متین

متین

چاپ لوگو روی چسب پهن

امروزه روش های جدیدی برای تبلیغات و ماندگاری لوگو و نام برند ایجاد شده است. یکی از این روش ها استفاده از چاپ لوگو روی چسب پهن است. در این روش با چسباندن چسب چاپ شده بر روی بسته بندی محصول ، علاوه بر اینکه ظاهری جذاب و زیبا به محصول می بخشند، نام و برند شرکت سازنده آن را در ذهن مشتری ماندگار می کنند.

 

 

چاپ چسب

چاپ چسب در واقع روشی است که در آن بر روی نوار چسب های پهن با فاصله کمی از یکدیگر نام و نشان سازنده محصول مورد نظر چاپ می شود و برای بسته بندی محصولات و چسباندن کاغذ استفاده می شود.

امروزه چاپ نواری با استفاده از دستگاه های خاصی انجام می شود که با استفاده از آن می توان نام و نشان سازنده محصول را بر روی چسب چاپ کرد. با این روش علاوه بر بسته بندی محصول می توانید برند خود را به شکلی جذاب معرفی کنید.

چاپ نواری به روش های مختلفی انجام می شود که هر کدام ویژگی ها و عملکردهای خاص خود را دارند. روش اصلی چاپ روی نوار چسب به سه روش زیر انجام می شود:

چاپ روی قسمت چسب دار: در این روش چاپ روی چسب قرار می گیرد و به همین دلیل ممکن است کمی مبهم و ناخوانا باشد.

چاپ روی سلفون چسب: در این روش معمولا لوگو و نام برند به خوبی حک می شود و ظاهر خوبی دارد. اما عیب این روش این است که نوشته ها و توضیحات حک شده روی چسب به راحتی پاک می شوند.

چاپ بین قسمت چسب دار و سلفون: در این روش لوگوی برند در قسمت داخلی سلفون حک شده و با چسب پوشانده می شود. این امر باعث می شود که لوگو و متن نوشته ها به وضوح قابل مشاهده باشند و به دلیل استفاده در طول زمان پاک نشوند و دوام بیشتری داشته باشند. بدین ترتیب می توان گفت که این روش بهترین نوع چاپ چسب محسوب می شود.

 

مزایای استفاده از چاپ لوگو روی چسب

امکان قرار دادن نام، لوگو، توضیحات محصول و اطلاعات برند سازنده روی چسب

برندسازی و تبلیغ محصول

از آنجایی که چاپ چسب از داخل انجام می شود، کیفیت چاپ روی چسب بالاتر خواهد بود.

از طریق این روش می توان محصول مورد نظر را به طور مناسب بسته بندی کرد و اصالت آن را تایید و حفظ کرد.

استفاده از این روش برای بسته بندی محصولات می تواند نشانگر فعال و حرفه ای برند را نشان دهد.

 

منبع: چسب تهران

 

متین
متین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋