masoud_soleymani

masoud_soleymani

نکاتی که باید قبل از خرید کفش نایک بدانید!

برند نایک یکی از بزرگترین برندهای معروف در زمینه تولید تجهیزات ورزشی اعم از پوشاک، لوازم ورزشی و کفش ورزشی می باشد. این برند با قدمتی 50 ساله از بهترین و مدرن ترین تکنولوژی ها در محصولات خود استفاده می کند. کفش های ورزشی و کفش های ورزشی نایک از محبوب ترین برندهای دنیا هستند. در ادامه این مقاله وبلاگ Offland Shoes به بررسی برند اصلی نایک و فناوری های به کار رفته در آن می پردازیم.

 

خرید کفش نایک

افراد زیادی هستند که برای سلامتی و استایل خود با انتخاب درست بین محصولات باکیفیت و برندهای اصلی هزینه می کنند. برند نایک یکی از قدرتمندترین برندهای دنیاست که مورد توجه بسیاری از ورزشکاران مشهور دنیا قرار گرفته است. این شرکت همچنان به تلاش خود برای ماندن در بالای جدول بهترین برندها با مدرن ترین فناوری ادامه می دهد.

تاریخچه برند نایک

نایک در سال 1964 تاسیس شد و اولین فروشگاه خود را در سال 1966 افتتاح کرد. این شرکت در ابتدا اقدام به توزیع کفش های تولید شده توسط یک شرکت ژاپنی کرد و پس از موفقیت های فراوان پس از چند سال در سال 1971 تولید خود را گسترش داد و خود را نایک نامید. کفش های اسپرت نایک علاوه بر ظاهر زیبا و خاص دارای ویژگی های خاصی مانند راحتی، سبکی و کپسول هوا در قسمت زیره کفش هستند و همین ویژگی ها باعث فروش بیشتر آن ها و افزایش خرید کفش های نایک از سوی مردم شد.

نکاتی برای خرید کفش ورزشی نایک

شرکت برند نایک مدل های متنوعی را در ظاهر و کاربرد ارائه می دهد که هر کدام با توجه به نوع اپلیکیشنی که دارند طرفداران خاص خود را دارند. او تمام تلاش خود را کرد تا کفش ورزشی نایک انتخاب همه افراد با هر نوع کاربری باشد. لطفا قبل از خرید مدل های زیر را در نظر بگیرید.

کفش اسپرت نایک ایر مکس

کفش ورزشی نایک ایر مکس یکی از محبوب ترین مدل های کفش ورزشی نایک است. یکی از ویژگی های این مدل این است که کپسول های گاز در زیره آن برای جلوگیری از ضربه به پا طراحی شده است. به علاوه در قسمت های خالی لایه میانی با گاز پلی یورتان پر شده است که از فشار و آسیب به پاها و کمر جلوگیری می کند.

کفش ورزشی نایک ایر زوم

مدل Nike Air Zoom یکی از محبوب ترین کفش های اسپرت نایک در بین خانم ها می باشد. یکی از مزایای این مدل این است که بسیار سبک است و به پاها اجازه تنفس می دهد.

کاربرد انواع مدل های کفش اسپرت نایک

برند نایک یکی از معتبرترین و قدرتمندترین برندها در تولید کفش های ورزشی در جهان است و رقابتی با برند آدیداس دارد. تفاوت آن با سایر برندها سرمایه بالای این برند است. در این قسمت به بررسی استفاده از قالب های مختلف می پردازیم:

کفش دویدن نایک

Joyride Run Flyknit و Pegasus دو مدل نخی نایک برای دویدن و افرادی هستند که قصد دویدن در مسابقات را دارند. از ویژگی های این مدل می توان به استفاده از فوم های انعطاف پذیر، قابلیت جریان هوا به داخل کفش و شیارهای زیره برای اصطکاک اشاره کرد. این مدل از نظر رنگ بسیار متنوع است.

کفش ورزشی نایک

کفش ورزشی نایک برای دویدن استفاده از کفش ورزشی برای انجام هر نوع ورزشی بسیار مهم و ضروری است. این شرکت برای ایمنی و آسایش ورزشکاران کفش مناسب برای هر نوع ورزشی تولید می کند.

کفش های کتانی نایک در مدل های بدون بند

این مدل ها مدل های بدون بند هستند و با توجه به فرم پا می باشند. ظاهر آن ساده و زیبا است و همین ویژگی باعث می شود به راحتی با هر سبکی هماهنگ شود. زیره آن از EVA ساخته شده و رویه آن بسیار محکم و بادوام است. این مدل کفش کتانی بدون بند نایک برای طبیعت گردی و طبیعت گردی بسیار راحت است.

کفش نایک برای استفاده روزمره

کفش های کتانی نایک در مدل های بدون بند از شرکت نایک دارای طرح های متنوع و متناسب با هر سلیقه ای هستند. مدل کورتز برای استفاده روزانه و طولانی مدت راحت بوده و از فشار و آسیب های احتمالی به پاها و کمر جلوگیری می کند.

 

چگونه کفش های اسپرت اصلی نایک را از تقلبی تشخیص دهیم؟

مدل های کفش ورزشی نایک نیز مانند سایر برندها دارای مدل های تقلبی و تقلبی هستند که بسیاری از افراد آن را به قیمت اصلی می فروشند. در اینجا نحوه تشخیص اصالت آن را توضیح می دهیم تا بتوانید بهترین و اصلی ترین خرید را از این برند داشته باشید.

ملزومات برند نایک را از وب سایت های رسمی و قابل اعتماد دریافت کنید. این وب سایت ها تمامی مشخصات فنی این کفش ها را در اختیار شما قرار می دهند. هنگام خرید به جعبه های خود توجه کنید.

فروشگاه کتونی برند

masoud_soleymani
masoud_soleymani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋