زوج(زن از مرد) در وکالت در طلاق حق اسقاط تجدید نظر و فرجام خواهی را ندارد.

تعدادی از شعب خانواده به این مسئله واکنش نشان داده و بعد از صدور رای طلاق توافقی، قطعیت آن به ۴۴ روز بعد موکول خواهد شد و بعد از طی شدن ۴۴ روز در صورت عدم اعتراض هر یک از زوجین امکان ثبت طلاق میسر خواهد بود.

مراحل طلاق توافقی

دفتر وکالت حمیرا پارسا جهت آشنایی زوجین با مراحل طلاق توافقی بدون وکیل ، درک بهتر مراحل فوق و آشنایی با پیچیدگی های پروسه طلاق توافقی، مشاوره حقوقی رایگان (پاسخ به دو سوال)ارائه می دهد.

godfather
godfather

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋