ali mousavi

ali mousavi

bmskala.com

دوربین وایرلس گردان بیبی کم (محافظت از کودک)

 

 

 

دوربین وایرلس گردان بیبی کم مدلPRO V380:

– دوربین گردان دو آنتن

– دو آنتن برد بلند

– پایه دوربین دیواری و سقفی

– آداپتور 5 ولت و دو آمپر

– کاتالوگ راه اندازی

– جعبه با QR CODE برنامه

لنز و تصویر دوربین وایرلس گردان بیبی کم مدل V380

دوربین وایرلس گردان (360 درجه ای) PTZ میتواند در همه جهت ها به حرکت در بیاید و در نتیجه امکان دید کامل از مکانی که دوربین در آن نصب شده است را فراهم می کند. کیفیت 2 مگا پیکسل قادر به ذخیره کردن تصاویر با کیفیت SD و HD از دیپر مزیت های آن است.

ده عدد LED در اطراف لنز دوربین مداربسته تعبیه شده که امکان دید در شب تا فاصله 5 متری خود را فراهم کرده است. دوربین وایرلس گردان همچنین دارای سنسور حرکت در بالای لنز خود بوده که می توان به وسیله نرم افزار شدت آن را کم و زیاد نمود که با تشخیص حرکت یک نوتفیکیشن به تلفن همراه صاحب دوربین ارسال میکند یا می توان شروع به ضبط فیلم کند.

دوربین وایرلس گردان مدل V380 به علت کاربرد فراوان در حال توسعه می باشد. این محصول میتواند به دلیل سبک بودن و قابلیت حمل و نقل راحت در یک مغازه کوچک مورد استفاده قرار گیرد و یا برای کنترل کودک یا سالمند در خانه قرار داد.

همچنین با قابلیت اتصال به اینترنت می توانید در هر لحظه و از هر کجا با استفاده از تلفن همراه خود به دوربین اتصال پیدا کرده و فضای مورد نظر خود را کنترل نمایید. به هر حال این نوع دوربین وای فای به علت اندازه مناسب و کاربرد ساده بسیار رواج پیدا کرده اند.

این دوربین بیبی کم مخصوص اتاق کودک دارای قابلیت آلارم و صدای دو طرفه و چرخش 360 درجه نیز می‌باشد، که در ادامه به بررسی بیشتر این محصول می‌پردازیم

نصب و راه اندازی دوربین بیبی کم V380 + فیلم

برای نصب دوربین بیبی کم یا مراقبت کودک V380 ابتدا باید دوربین را توسط آداپتور داخل بسته ی آن به برق زد و وای فای تشکیل شده خود دوربین بیبی کم که با MV شروع شده متصل شد. سریالی که در ادامه نام WIFI این دوربین بیسیم قرار دارد همان سریال چاپ شده ی پشت بارکد دوربین است.

حال کافی است نرم افزار V380 را روی گوشی اندروید یا IOS نصب کنید و یک بار صفحه ی نرم افزار را رفرش نمایید.

(نیاز به ساخت اکانت در V380 نیست و از گزینه ی امتحان کنید در ابتدای صفحه ی نرم افزار میتوان وارد نرم افزار شد. هر چند که ساخت اکانت در نرم افزار V380 بهتر است.)

در ابتدای اتصال که دکمه ی PLAY را بزنید از شما میخواهد که یک پسوورد برای دوربین انتخاب کنید که می توانید رمز دلخواه 8 خود را دوبار وارد کرده و دیگر تصویر دوربین را روی گوشی موبایل خود خواهید دید. و میتوانید از داخل نرم افزار دوربین را به هرجهت که میخواهید بچرخانید.

اگر خواستید تصویر را روی گوشی فرد دیگر هم بیاورید کافی است سریال و پسورد 8 رقمی را به آن فرد بدهید تا داخل نرم افزار v380 وارد نماید.

از قسمت تنظیمات و اتصال اینترنت میتوانید مودم موجود در محدوده ی دوربین بیبی کم را انتخاب و پسوورد را وارد کنید تا دوربین به مودم به صورت وایرلس WIFI متصل شده تا از هرجای دنیا نیز تصویر و صدا را داشته باشید.

منبع: بی ام اس کالا

ali mousavi
ali mousavi bmskala.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋