masoud najafei

masoud najafei

6 نکته برای تزیین دراور

بعد از تخت، دراور معمولاً بزرگترین مبلمان اتاق خواب شما است، بنابراین نقش کلیدی در تنظیم سبک اتاق خواب دارد. یک کمد که اقلام به خوبی انتخاب شده را با چشمانی زیبا به نمایش می گذارد، می تواند کل اتاق خواب را زیبا و آرامش بخش جلوه دهد. این می تواند به ویژه مهم باشد اگر خانه خود را برای نمایش املاک و مستغلات آماده می کنید یا اگر فقط می خواهید هر بار که وارد می شوید با یک اتاق شیک و روبرو شوید تزیین دراور بسیار مهم است..

متأسفانه، قسمت بالای کمد اغلب به وسیله ای برای جواهرات پراکنده، کتاب های خوانده نشده، ظروف در انتظار بازگشت به آشپزخانه و لوازم آرایشی که بهتر است در حمام وجود داشته باشد، تبدیل می شود. اگر این کمد شما را توصیف می کند، اتاق خواب شما آنقدرها که می تواند آرام یا جذاب نیست. در حالی که ممکن است شما یک دکوراتور داخلی حرفه ای نباشید، چند دستورالعمل ساده به شما کمک می کند که کمد خود را به همان اندازه حرفه ای ها سبک کنید.

در اینجا شش نکته توصیه شده توسط طراحان حرفه ای وجود دارد.

روی دراور را تمیز کنید

ابتدا روی اصول اولیه تمرکز کنید. همه چیز را از روی دراور بردارید و مبلمان را با پولیش پاک کنید تا گرد و غبار و آلودگی پاک شود. سپس از این فرصت استفاده کنید و از شر هر چیزی که به کمد (یا اتاق خواب شما) تعلق ندارد خلاص شوید. دراور معمولی با بسیاری از اشیاء نامربوط پوشیده شده است، بنابراین اولین قدمبرای تزیین دراور این است که روی آن را تمیز کنید.

مرحله مرکزی را تنظیم کنید

دراور شما به چیزی بزرگ روی دیوار بالای آن نیاز دارد تا تعادل بصری ایجاد کند. اگر دراور زیر پنجره قرار گرفته باشد، کار از قبل انجام شده است. اگر روی دیوار خالی قرار گرفته است، یک آینه بزرگ، یک تکه اثر هنری یا مجموعه ای از قطعات کوچکتر را روی دیوار روی دراور آویزان کنید. برای داشتن بهترین ظاهر، آینه یا آثار هنری آویزان شما باید حداقل نصف عرض بالای دراور باشد.

یک نقطه کانونی بلند ایجاد کنید

اکنون به یک تکه بلند در قسمت بالای دراور نیاز دارید که در یک طرف آینه آویزان قرار گرفته باشد. اگر چراغ کنار تخت شما در طرف دیگر اتاق باشد، این مکان عالی برای چراغ دوم است. اگر از قبل لامپ دیگری در نزدیکی خود دارید، گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید برای تزیین دراور استفاده کنید :

گیاه آپارتمانی بلند
آثار هنری بالای کمد ایستاده و به دیوار تکیه داده اند
سبد تزئینی یا کلکسیونی
شمع ستونی بلند
گلدانی پر از گل، واقعی یا مصنوعی
جعبه جواهرات عمودی

یک سینی اضافه کنید

اکنون که یک لامپ یا قطعه بلند دیگری در یک طرف آینه آویزان قرار داده اید، وقت آن است که چیزی کم و بلند انجام دهید. یک سینی زیبا نه تنها تزئینی است. این یک مکمل مفید برای اتاق خواب شما است. سینی مورد علاقه خود را در بالای دراور ، زیر آینه یا سایر قطعات دیواری قرار دهید. از این سینی برای قرار دادن جواهرات، بطری‌های عطر یا دیگر لوازم آرایش، یادگاری‌های کوچک مانند صدف‌های دریایی یا کلکسیون‌های کوچک یا حتی اجناس یدکی استفاده کنید.

سینی را انتخاب کنید که به اندازه کافی استایل قوی داشته باشد تا بتواند واقعاً جلوه داشته باشد. به عنوان مثال یک سینی کم عمق چوبی یا سنگی می تواند برای رویه کمد ایده آل باشد.

برای تعادل ترتیب دهید

اکنون که با یک آینه معلق یا یک قطعه دیواری دیگر، یک قطعه کانونی بلند و یک سینی ایجاد کرده اید، وقت آن است که تزیین دراور را با چند قطعه متوسط ​​متعادل کنید. شما می خواهید یک یا دو قطعه برجسته در سمت دراور مقابل قطعه بلند و یک تکه تکیه دیگر در کنار آن قطعه بلند. قطعات برجسته را با اندازه ها و شکل های مختلف انتخاب کنید هر یک از موارد زیر انتخاب های عالی هستند:

گیاهان آپارتمانی
عکس های قاب شده
شمع ها
یکی دو کتاب جلد سخت
جعبه یا گلدان تزئینی
جعبه جواهرات
کوزه های شیشه ای عتیقه یا شیشه های میسون پر از جواهرات یا وسایل کوچک جالب

نتایج را مرور کنید

وقتی همه عناصر رویه دراور در جای خود قرار گرفتند، عقب بایستید و موقعیت را بررسی کنید. قطعات را طوری تنظیم کنید که به دلخواه شما برسند. به یاد داشته باشید که قوانین دکوراسیون با سنگ نوشته نمی شوند : مهمترین قانون این است که شما باید اتاق خواب خود را دوست داشته باشید، نه اینکه باید از سبک تعریف شده پیروی کنید.

هنگامی که متوجه شدید که یک دراور شیک چقدر به ظاهر زیبای اتاق خواب شما می افزاید، به راحتی می توانید از شلوغی آن جلوگیری کنید. به طور دوره ای یک بار به دراور بدهید تا وسایلی را که به جای دیگری تعلق دارند بررسی کند. می‌توانید با تغییر صفحه‌نمایش دراور برای تطبیق با فصل‌ها یا تزئینات برای تعطیلات، دکوراسیون خود را جالب نگه دارید و کمی چیزها را با هم ترکیب کنید.

 

masoud najafei
masoud najafei

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋