masoud_soleymani

masoud_soleymani

انتخاب کفش مناسب پیاده روی

انتخاب کفش مناسب و قیمت کفش پیاده روی مردانه همیشه یکی از مسائلی است که افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند. پیاده روی یکی از بهترین و ارزان ترین روش های تناسب اندام و شادابی است. با این تمرین به خطر ابتلا به بیماری هایی مانند: بیماری های قلبی، بیماری های مفصلی و استخوانی، آسم و غیره پایان دهید.

اگر قصد ندارید هر روز پیاده روی کنید، به یک فروشگاه کفش دویدن مراجعه کنید. از دوندگان برای یافتن کفش مناسب برای دویدن کمک بخواهید. ما در این مورد به شما راهنمایی خواهیم کرد.

 

بهترین انتخاب کفش پیاده روی

بهترین کفش برای شروع راه رفتن، کفش های دویدن هستند. کفش‌های خوب کمی برای پیاده‌روی وجود دارد و کفش‌هایی که برای دویدن طراحی شده‌اند معمولاً برای پیاده‌روی مناسب‌تر هستند.

3 دسته کفش مناسب کوهنوردی وجود دارد که عبارتند از:

کفش بالشتکی: برای کسانی است که طولانی مدت راه می روند و از خستگی فرد جلوگیری می کنند زیرا در آن احساس راحتی می کنند.

پرفورمنس ترینرها: این کفش ها برای کسانی است که کنترل زیادی بر حرکات و راه رفتن خود دارند. این نوع کفش ها بسیار سبک هستند.

کفش استیبل: این نوع کفش برای کسانی است که حرکت مناسبی ندارند و با کمک این کفش حرکت آنها ثابت می شود.

این پاشنه دارای کفی 5 سانتی متری است که برای ورزش های پیاده روی بسیار مناسب است. کفش باید بتواند ضربه های پی در پی از پاشنه تا پنجه را تحمل کند و از قسمت میانی پا و پاشنه پا محافظت کند. همچنین زیره کفش نباید خیلی نازک و ظریف باشد.

کفش‌هایی را که از قبل به پای شما می‌آیند همراه خود به فروشگاه ببرید.

یک فروشنده باتجربه فروشگاه ورزشی می تواند با توجه به الگوی راه رفتن و نحوه عملکرد انگشتان پا به شما بگوید چه نوع کفشی برای شما مناسب است و کفشی را به شما پیشنهاد دهد که بهتر از هر مدلی با سبک راه رفتن شما مطابقت داشته باشد. اما لازم است در مورد انتخاب کفش مناسب به فروشنده یادآوری کنید. نکات زیر را با دقت بخوانید و به خاطر بسپارید.

به فروشنده بگویید که قصد راه رفتن دارید و به او بگویید می خواهید روی چه سطحی با این کفش ها راه بروید. هنگام صحبت با فروشنده، به او بگویید که چه احساسی نسبت به کفش پیشنهادی دارید و چه نوع کفشی با پای شما می آید.

به او بگویید که به دنبال کفشی هستید که از پاهای شما هنگام راه رفتن محافظت کند. همچنین به من بگویید که آیا هنگام پوشیدن کفش در پاهای خود احساس درد یا فشار می کنید یا خیر؟ در نتیجه بهترین کفش را برای پیاده روی انتخاب کنید.

انتخاب کفش مناسب پیاده روی که در مورد مشکلات پا صحبت می کند

اگر مشکلاتی مانند آسیب ساختاری به پاهای خود را تجربه کردید (مانند تصادف یا هنگام بازی فوتبال و غیره)، به متخصص کفش خود اطلاع دهید.

اگر مشکلات مفصلی در زانوها، مچ پا و باسن خود دارید، یا هر بیماری دیگری که می تواند ناشی از حرکت پا باشد، قطعا به کفش مناسب پیاده روی ورزشی نیاز دارید که شما را از حرکات بیش از حد محافظت کند. چند کفش بپوشید تا ببینید کدام یک برای شما مناسب تر است.

بهترین کفش های پیاده روی همیشه گران ترین کفش ها نیستند

گران ترین کفش ها همیشه بهترین کفش ها نیستند. تصور نکنید که یک کفش گران قیمت از پاهای شما پشتیبانی زیادی می کند. برای انتخاب کفش کوهنوردی مناسب، فقط از یک کفش انتظار راه رفتن راحت و ایمن داشته باشید. همیشه عملکرد کفش را مقدم بر زیبایی قرار دهید. مطمئناً شما می خواهید بهترین ظاهر خود را داشته باشید، اما مهم تر این است که چیزی را پیدا کنید که پیاده روی را لذت بخش کند.

 

زیره کفش پیاده روی

هنگام خرید کفش کوهنوردی به زیره آن توجه کنید. کف پای شما نباید خیلی نازک باشد زیرا هنگام راه رفتن در مسیرهای ناهموار باعث فشار و ضربه به پاشنه پا می شود.

 

رویه کفش پیاده روی

برای جلوگیری از ایجاد حساسیت روی پوست و همچنین جلوگیری از بروز بیماری های قارچی، قسمت رویی باید از الیاف کتان باشد. قسمت رویی کفش باید دارای سوراخ هایی برای عبور هوا باشد تا جریان هوا به راحتی از آن عبور کند و شما احساس راحتی کنید.

 

 

شکل و اندازه پای خود را در نظر بگیرید

پاها شکل ها و اندازه های مختلفی دارند. برای اینکه هنگام خرید و انتخاب کفش مناسب برای پیاده روی دچار مشکلات دردناکی نشوید، شکل و اندازه پاهای خود را در نظر بگیرید. این بسیار مهم است و در نظر بگیرید که کفش باید متناسب با پای شما باشد. پاهای خود را مجبور نکنید که به کفش های نامناسب عادت کنند!

اگر کفش شما خیلی باریک یا خیلی پهن باشد، هنگام راه رفتن باعث ایجاد تاول و پینه دردناک می شود.

 

توصیه ما به شما در هنگام خرید

همان جوراب هایی را که در پیاده روی می پوشید بپوشید و به فروشگاه بروید.

وقتی پاهایتان بزرگتر شدند بعد از پیاده روی به فروشگاه بروید.

از فروشگاه های معتبر و حرفه ای خرید کنید.

هنگام خرید حتما کمی با کفش راه بروید

اگر یکی از پاهای شما بزرگ است، جفتی بپوشید که مناسب پای بزرگتر شما باشد.

فروشگاه کتونی برند

masoud_soleymani
masoud_soleymani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋