masoud_soleymani

masoud_soleymani

آشنایی با ویژگی های کفش ورزشی نایک ایر مکس 270

کفش ورزشی نایک ایر مکس 270 یکی از محصولات نایک می باشد که در دو مدل مردانه و زنانه تولید و به بازار عرضه می شود. برند نایک یکی از معروف ترین برندهای محصولات ورزشی است. کفش های مدل Airmax این برند به دلیل مقاومت بالا و ساختار مطابق با مقررات جاری، طرفداران زیادی دارد.

مدل Airmax دارای سری های متفاوتی است و سری 270 این مدل ساختاری مشابه سری های قبلی یعنی Airmax 180 دارد. اما سری 270 مدرن تر و پیشرفته تر به نظر می رسد. این نوع از کفش های برند نایک، یک کفش بسیار راحت برای فعالیت های روزانه می باشد.

 

در هنگام خرید کتونی نایک ایر مکس باید دقت داشته باشید که این نوع کفش ها در رنگ های بسیار متنوع تولید می شوند. این نوع کفش ها به کفش های زیبا و بسیار راحت معروف هستند. در واقع برند نایک برندی پیشرو در زمینه کفش های راحت است و کفش های این برند برای استفاده روزمره مناسب است.

در استفاده از این مدل کفش باید به این نکته توجه داشت که این کفش ها هم در باشگاه یا باشگاه و هم برای تفریح ​​و پیاده روی قابل استفاده هستند. علاوه بر این، کفش های Airmax بر روی انواع سطوح استفاده می شود و از پا در برابر عوامل مختلفی مانند ضربه و ... محافظت می کند.

قیمت کفش کتانی Airmax 270 در مقایسه با سایر مدل های برند نایک بسیار مناسب است. البته ذکر این نکته ضروری است که دوام، راحتی و زیبایی این مدل کفش از ویژگی هایی است که قیمت آن را بسیار مقرون به صرفه می کند.

تاریخچه نایک ایر مکس

فناوری Airmax در کفش های نایک برای اولین بار در اواخر دهه 1970 توسط فضانوردی به نام ماریون فرانک معرفی شد. این فرد ایده راه رفتن روی هوا را داشت و با استفاده از یک کپسول پلی اورتان پر از گاز فشرده نوعی پاشنه ایرمکس ایجاد کرد.

طرح اصلی کفش Air Max 1 توسط تینکر هتفیلد یکی از طراحان شرکت نایک طراحی شده است. در سال 1987 اولین سری از کفش های کتانی Airmax تولید و در بازار به فروش رسید. در واقع، هتفیلد با بازدید از مرکز فرهنگی ژرژ پمپیدو در پاریس، سعی کرد تونیکی با پاشنه و تاپ شفاف طراحی کند.

این مدل از کفش های ورزشی نایک با کمک تبلیغات تلویزیونی توانست محبوبیت بیشتری کسب کند. پنبه ایرمکس علاوه بر اینکه یک محصول ورزشی محسوب می شود، کفشی کاربردی و زیبا بود که با آخرین تکنولوژی ها تولید می شد.

با افزایش تعداد طرفداران ایرمکس پنبه ای، شرکت نایک هر ساله این کتانی را با تغییرات کوچک و اضافاتی در فناوری های خود عرضه کرده است. محبوبیت کفش های ورزشی نایک ایر مکس به حدی است که آمریکایی های معروف رئیس جمهور خود را دوست دارند و ... این مدل را می پوشند.

شرکت آمریکایی نایک به دلیل استقبال زیاد مردم پس از تولید این کفش و جذب طرفداران بسیاری به آن، 26 مارس را به عنوان روز کفش نایک ایر مکس معرفی کرده است. در این روز افراد مختلف با استفاده از سری های مختلف Airmax حمایت خود را از این مدل اعلام می کنند.

ویژگی های اجزای مختلف کفش نایک ایر مکس 270

رویه کفش یکی از مهم ترین اجزای آن است که به صورت توری و پارچه های کش دار در مدل نایک ایر مکس تولید می شود. این بافت تا حد زیادی قسمت بالایی کفش را می پوشاند و در زیر بافت از مواد نئوپرن استفاده شده است. وجود این ماده باعث دوام بیشتر اتصال رویه به کفش می شود.

زبانه رویه کفش Airmax 270 به صورت یک تکه و متصل به رویه طراحی و ساخته شده است. بنابراین پوشیدن کفش آسان است و هنگام پوشیدن کفش لیز نمی خورد. یک حلقه در پشت کفش وجود دارد که به راحتی در کفش قرار می گیرد. توری ها از طریق تسمه های نایلونی به پارچه بالایی متصل می شوند. روکش لاستیکی بسیار منعطف با سطح صاف و براق روی نوک انگشتان پوشیده می شود.

در قسمت بیرونی و زیره کفش کتانی Airmax 270 از نوعی لاستیک مقاوم در قسمت جلوی پا و همچنین نوعی لاستیک تقویت شده در قسمت پاشنه استفاده شده است. هوا در این قسمت ها محبوس می شود و در انتخاب مواد لاستیکی از حساسیت خاصی استفاده شده است. زیره کفش از دو نوع لاستیک براق و مات ساخته شده است. لاستیک تقویت شده دوام و انعطاف پذیری خوبی را در کفش ها در حین استفاده ایجاد می کند.

مهم ترین قسمتی که در خرید کفش نایک ایر مکس 270 باید به آن توجه کرد، قسمت میانی آن است. در واقع این بخش از کفش های Airmax آن ها را از سایر مدل های کفش متمایز می کند. قسمت هوا در لایه میانی این کفش ضخامتی در حدود 3.5 سانتی متر دارد. قسمت هوای کفش Airmax تا عرض پاشنه منبسط شده و پاشنه را می پوشاند. علاوه بر این در قسمت مرکزی زیره کفش از فوم دو دانسیته استفاده شده که باعث راحتی بیشتر کفش می شود.

ساختار کفش Airmax 270 به گونه ای است که وزن کفش بسیار سبک است. در واقع در قسمت رویه کفش که به صورت سه تکه ساخته شده و در آن از پارچه مشبک و مواد نئوپرن استفاده شده است و همچنین در قسمت پاشنه از قسمت هوایی استفاده شده که باعث کاهش وزن این مدل می شود.

علاوه بر این، پارچه مشبک در قسمت بالایی کفش Airmax باعث می شود پا به راحتی نفس بکشد. بنابراین این ماده محیطی مناسب برای پا ایجاد می کند و باعث تعریق و بوی بد نمی شود. علاوه بر این، زیره و زیره کفش به گونه ای تولید می شود که کفش را فنری کرده و فرد را قادر به پریدن می کند.

به طور کلی می توان کفش کتانی Airmax 270 را به عنوان یک تکیه گاه مطمئن برای پا در فعالیت های روزانه و پیاده روی دانست. این کفش ها با رویه ای مناسب که به راحتی با پا تطبیق می یابد و زیره های لاستیکی محکم و منعطف می تواند یک انتخاب مناسب و یک کفش کاربردی برای افراد مختلف باشد.

فروشگاه کتونی برند

masoud_soleymani
masoud_soleymani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋