masoud_soleymani

masoud_soleymani

راهنمای خرید کفش مردانه و روزمره

هر فردی چه زن و چه مرد به دنبال زیبایی است و دوست دارد آراسته و زیبا به نظر برسد. در بین افرادی که در زمینه دوخت لباس مردانه فعالیت می کنند ضرب المثلی وجود دارد؛ آنها معتقدند که این کفش است که یک مرد را به نظر می رساند. به همین دلیل هنگام خرید کتونی مردانه باید مراقب باشید. راهنمای خرید کفش مردانه با همین هدف ایجاد شده است که راهنمای شما در بازار و فروشگاه های اینترنتی باشد.

انواع کفش مردانه

خرید کفش مردانه انواع و مدل های مختلفی دارد. هر کدام از آنها برای استفاده در مکان های مختلف و سبک های خاص نیز مناسب هستند.

کفش کلاسیک

کفش های کلاسیک یا به عبارتی آکسفورد از جمله کفش های رسمی هستند. پوشیدن این کفش های مردانه بیشتر برای شرکت در مجالس رسمی، جلسات کاری، مهمانی ها و عروسی ها است.

استفاده از رنگ های مشکی و قهوه ای سوخته و همچنین نوع روشن کفش های کلاسیک به استایل افراد رسمیت می بخشد.

کفش های کالج

کالج از دیگر مدل های کفش مردانه و البته راحت است. ست کفش کالج با استایل اسپرت به راحتی امکان پذیر است. در عین حال امکان استفاده از این مدل کفش مردانه در کنار مدل رسمی نیز وجود دارد.

صندل مردانه

غیر رسمی بودن و راحتی از ویژگی های بارز صندل های مردانه است. صندل در فصول گرم سال مورد توجه و پوشیدن قرار می گیرد.

چکمه های مردانه

چکمه های مردانه برای استفاده در فصول سرد سال و هنگام بارش برف و باران تولید می شوند. طرح جدید و زیبای انواع چکمه های مردانه را می توان با دو استایل رسمی و اسپرت پوشید.

کفش ورزشی مردانه

کفش های ورزشی مردانه از رایج ترین انواع کفش های مردانه هستند. بیشترین تقاضا برای کفش ورزشی مربوط به پیاده روی و انجام کارهای روزانه است. با توجه به تنوع زیاد این مدل از کفش های مردانه، دقت در انتخاب نوع کفش متناسب با نیاز شما بسیار مهم است.

کفش راحتی مردانه

سازگاری با بسیاری از سبک ها و قابلیت استفاده برای تمام سنین از ویژگی های مهم چنین کفش هایی است. وجود تناسب بین کفش های روزمره و اکثر فرم های پا، آسیب طولانی مدتی به پای افراد وارد نمی کند.

اجزای کفش

رویه کفش، زیره یا زیره کفش و پاشنه از قسمت های مختلف کفش هستند. بنابراین جنس هر یک از این قطعات تاثیر مستقیمی بر کیفیت کفش دارد. در ادامه به نکات مهم در زمینه اجزای این محصول اشاره می کنیم.

رویه کفش

نرمی و انعطاف رویه کفش نقش مهمی در تنظیم دمای پا و جلوگیری از تعریق و بوی بد پا دارد.

زیره کفش

نحوه ساخت زیره کفش یکی از عوامل موثر در کیفیت کفش مردانه است. به دلیل وجود رابطه مستقیم بین کفی کفش و سلامت پا، این قسمت از کفش باید متناسب با کف پا ساخته شود. تولید زیره کفش با استفاده از مواد اولیه مرغوب و داشتن جنسیت منعطف بر کیفیت کفش مردانه تاثیر می گذارد.

راهنمای خرید کفش روزانه و ورزشی مردانه

تولیدکنندگان بر اساس سلیقه و نیاز مشتریان خود اقدام به تولید کفش در سایزها، رنگ ها، سایزها و مواد مختلف و با مصارف مختلف نموده اند. بنابراین انواع کفش مردانه موجود در بازار باعث سردرگمی افراد در هنگام خرید می شود. در ادامه مطلب به نکات مهم و قابل توجهی در مورد کفش های روزمره و اسپرت مردانه اشاره می کنیم.

 

جنس کفش

جنس کفش به عنوان اولین و مهمترین عامل کیفیت کفش شناخته می شود. بهترین ماده برای کفش های روزمره مردانه چرم است. کیفیت، استحکام، دوام و انعطاف چرم دلیل استفاده از این ماده برای تولید کفش است.

اندازه کفش

سایز یکی از عوامل موثر در کیفیت و راحتی کفش های روزمره است. سایز کفش هنگام راه رفتن باعث ایجاد مشکلاتی می شود و همچنین باریک بودن آنها باعث فشار روی پا و در نهایت رنجش روحی و جسمی مصرف کننده می شود. توجه به انتخاب کفش مناسب با اندازه پا و همچنین سهولت حرکت انگشتان پا ضروری است.

زیبایی کفش

بهره مندی از زیبایی و کارایی یکی از ویژگی های اصلی و متمایز کننده انواع کفش های مردانه به خصوص کفش های روزمره است. شایان ذکر است که هر کفش برای مکان و موقعیت خاصی مناسب است. بنابراین، بر اساس موقعیت، باید انواع کفش مجلسی، کفش راحتی یا کفش پیاده روی را با کارایی مناسب انتخاب و خریداری کنید.

زمان مناسب برای خرید کفش

پاها در طول روز و هنگام راه رفتن و دویدن کمی متورم می شوند. بنابراین، پایان روز بهترین زمان برای انتخاب کفش مناسب است. اگر در اوایل روز کفش بخرید، این احتمال وجود دارد که خریدی نامناسب داشته باشید و کفشی را با سایز کوچکتر از حد معمول انتخاب کنید.

نحوه تشخیص کفش کتانی اصل از تقلبی

کفش های مارک دار داخلشان شناسه است. افراد می توانند با مراجعه به وب سایت کفش مورد نظر خود و وارد کردن شناسه روی برچسب کفش مربوطه، اصالت کالا را تضمین کنند.

شایان ذکر است پس از درج کد کفش در وب سایت، باید نوع، ظاهر و مشخصات کفش به کاربر نمایش داده شود. اگر این شرایط را ندارید، با یک نوع کالای تقلبی سر و کار دارید.

رابطه قیمت و کفش

یکی از نکات اصلی راهنمای خرید کفش مردانه قیمت است. خرید یک کفش مناسب لزوما به معنای پرداخت هزینه گزاف برای آن نیست. اما اگر می خواهید کفش هایی با استحکام بالا بخرید و از تمام استانداردها بهره مند شوید باید به دنبال نمایندگی های معتبر باشید. به این ترتیب با وجود صرف هزینه بیشتر برای خرید کفش، از کیفیت مناسب کفش و مطابقت آن با استانداردهای جهانی مطمئن خواهید شد.

فروشگاه کتونی برند

masoud_soleymani
masoud_soleymani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋