masoud_soleymani

masoud_soleymani

معرفی کتونی نایک مدل ایر زوم

سرعت، پاسخگویی و کنترل را با کفش ایر زوم نایک تجربه کنید. در کفش های نایک زوم از یک سیستم حفاظتی نوآورانه استفاده شده است. با این سری از کفش ها می توانید سرعت و چابکی را تجربه کنید. این فناوری از هوای تحت فشار و الیاف کشیده برای جذب ضربه استفاده می کند. کفش‌های نایک زوم برای حرکت سریع و کاهش استرس روی عضلات، مفاصل و تاندون‌ها طراحی شده‌اند.

  • Nike Zoom پاسخ سریع‌تر و کاهش پرون شدن در حین دویدن، احساس و کنترل بیشتر در زمین برای ورزش‌های زمینی و تیراندازی سریع‌تر در زمین بسکتبال ارائه می‌دهد. دوندگانی که علاقه مند به افزایش سرعت و عملکرد هستند قطعاً نمی خواهند آخرین کفش های زوم نایک را از دست بدهند.

 

فناوری های مورد استفاده در سری کفش های نایک زوم

در ادامه شما را با برخی از فناوری های برجسته استفاده شده در کفش های نایک زوم آشنا می کنیم:

مش مهندسی شده انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهد و دوام بیشتری نسبت به مش معمولی دارد. این نوع توری به عنوان قسمت رویه اکثر کفش های نایک استفاده می شود. زیرا قابلیت تنفس دارد و در عین حال به پاهای شما راحت است.

VAPOWEAVE

این رویه انحصاری در ZoomX Vaporfly NEXT نایک عرضه شد. این تاپ فوق العاده قوی و سبک است، اما مهمتر از آن، ضد آب است. بنابراین، حتی در شرایط آب و هوایی بد، مانند روزهای بارانی، کفش ها آب را جذب نمی کنند.

فناوری FLYWIRE

از الیاف فلای وایر در برخی از کفش‌های زوم نایک استفاده می‌شود تا بدنه‌ای محکم و انعطاف‌پذیر داشته باشند. این رشته‌ها تا کف پا گسترش می‌یابند، اگرچه شما فقط کمی در بالا خواهید دید. بنابراین اگرچه ممکن است بی اهمیت به نظر برسد، اما آنها بدون اضافه کردن وزن به کفش، پشتیبانی قابل توجهی را ارائه می دهند.

صفحه کربنی

این صفحه تمام قد که در بالشتک React تعبیه شده است، یک لایه سفتی به کفش اضافه می کند و واکنش سریعی را به کفش می بخشد. بنابراین، مدت زمان مسابقه او را به جلو می راند.

فوم زوم ایکس

فوم زوم ایکس در اصل برای کمک به دوندگان دو ماراتن که می خواهند از نظر زمان رکوردها را بشکنند طراحی شده بود. این فوم سبک ترین، نرم ترین و پاسخگوترین پوشش زیره نایک است. بدون اینکه وزن و حجم زیادی به کفش شما اضافه کند، راحتی بالایی را برای شما به ارمغان می آورد.

فوم Reactدر کفش های نایک زوم

در ابتدا، این پد فوم در سال 2017 به کفش های بسکتبال نایک معرفی شد. کمتر از یک سال بعد، نایک متوجه شد که چگونه آن را به بهترین وجه در Nike Zoom جای دهد. با استفاده از این فناوری جدید، دوندگان دیگر مجبور نیستند بین بالشتک نرم برای جذب انرژی یا بالشتک محکم برای بازگشت انرژی تصمیم بگیرند. فوم Reactسبک وزن است. بازیابی انرژی و دوام قابل توجهی برای استفاده در مسافت های طولانی دارد.

فوم CUSHLON

این کفی میانی فوم نسبت به فوم سنتی Phylon نرمتر و پاسخگوتر است. کوشلون ضربه را جذب می کند و زیر پا نرم است.

زوم ایر

Zoom Air بیش از 20 سال پیش با نایک شروع به کار کرد. یونیت‌های زوم ایر نایک در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند، اما در کفش‌های دویدن، واحدهای زوم ایر عموماً به‌عنوان یک واحد تمام قد دیده می‌شوند که روی کف پا یا دو واحد کوچک‌تر زیر پاشنه و زیر انگشتان پا قرار دارند. این واحدها با هوا و الیاف کشیده پر می شوند که با اعمال فشار منقبض می شوند و با برداشته شدن فشار برمی گردند. بنابراین با هر قدمی که برمی دارید، بازگشت انرژی پویا را تجربه می کنید.

 

چرا باید کفش نایک زوم بخرم؟

کفش های زوم نایک بادوام و ماندگاری بالایی دارند. در نتیجه، با صرف یک زمان می توان مدت بیشتری از آن استفاده کرد. علاوه بر این به دلیل استفاده از فناوری های ذکر شده در بالا و با کیفیت ترین مواد، پا در آن احساس راحتی می کند، فشاری به عضلات وارد نمی شود. در نتیجه می توان از آن در فواصل طولانی استفاده کرد. به دلیل استفاده از مواد درجه یک، پاها قابل تنفس بوده و از بوهای نامطبوع جلوگیری می شود.

کفش نایک زوم کجا تولید می شود؟

نایک یکی از بزرگترین شرکت های تولید کفش، پوشاک و تجهیزات ورزشی است. این شرکت در سال 1964 با نام Blue Ribbon Sports تاسیس شد. در سال 1971 بود که نام خود را به نایک تغییر داد و در حال حاضر یکی از مشهورترین برندها با بیش از 76000 کارمند در سراسر جهان است.

این شرکت پوشاک خود را با نام تجاری نایک و همچنین برندهای جردن و کانورس به فروش می رساند.

نایک یکی از برترین ورزشکاران و حامیان تیم های ورزشی در سراسر جهان است که از لبرون جیمز، سرنا ویلیامز، رافائل نادال و الکس مورگان حمایت کرده است. در سال 2021، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد کفش‌های کتانی برگشتی را بازسازی کند و آنها را با قیمت پایین‌تری به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای کاهش ضایعات مصرف‌کننده و مبارزه با آب و هوا بفروشد. دفتر مرکزی این شرکت در نزدیکی بیورتون، اورگان، در منطقه شهری پورتلند قرار دارد. در سال 2020، درآمد این شرکت بیش از 37.4 میلیارد دلار بود که در مقایسه با رقم 29.6 میلیارد دلار در سال 2017، پیشرفت بزرگی است.

نتیجه

نایک یکی از برندهای معروف بازار کفش های ورزشی است که سری کفش های ورزشی نایک زوم را روانه بازار کرده است. این کفش ها بسیار راحت هستند و از همه مهمتر قیمت مناسبی دارند. اگر برای ورزش هایی مانند دویدن و بسکتبال به کفش نیاز دارید، می توانید با مراجعه به این سری از کفش های نایک در فروشگاه Shoe City به نیازهای خود پاسخ دهید.

فروشگاه کتونی برند

masoud_soleymani
masoud_soleymani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋