matinhooshmand

matinhooshmand

خرید کرکره برقی مغازه

کرکره برقی پارکینگ

در زمان ‌های نه چندان دور درب پارکینگ ‌ها به صورت دستی بوده به طوری که هنگام ورود و خروج اتومبیل بایستی از خودرو پیاده شده و درب را باز کرده و و سپس بعد از پارک کردن خوردرو در پارکینگ دوباره باید درب پارکینگ را بست و همیطور بر عکس که در برخی از مواقع موجب ترافیک در کوچه می‌شود. با یشرفت روز به روز تکنولوژی درب‌ های برقی وارد بازار شده و بسیاری از کار ها را آسان کرد. کرکره برقی پارکینگ یکی از این تکنولوژی ‌ها بوده که از پیاده و سوار شدن خودرو برای باز و بسته کردن درب پارکینگ را حذف کرده است. این تکنولوژی عبلاوه بر درب ارکینگ برای کرکره مغازه نیز کاربرد دارد.

 

کاربرد اصلی کرکره برقی پارکینگ

امروزه با توجه با فراگیر شدن انواع درب برقی ی اتوماتیک پارکینگ، بسیاری از ساختمان‌ ها روی به استفاده از این کرکره برقی پارکینگ به عنوان درب برقی پارکینگ آورده‌اند. کرکره برقی پارکینگ را می‌توان در سه بخش مورد برسی قرار داد.

  • درب کرکره ای پارکینگ ساختمان در حال ساخت
  • تعویض و عوض کردن درب فعلی پارکینگ با کرکره برقی
  • درب دوم زیر پیلوت ساختمان های شمالی

معمولا کرکره برقی یا برای درب ورودی اصلی پارکینگ و یا برای جلوگیری از ورود افراد مختلف بعد از درب اصلی به عنوان درب دوم (درب پیلوت) به داخل پارکینگ نصب می شود. لازم به ذکر است که کرکره برقی چه به عنوان درب اصلی پارکینگ و چه به عنوان درب دوم یا درب بعد از رمپ نصب شود، تفاوتی در نحوه اجرا و نوع موتور و تیغه آن وجود ندارد.

در ساخت درب کرکره ای پارکینگ باید به نکات فنی ریز توجه شود و در صورت امکان در رنگ های غیر سفید ساخته شود تا هماهنگی بیشتری با نمای ساختمان داشته باشد. در زیر شرح مختصری از نحوه انتخاب کرکره برقی گاراژ را مشاهده خواهید کرد.

مزیت های کرکره برقی پارکینگ

استفاده از کرکره برقی پارکینگ دارای مزیت هایی بوده که در ادامه این قسمت به آن می پردازیم:

نصب و راه اندازی راحت و سریع علاوه بر این ها با کارایی بالا

امنیت، نیازی به پیاده شدن و سوار شدن مجدد نیست و این امنیت شما را تامین کرده و از خطرات احتمالی سارقان

عایق سرما، یکی دیگر از مزیت های خوب استفاده از کرکره برقی پارکینگ عایق سرما بودن است که از ورود سوز و وارد شدن هوای سرد در زمستان به پارکینگ جلوگیری کرده و باعث می شود که سطح کف طبقه اول گرم باشد.

عایق صدا و حرارت، از ورود صدای های مزاحم  و گرمای بیش از حد به داخل جلوگیری کرده.

جمع بندی

همیشه پیشرفت تکنولوژی برای آسان  و راحت تر کردن زندگی انسان ها می باشد چه بسا بایستی در  تکنولوژی ها مطالعه  شود و دید آیا واقعا مفید است. کرکره برقی پارکینگ از جمله تکنولوژی هایی بوده که از محبوبیت خاصی نسبت به سایر محصولات مشابه دارد چانچه که مزیت و کاربرد های زیادی ر دارا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به متین هوشمند مراجعه https://matinhooshmand.com کنید و با تیم کارشناسان صحبت و مشاره دریافت کنید.

 

matinhooshmand
matinhooshmand خرید کرکره برقی مغازه

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋