مهدی قاسمی

مهدی قاسمی

کاراکترهای کالاف دیوتی موبایل

آشنایی با شخصیت های کالاف دیوتی موبایل و اطلاع از داستان هریک از آن ها به شما کمک می کند تا بتوانید از ویژگی های هر کاراکتر به خوبی استفاده کنید. بازی کالاف دیوتی موبایل Call of Duty: Mobile نسخه اندروید و ios بازی ندای وظیفه محسوب می شود که از نظر خط داستانی و کاراکترهای کالاف دیوتی، تفاوتی با نسخه کنسول و pc ندارد.

تمام کاراکترهای کالاف دیوتی موبایل در نسخه های پیشین بازی حضور دارند و به نوعی بازیکنان قدیمی این شخصیت ها را به خوبی می شناسند. اگر شما هم از علاقه مندان به ندای وظیفه هستید، پیشنهاد می کنم شخصیت های کالاف دیوتی موبایل را بیشتر بشناسید. در ادامه این مطلب قصد داریم به بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل بپردازیم و آن ها را معرفی کنیم؛ با کاردین همراه باشید.

شخصیت های کالاف دیوتی موبایل

در تمام بازی های شوتر کاراکترها نقش بسیار زیاد و محبوبی در بین کاربران دارند. این شخصیت ها به‌واسطه ویژگی‌ها و پوشش خاصی که دارند موجب می شوند حس و حال خاصی در گیمرها ایجاد شود. در بازی کالاف دیوتی موبایل نیز شخصیت ها و کاراکترهای بسیار جذابی وجود دارد که هریک از آن‌ها خط داستانی پرماجرا و جذابی دارند. در ذیل به معرفی شخصیت های کالاف دیوتی موبایل خواهیم پرداخت.

 

کاپیتان پرایس Captain price بهترین شخصیت کالاف دیوتی

یکی از پرطرفدارترین شخصیت های بازی call of duty mobile کاپیتان پرایس است. کاپیتان شخصیتی دلسوز و مهربان است که در شرایط عملیاتی تبدیل به کاراکتری خشن، بی رحم و سنگدل می شود. کاپیتان پرایس در نسخه های متعددی از بازی کالاف دیوتی حضور داشته و برای اولین بار در سری نخست بازی کالاف دیوتی طی دوره جنگ جهانی دوم به عنوان یکی از اعضای ارتش بریتانیا حضور یافت.

به جرئت می توان گفت که کاپیتان پرایس یکی از بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل هست که برای حفاظت از وطن جان خود را به خطر می اندازد و به همین دلیل به یکی از محبوب ترین شخصیت های این بازی تبدیل شده است‌. با وجود این که کاپیتان پرایس به دلیل خون خواهی و حفاظت از هم رزم هایش بار ها تا یک قدمی مرگ رفته است اما خوشبختانه هنوز هم زنده است. بسیاری از افراد این شخصیت را با نام هایی مانند زندانی شماره 627 می شناسند که البته دوست و رفیق او یا همان پسر معنویش به نام کاپیتان مک تاویش او را پیرمرد خطاب می کند.

کاپیتان مک تاویش؛ یکی از بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل

کاپیتان مک تاویش یکی از بهترین کاراکترهای کالاف دیوتی موبایل است که دوست و رفیق کاپیتان پرایس است. کاپیتان مک تاویش با نام مستعار Soap اصالتا اسکاتلندی هست و در گردان سوم parachute Regiment خدمت می کند. پس از الحاق به S.A.S با کاپیتان پرایس آشنا شد و به یکی از صمیمی ترین دوستان او تبدیل شد به گونه ای که بسیاری از افراد او را پسر معنوی کاپیتان پرایس می شناسند. این شخصیت علاوه بر اقتدار در تیراندازی و توانایی کار با انواع سلاح های مختلف همیشه بهترین تصمیم ها را برای گروه می گرفت اما متاسفانه این شخصیت پس از انفجار بمبی در کلیسا و خونریزی شدید از دنیا رفت.

کاراکتر گوست Ghost یکی از بهترین کاراکترهای کالاف دیوتی موبایل

گوست یا سایمون رالی یکی از بهترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل است که تحت فرماندهی کاپیتان پرایس در بازی حضور پیدا کرد. این شخصیت پدر بسیار خشن و بی رحمی داشته و به همین دلیل کودکی سخت و غم ناکی را گذرانده است. پدر بی رحم او اغلب اوقات سایمون را با حیوانات خطرناک دست می انداخت به گونه ای  که یک بار او را وادار کرد مار را ببوسد. پس از مدت ها گوست به ارتش انگلستان ملحق شده و با هدف انتقام از قاتلین خانواده اش به گروه S.A.S می پیوندد. گوست یکی از قابل اعتماد‌ترین شخصیت های کال آف دیوتی موبایل است که همواره در صورت حضور آن احساس آرامش می کنید.

فرانک وودز Frank Woods

از مهم ترین و محبوب ترین کاراکترهایی که در مقاله شخصیت های کالاف دیوتی موبایل می توان به آن اشاره کرد، فرانک وودز است‌. به دلیل پیچیدگی شخصیت پردازی، این کاراکتر به یکی از محبوب ترین و ماندگارترین شخصیت های کالاف دیوتی موبایل تبدیل شده است. فرانک وودز در سال 1930 در فیلادلفیا چشم به جهان گشود و در سال 1949 یعنی هنگامی که 19 سال داشت وارد نیروی دریایی ارتش ایالات متحده شد.

این شخصیت توانایی فوق العاده ای در استفاده و به کارگیری سلاح سرد و گرم دارد و همین عامل سبب شده تا این کاراکتر به سرعت از طرف سازمان CIA جذب شود. فرانک یکی از صمیمی ترین و بهترین دوستان الکس میسون بود و تقریبا تمام ماموریت های خود را با او همراه بود.

الکس میسون Alex mason؛ یکی از بهترین کاراکترهای کالاف دیوتی موبایل

الکس میسون Alex mason یکی از کاراکترهای جذاب و محبوب کالاف دیوتی است که در سال 1933 در فیربنکس آلاسکا متولد شد. به دلیل این که محل زندگی آلکس در روسیه بود وی به شدت تحت تاثیر جریان های جنگی آمریکا و روسیه قرار گرفت و به یک فرد ضد کمونیسم بسیار قوی تبدیل شد که پس از مدتی به یکی از ماهرترین تفنگ داران دریایی ایالات متحده تبدیل شد. پدر الکس یکی از قدیمی ترین نیروهای نظامی بود و تیراندازی را به صورت حرفه ای به پسر خود آموزش داده بود. دوران کودکی و جوانی الکس و پدرش با شکار حیواناتی مانند خرس و گوزن گذشت. (منبع)

 

 

مهدی قاسمی
مهدی قاسمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋