matinhooshmand

matinhooshmand

خرید کرکره برقی مغازه

جک آرام بند درب ورودی

جک آرام بند درب ورودی بالای درب ها قرار می گیرد، با کنترل سرعت بسته شدن نسبت به وزن درب، در کاهش آلودگی های صوتی موثر است. با توجه به وزن درب های ورودی جک های آرام بند به چند دسته تقسیم می شوند. یکی از انواع آن ها جک های سه سرعته هستند که پروسه بستن درب را در سه زمان و در سه توقف انجام می دهد. معمولا درب های سنگین از این مدل استفاده می کنند. جک آرام بند درب ورودی 1 زمانه برای درب های سبک استفاده می شود که تمام پروسه بستن درب را در یک بازه زمانی و با یک سرعت مشخص انجام می دهد.

 

 

قیمت جک آرام بند

قیمت هر کدام از انواع جک آرام بند درب ورودی با توجه به متریال ساخت و مدل متفاوت خواهد بود. مدل سه زمانه از نظر قیمت نسبت به باقی مدل ها بیشتر است. این در حالی است که در بیشتر مواقع شما باید جک مناسب را انتخاب کنید. جک های تک سرعته اگر برای درب های سنگین استفاده شود، علاوه بر اینکه سرعت و شدت بسته شدن را کاهش نمی دهد، باعث افزایش آن می شود. بنابراین هنگام انتخاب و خرید، بیش از اینکه به قیمت توجه کنید باید کالای متناسب با سطح نیاز خود را خریداری کنید.

خرید آنلاین جک آرام بند

یکی از بهترین راه های خرید این محصول، به صورت آنلاین و در سایت های فروشگاهی معتبر است. نکته قابل توجه نصب و راه اندازی این محصولات است که باید، نصاب یا متخصص فنی این کار انجام دهد. در قدم اول باید سایت های خدماتی را مورد ارزیابی قرار دهید و از معتبرترین آن ها اطلاعات لازم را دریافت کنید. جک ارام بندی که مناسب با درب ورودی شماست را با توجه به پیشنهاد متخصصان فنی انجام دهید.

matinhooshmand
matinhooshmand خرید کرکره برقی مغازه

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋