masoud_soleymani

masoud_soleymani

جدیدترین تکنولوژی برند نایک

برند نایک با فناوری هایی که در کفش های اسپرت خود استفاده می کند حس بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می کند، در واقع با پوشیدن کفش های این برند می توانید کفش هایی متناسب با سایز پای خود خریداری کنید.

در مورد فناوری جدید نایک کفش ایر زوم می توان به تخمین اندازه پا، طراحی سه بعدی و ... اشاره کرد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند، فناوری AR اندازه پا را اندازه گیری می کند.

نایک فرض می‌کند که اکثر مردم سایز کفش خود را اشتباه انتخاب می‌کنند، از ماه جولای می‌توانید اندازه دقیق پای خود را با استفاده از گوشی هوشمند خود تعیین کنید.

 

فناوری نایک AR

فروشگاهی در کالیفرنیا وجود دارد که یک دونده برای خرید یک جفت کفش ورزشی مناسب می رود، او سایز 44 را در نظر می گیرد، اما مدیر فروشگاه به او می گوید که می تواند اندازه پای خود را با فناوری تغییر دهد. تشخیص داد که سایز پای او 45 است، یعنی یک سایز بزرگتر از اندازه گفته شده است.

آیا این فناوری تعیین می کند که شما چه سایز نایکی دارید، یعنی پای شما برای خرید یک کفش مناسب چقدر است؟ البته این سایز به نوع کفشی که می خواهید بستگی دارد. چکمه‌های فوتبال، گیره‌های فوتبال یا سایر کفش‌های کاربردی شما ممکن است نصف اندازه بزرگ‌تر از آن چیزی باشد که فکر می‌کنید.

دلیل این امر فرم کف پا، الگوی بست، جنس کفش و ... است. فروشگاه نایک در پاسادنا یکی از مکان های مخفی آزمایش بود که توانست سیستم مناسبی را ارائه کند و از آن برای در نظر گرفتن تمام عوامل موثر بر خرید کفش استفاده کند. این فناوری جدید نایک دقیقاً اندازه هر یک از کفش های نایک شما را به شما می گوید.

اکنون که فناوری از آزمایشگاه مخفی خود بیرون آمده و در دسترس عموم قرار گرفته است، در ماه جولای، اگر به فروشگاه های نایک در ایالات متحده بروید، یکی از کارکنان آنجا پای شما را اسکن می کند و اندازه دقیق پای شما را به شما می گوید.

از طرفی با دانلود نرم افزار AR بر روی گوشی هوشمند خود می توانید اندازه واقعی پای خود را تخمین بزنید.

تکنولوژی ترسیم سه بعدی

 

شرکت نایک با اختراع سیستم جدیدی با استفاده از این سیستم می توانید به کارخانه نایک مراجعه کنید و کفش های مورد نظر خود را مطابق سلیقه و سبک خود طراحی کنید و در عرض چند دقیقه کفش مورد نظر خود را دریافت کنید.

البته این فناوری فقط از شرکت نایک در نیویورک آمریکا موجود است و فناوری ذکر شده فقط برای افرادی که برای خرید برند نایک مراجعه می کنند امکان پذیر است. با گذشت زمان، می توان از آن به طور کلی در شرکت نایک استفاده کرد.

 

فناوری نایک

در گذشته، زمانی که فناوری‌های جدید نایک ایجاد نشد، مشکل بزرگی در طراحی کفش وجود داشت. مایکل مارتین، سرور مجازی محصولات ساخته شده توسط نایک، این مشکلات را به وضوح در جدولی بیان می کند.

در واقع این فناوری جدید Nike 3D Scan نام دارد که می تواند با اسکن پای ورزشکاران کفش مناسبی تولید کند تا از درد در انگشتان پا، پاشنه پا و ... جلوگیری کند.

برند نایک مانند سایر برندها همواره در تلاش بود تا در محصولات خود تناسب ایجاد کند. برند نایک توسط فیل نایت و بیل بورمن در دهه 1960 تاسیس شد، زمانی که مربی دوومیدانی بائرمن از این سیستم برای ردیابی پای دوندگان استفاده کرد تا بتواند کفش های سفارشی برای آنها طراحی کند.

 

فناوری جدید نایک چگونه کار می کند؟

 

برای استفاده از فناوری جدید برند نایک، افرادی که کفش های ورزشی خود را از آن برند خریداری می کنند، ابتدا باید به کارخانه نایک مراجعه کنند و سپس یک مدل خام کفش ورزشی برای خود در نظر بگیرند، البته دقت داشته باشند که فقط لباس زیر PrestoX را به این شکل انتخاب کنند.

پس از انجام این کار، می توانید طرح ها و رنگ های مورد علاقه خود را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهید تا سبک های مختلف کفش را در اختیار شما قرار دهند، در نهایت با استفاده از کفش هایی با طراحی خاص، می توانید نتیجه را مشاهده کنید.

 

سایر فناوری های برند نایک

تا پیش از این مطلب، اطلاعاتی در مورد انواع مختلف فناوری‌های جدید نایک ارائه کرده‌ایم، اما باید بگوییم که فناوری‌های جدید نایک تنها به این موارد منجر نمی‌شوند.

نایک با گسترش سرمایه گذاری خود قصد دارد از آخرین فناوری ها در محصولات خود استفاده کند تا بتواند محصولات بیشتری با ویژگی های منحصر به فرد تولید کند. استفاده از فناوری های نوظهور باعث می شود فاصله تولید کالا تا فروش آن بسیار کم شود.

در این فناوری ها بحث رباتیک وجود دارد که در زمینه اجرای خودکار فرآیندهای تولید آن استفاده می شود، بر این اساس شرکت Grabit ربات های هوشمندی را در اختیار سازندگان برند نایک قرار می دهد که از الکتریسیته ساکن برای چسبیدن استفاده می کنند. کفش ها مجهز هستند و این کار را چندین برابر سریعتر از کارگران انسانی انجام می دهند.

از سوی دیگر، بسیاری از افراد ممکن است با خود بگویند که استفاده از ربات ها باعث بیکار شدن بسیاری از کارگران می شود که این ایده کاملا درستی است، اما این نوع فناوری می تواند به صاحبان برند کمک کند تا تولید خود را افزایش داده و سودآوری بالایی کسب کنند. .

کاهش زمان نسخه های آزمایشی محصولات با برند نایک یکی دیگر از فناوری های جدید نایک، این فناوری است.

فروشگاه کتونی برند

masoud_soleymani
masoud_soleymani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋