مدیا ریویو

مدیا ریویو

معرفی و بررسی جدیدترین فیلم و سریال ها

سریال خاتون قسمت 8 هشتم خلاصه داستان + معرفی

سریال خاتون یک سریال ایرانی در ژانر عاشقانه و تاریخی است که هر هفته جدیدترین قسمت آن در وب سایت تیک فیلم منتشر می شود. این سریال به کارگردانی تینا پاکروان و با هنرمندی بازیگرانی چون مهران مدیری، اشکان خطیبی، نگار جواهریان میباشد که تا کنون هفت قسمت آن منتشر شده و در این مدت توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب نماید. در قسمت 7 سریال خاتون دیدیم که: شیرزاد به دنبال خاتون و خاتون در پی آزادی و هر دو گیج و گم، همانند لهستانی‌هایی که هنوز آرام نگرفته‌ اند و باید مسیر دیگری را طی می‌کردند …

حالا باید دید که در قسمت هشتم سریال خاتون چه اتفاقات هیجان انگیزی رخ خواهد داد...

دانلود سریال خاتون قسمت 8 هشتم به صورت نیم بها از روز دوشنبه با کلیک بر روی لینکی که در ادامه درج شده از سایت تیک فیلم امکان پذیر میباشد.

آنچه گذشت سریال خاتون قسمت 1 تا 7

خاتون بختیاری ( نگار جواهریان) همسر شیرزاد ملک (اشکان خطیبی) به علت همدستی با متفقین در زندان روس ها اسیر می شود. شیرزاد تحت فشار شدید قرار دارد زیرا که به دلیل همکاری وی با دولت روسیه، متفق نامیده می شود. در شبی از شب ها هیچ نگهبانی در زندان وجود ندارد اما شیرزاد که انتظار می رفت خاتون، همسر خود را فراری دهد دست به چنین کاری نمی زند. خاتون به شک و تردید می افتد که شیرزاد او را دوست ندارد و به او فشار می آورد که طلاقش دهد و پس از پافشاری زیاد از هم جدا می شوند.خاتون را به زندان اصلی منتقل می کنند و با تلاش و کمک فرهاد موفق به فرار می شود و به خانه برگشته و به جمع افراد و گروه آدامیان می پیوندد. جایی که شیرزاد با پیدان کردن مکان خاتون می تواند جای آدامیان را پیدا کند و بر روی آن ها اسلحه می کشد و...

توقیف سریال خاتون نزدیک است

سریال خاتون همان طور که گفتیم بسیار در این مدت پر طرفدار ظاهر شد به طوریکه بعد از زخم کاری توانست رتبه خوبی را در بین سریال های سینمای خانگی کسب کند و فروش خوبی داشت اما در این بین اهالی استان گیلان به دلیل یکسری حواشی خواستار حذف و توقیف این سریال شدند که این خبر هم در نوع خود جالب بود و حتی برای آن نیز کارزاری تشکیل شده که همچنان نیز پابرچا است.

در این کارزار آنطور که برای ریاست محترم ساترا نوشته شده است آمده است که در سریال خاتون قهرمانان قصه و حتی شخصیت های عادی با زبان و لحجه فارسی صحبت می کنند اما کلیه نقش های خدمه و نوکر و کلفت به زبان گلیکی در حال تکلم هستند و همینطور در این داستان یکسری تحریفات نیز رخ داده است که این نیز موجب دلخوری مردم گیلان شده است.

همان طور که بیان کردیم این سریال توانسته مخاطبین خوبی را به سمت و سوی خود بکشد و اگر حال چنین اتفاقی بیفتد و این مجموعه نیز به ماننده دیگر مجموعه های قبلی که توقیف شد باعث دلخوری و عدم رضایت از سوی مخاطبان می شود و حتی چون این توقیف ها بارها تکرار شده است می تواند باعث قهر مخاطبین با سینما های خانگی شود زیرا قبلا بسیاری از عوامل فیلم و همینطور مخاطبان گله از سانسور سریال های نمایش خانگی داشتند و اذعان

می کردند باعث بی معنی و بی مفهوم شدند داستان فیلم و سریال ها شده است.

نگاه کلی به سریال خاتون

سریال خاتون یکی از پر خرج ترین سریال ها تاریخ شبکه نمایش خانگی است که تمام فاکتورهای لازم را برای محبوبیت دارد. روایتی عشقی پاک بین خاتون و ملک، جنگ جهانی دوم و مشکلاتی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند به جذابیت این سریال اضافه می کند.

سریال خاتون چند قسمته؟

در روز های اخیر، سریال های خانگی زیبا زود تر از موعد مقرر به پایان می رسند، بنابراین نمی توان به طور قطعی تعداد دقیق قسمت های این مجموعه را اعلام کرد، اما طبق آخرین اخبار، سریال خاتون ممکن است 16 قسمت باشد.

زمان پخش سریال خاتون؟

بدون شک این روز ها طرفداران خاتون می دانند که باید دوشنبه شب ها ساعت 20 منتظر قسمت جدید باشند و به صورت قانونی در وب سایت تیک فیلم نمایش داده می شود.

دانلود سریال خاتون

 

مدیا ریویو
مدیا ریویو معرفی و بررسی جدیدترین فیلم و سریال ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋