masoud_soleymani

masoud_soleymani

کفش مناسب برای پاهای بزرگ

بسیاری از افرادی که فکر می کنند پاهای بزرگی دارند می خواهند بدانند چگونه می توانند پاهای خود را کوچکتر نشان دهند. اگر این فکر را در سر دارید، اولین چیزی که می خواهیم با شما در میان بگذاریم این است که احتمالاً پاهای شما به اندازه ای که دیگران فکر می کنند بزرگ نیستند. بنابراین این فکر را از ذهن خود دور کنید زیرا اندازه پای شما با تناسب بدن شما مطابقت دارد.

حالا بیایید کفش مناسب برای پاهای بزرگ خود را پیدا کنیم! اولین نکته این است که سعی کنید از اندازه کفش خود خجالت نکشید و در هنگام راه رفتن یا دویدن مدلی را انتخاب کنید که با سایز و سطح راحتی شما همخوانی داشته باشد. دوم اینکه کفشی را انتخاب کنید که به خوبی از پای شما حمایت کند. برای اینکه بدانید چه چیزهای دیگری را در هنگام خرید باید در نظر بگیرید، کیف و کفش رنو را رعایت کنید.

 

خردید کفش سایز بزرگ مناسب برای پاهای بزرگ

نکات زیر می تواند به شما در انتخاب کفش مناسب برای پاهای بزرگ کمک کند:

از کجا می توان کفش های بزرگ خرید؟

با گفتن همه اینها، اگر پاهای شما واقعاً بزرگتر از آنچه باید باشد، احتمالاً برای پیدا کردن کفش مناسب مشکل خواهید داشت. اما نمی توان آن را مرجع یا کیفی تخصصی برای خرید کفش سایز بزرگ دانست. بهترین راه مشاوره با سایت های فروش آنلاین و فروشگاه های فیزیکی سطح شهر است.

نکاتی برای کوچکتر نشان دادن پاهای بزرگ

اگر بعد از همه اینها هنوز متقاعد شده اید که پاهایتان خیلی بزرگ به نظر می رسند، در اینجا چند نکته برای استایل کفش وجود دارد که پاهای شما را کوچکتر نشان می دهد:

در حالی که کفش های پاشنه بلند ممکن است با کف پا یا کل بدن شما مناسب نباشد، پاهای شما را کوچکتر نشان می دهد. خبر خوب این است که کفش‌های پاشنه پهن و گوه‌ها معمولاً این کار را بهتر از پاشنه‌های باریک انجام می‌دهند و همچنین اغلب پوشیدن آن‌ها راحت‌تر است. ارتفاع پاشنه کفش برای کفش های مردانه صادق نیست و مردان نمی توانند پاهای بزرگ خود را از طریق پاشنه کوچک جلوه دهند. اما به طور کلی مدل هایی که فقط به پاشنه اشاره دارند، پاهای شما را کوچکتر نشان می دهند.

 

کفش های گرد در مقابل کفش های نوک تیز

کفش های نوک تیز می توانند ظرافت و زیبایی پا را افزایش دهند. از آنجایی که اغلب خودنمایی می کنند، پاها را بلندتر نشان می دهند. برای پاهای بزرگ، بهتر است از پوشیدن کفش های نوک تیز جدا خودداری کنید، زیرا پاهای شما را بیش از حد بزرگ نشان می دهند. انتخاب مناسب ممکن است یک کفش با پنجه گرد باشد.

کفش های تیره رنگ

کفش‌های تیره‌تر می‌توانند پاهای شما را در سایه‌های روشن یا پاستلی کوچک‌تر نشان دهند، اما احساس نکنید که مجبور نیستید به رنگ مشکی بچسبید! علاوه بر نوک های مشکی، خاکستری تیره و مدادی، نسخه های رنگارنگ تر طیف رنگی قرمز، آبی، بنفش و سبز می توانند انتخاب های قابل توجهی باشند.

از پوشیدن صندل های کوتاه خودداری کنید

صندل های پائین که پاها را بیشتر نمایان می کند، پای هر کسی را بزرگتر نشان می دهد. اما اگرچه پوشیدن صندل هم برای خانم ها و هم برای آقایان بسیار راحت و جذاب است، اما پیشنهاد ما برای کسانی که پاهای بزرگی دارند این است که صندل های بند دار و بند پهن تر را انتخاب کنند.

کفش های پنجه باز زنانه

به عنوان یک قانون کلی برای کفش های پنجه بسته، هر چه مواد بیشتر روی پا را بپوشاند، پا بزرگتر به نظر می رسد. به دنبال کفشی با دو تا سه انگشت باز در جلو باشید. به طور معمول، صندل های باز و کفش های پاشنه بلند می توانند انتخاب های محبوب تری باشند.

نکات مهم هنگام خرید کفش مناسب برای پاهای بزرگ

هنگام خرید کفش، شما می خواهید بیشتر از معیارهای مد مد نظر داشته باشید، باید عملکرد و کیفیت را نیز در نظر بگیرید. 10 نکته زیر به شما در این فرآیند کمک می کند:

بعد از ظهر کفش بخرید! طبیعتاً پاهای شما در اواخر روز به دلیل فعال بودن در طول روز بزرگتر از اندازه طبیعی خود می شوند.

قبل از خرید کفش حتما جوراب بپوشید، این برای تعیین سایز صحیح کفش است.

معمولا یک پا بزرگتر از پای دیگر است، هنگام خرید کفش، مطمئن شوید که سایز مناسب پای بزرگتر خود را انتخاب کرده اید.

کفش ها باید همیشه یک انگشت بزرگتر از اندازه پای شما باشند. این برای راحتی بیشتر راه رفتن و حمایت از پا است.

کیفیت داخل و خارج کفش را به دقت بررسی کنید، داخل کفش نباید درز و سفتی داشته باشد، به طوری که باعث ایجاد تاول و تورم در پا شود. جنس بیرونی کفش نیز باید در برابر شرایط مختلف محیطی مقاوم باشد.

علاوه بر طول کفش، به عرض آن نیز توجه کنید. طول و عرض باید به اندازه ای باشد که پاها را به خوبی بپوشاند.

کف کفش ها را چک کنید و ببینید آیا در برابر سطوح سخت زمین مقاومت بالایی دارند یا خیر! بهترین ماده برای زیره کفش معمولا لاستیک و پلی اورتان است.

به دنبال مارک های معروف تولید کنندگان کفش باشید زیرا این برندها کیفیت و دوام کفش را تضمین می کنند.

کفش های ورزشی را برای استفاده روزانه ترجیح دهید، زیرا علاوه بر راحتی، می توانند از پاهای شما حمایت و پشتیبانی بیشتری کنند.

فروشگاه کتونی برند

masoud_soleymani
masoud_soleymani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋