matinhooshmand

matinhooshmand

خرید کرکره برقی مغازه

انواع موتور کرکره برقی پارکینگ

قبل از اینکه به انواع موتور کرکره برقی پارکینگ بپردازیم، ابتدا اجازه بدهید بگوییم کرکره برقی چیست؟ کرکره برقی به نوعی درب اتوماتیک گفته می شود که در آن از پنل های ضد زنگ و روکش های آلومینیومی استفاده می شود. کرکره برقی پارکینگ علاوه بر پارکینگ برای درب مغازه ها و پنجره های مختلف نیز به کار می رود.

موتور کرکره برقی پارکینگ را می توان مغز متفکر آن دانست و در واقع وظیفه کنترل کارایی آن را بر عهده دارد. موتور کرکره برقی را بهتر است با توجه به وزن کرکره و کاربرد آن و میزان بالا و پایین رفتن آن انتخاب کرد تا از نظر قدرت مشکلی پیش نیاید. به صورت کلی موتور کرکره برقی به سه نوع تقسیم می شود که عبارت است از:

  • موتور توبلار یا استوانه ای
  • موتور ساید
  • موتور سانترال

موتور های توبلار پر کاربرد ترین نوع موتور کرکره برقی هستند و در دو نوع سبک و سنگین تولید می شوند، فضای کمی را اشغال می کنند و برای مکان هایی که تردد در آنها کم است بیشتر استفاده می شوند. این در حالی است که موتور کرکره برقی ساید بیشتر برای مکان های پرتردد صنعتی و تیغه های کرکره سنگین استفادع می شوند. یکی از مزیت هایی که موتور کرکره برقی ساید دارد این است که در صورت نقص فنی رها نمی شود و در صورت قطع برق نیز بالا و پایین می رود. ولی فضای زیادی اشغال می کند. موتور سانترال هم اولین نوع موتور کرکره برقی بود که به دلیل کارایی پایین جای خود را به دو نوع موتور دیگر داد.

matinhooshmand
matinhooshmand خرید کرکره برقی مغازه

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋