masoud_soleymani

masoud_soleymani

راهنمای خرید کفش دویدن و پیاده روی نایک

پیدا کردن و خرید کتونی نایک راحت کلید انتخاب بهترین جفت کفش ورزشی برای نیازهای شماست.

با یک جفت کفش ورزشی مناسب می توانید مانند یک پرنده پرواز کنید. کفش های دویدن محافظت، پشتیبانی، جذب ضربه و برگشت به عقب را فراهم می کنند تا بتوانید روی رسیدن به اهداف دویدن خود تمرکز کنید. اگر جفت مناسب را انتخاب کنید، عملکرد خود را افزایش داده و خطر آسیب را کاهش خواهید داد. اما اگر به جفتی رسیدید که مناسب نیست یا نیازهای شما را برآورده نمی کند، هر مرحله می تواند عذاب آور باشد. بهترین جفت کفش ورزشی برای شما به عوامل زیادی بستگی دارد، بنابراین انتخاب یک برنده واضح همیشه آسان نیست. با وجود سبک‌ها و ترفندهای بی‌شماری، ممکن است برای محدود کردن گزینه‌های خود به کمک کمی نیاز داشته باشید.

 

راحتی حرف اول را می زند. بهترین کفش های دویدن برای شما راحت ترین کفش ها هستند. اما درک اینکه آیا راحتی زمانی که فقط آن را امتحان می کنید، برای مدت طولانی دوام می آورد یا خیر آسان نیست. هنگام ارزیابی راحتی، به احساس آن در قسمت های مختلف پا توجه کنید. در مورد اجزای مختلف کفش و نحوه تاثیر آنها بر روی تناسب اطلاعات بیاموزید.

رویه، قسمت بالایی کفش بالای کفی است. به دنبال رویه ای باشید که متناسب با پای شما باشد و کشش یا کشش نداشته باشد. رویه انقلابی نایک فلایکنیت پشتیبانی سبکی را ارائه می دهد و تا 60 درصد صدمات را کاهش می دهد.

به دنبال کفش هایی باشید که پاهای شما را تحریک نکنند. شما باید بین انگشتان پا و جلوی کفش فضای کافی داشته باشید تا انگشتان پا به راحتی خم و باز شوند بدون اینکه در ناحیه پنجه گیر کنند.

لبه کفش قسمتی است که بند ها را می پوشاند و پا را در جای خود نگه می دارد. سعی کنید کفشی پیدا کنید که پای شما را بدون اینکه در طاق حرکت زیاد سفت کند، حمایت کند.

زیره میانی زیره میانی برای جذب ضربه طراحی شده است. زیره وسطی انتخاب کنید که کفش را خیلی سنگین و راحت نکند. از زیره میانی خیلی نرم یا خیلی سفت خودداری کنید - مانند Goldilocks باشید و یکی را انتخاب کنید که مناسب باشد.

 

زیره، لایه زیرین کفش بادوام است. به دنبال گیره ای باشید که با شکل پای شما مطابقت داشته باشد و به شما احساس ثبات بدهد. شما آجی می خواهید که کشش کافی برای سطح دویدن مورد نظر را بدون سفت یا سنگین بودن غیر ضروری فراهم کند. تا حد امکان دوام و انعطاف پذیری را متعادل کنید.

چکش پاشنه پاشنه (یا قطره پاشنه) ماده ای است که رویه را به آستر کفش در پشت کفش متصل می کند. ارتفاع پاشنه در مقابل ارتفاع توپ می تواند بر گام شما تأثیر بگذارد. به احساس کفش هنگام راه رفتن یا دویدن توجه کنید و از کفش هایی که به یک قسمت از پا فشار می آورند اجتناب کنید.

جوراب برای راحتی بیشتر داخل کفش قرار می گیرد. وقتی برای اولین بار کفشی را می پوشید، بر نرمی و حمایت آن تأثیر می گذارد. در بیشتر کفش ها می توان آن را برداشت یا با ارتز جایگزین کرد. حتماً به جای تکیه بر شهود، دویدن با کفش را امتحان کنید.

یقه مچ پا قسمت بالایی کفش است که پای خود را در آن قرار می دهید. یک یقه مچ پا خوب روی تاندون آشیل لیز نمی خورد یا ساییده نمی شود و به خوبی در اطراف مچ پا قرار می گیرد. این می تواند باعث ایجاد ناراحتی در بسیاری از کفش ها شود، بنابراین هنگام در آوردن کفش برای آزمایش به آن ناحیه توجه کنید.

فروشگاه کتونی برند

masoud_soleymani
masoud_soleymani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋