masoud_soleymani

masoud_soleymani

معرفی برندهای مهم کتونی در دنیا

در این مقابله به معرفی و مقایسه بهترین برندهای کتانی در دنیا می پردازیم.

مدت زیادی نیست که مردم هر روز جذب برندهای جدیدتر کتانی می شوند و دوست دارند پرچم برند مورد علاقه خود را بالا نگه دارند. اگرچه افکار مردم روز به روز در حال تغییر است، اما برندها نیز سعی می کنند با استانداردها و سلیقه مردم جلو بروند و با یکدیگر رقابت کنند.

معمولا افراد هنگام خرید پنبه فاکتورهای مختلفی را در نظر می گیرند اما برخی از آنها فقط به برندهای معروف توجه می کنند که البته کیفیت و ظاهر خوبی دارند. در این قسمت از دنیای مد نمناک قصد داریم تعدادی از معروف ترین برندهای پنبه در سراسر جهان را به شما معرفی کنیم.

برندهای کتانی

لباس زیر برند پوما

با کفش های کتانی یا برندهای معروف کفش کتانی در دنیا آشنا شوید

الکساندر مک کویین

یکی از با استعدادترین و تاثیرگذارترین طراحان مد در جهان الکساندر مک کوئین است که کفش های طراحی شده توسط او سبک خاص خود را دارند و بسیار زیبا و با کیفیت هستند.

پروژه مشترک

یکی از محبوب ترین برندهایی است که کفش های کتانی آن به سبک مینیمال و مدرن طراحی شده است. رنگ های مدرن در کنار طرح های ساده افراد زیادی را جذب این برند کرده است.

پوما

این برند به اندازه برندهای دیگر سر و صدا نکرده است اما همچنان با برندهای دیگر در حال رقابت است و اخیرا کمی از صحنه خارج شده است اما همچنان قدرت خود را حفظ کرده است. اگرچه انواع مدل های جدید نیز به بازار آمده اند. پوما برای افرادی که پاهایشان مشکل دارد و نمی توانند برای مدت طولانی بایستند کفش های کتانی درست کرده است.

ونس

این نوع کفش های کتانی انقلاب جدیدی در بین برندها و برندها ایجاد کردند. افرادی که سبک زندگی سالمی دارند از این مدل استفاده می کنند و ظاهرشان به اندازه کافی جذاب است اما استایل ساده ای دارد. این برند سرمایه گذاری زیادی روی ظاهر پنبه ای انجام می دهد و از همه رنگ ها و طرح ها استفاده می کند و مدل های کلاسیک آن در طول چند دهه تغییر چندانی نکرده اند زیرا نیازی به تغییر ندارند و همچنان طرفداران خاص خود را دارند.

فندی

برند ایتالیایی فندی نیز در طراحی کفش های کتانی خود از رنگ ها و تزیینات مختلفی مانند گل و یا چشم های کارتونی استفاده کرده است. این طراحی متفاوت و هنرمندانه و لوازم جانبی به روز، این برند را به یکی از معروف ترین برندهای دنیا تبدیل کرده است.

 

راف سیمونز

کفش کتانی برند راف سیمونز طراحی نوستالژیکی دارد و سبک این کفش سنتی است، از مدل بند آن گرفته تا چرم به کار رفته در آن. این برند با آدیداس نیز همکاری داشت. اگر مدل های سنتی را دوست دارید و به دنبال جدیدترین مدهای سال نیستید، این کفش گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

نایک

در سال 2016، نایک بسیار مورد توجه قرار گرفت و می توان گفت که کفش های کتانی نایک امسال به بزرگترین برند تبدیل شده و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

چنین کتانی هایی را در هر گوشه ای از دنیا می توانید پیدا کنید و رمز موفقیت این برند این است که می داند چگونه طبق سلیقه همه کار کند. و شلوارش همیشه آپدیت هست و هیچ وقت کهنه نمیشه و از نظر راحتی هم کیفیتش خیلی بالاست.

آدیداس

فناوری های جدید باعث شده تا سرعت برندهای مختلف در تولید کفش های کتانی بیش از پیش افزایش یابد. خوشبختانه این به نفع ماست زیرا قدرت انتخاب ما افزایش یافته است. اگر از یک فوتبالیست در خیابان بپرسید، غیرممکن است که نایک یا آدیداس را توصیه نکند.

این کفش های کتانی کاملا کلاسیک هستند و از تصاویر سه بعدی روی این کفش های کتانی استفاده شده است. اگر از این برند استفاده می کنید، مطمئناً هیچکس نمی تواند چشم از شلوار شما بردارد.

 

برترین برندهای کتانی

این برند کتونی حدود 100 سال است که فعال است. تبلیغات آن به طور گسترده در شبکه های اجتماعی، اینترنت و تلویزیون انجام می شود و انقلابی در صنعت کتونی ایجاد کرده است و این کتونی با وجود سابقه طولانی هنوز جذابیت خود را برای جوانان حفظ کرده است و سال تولید این خاکی ها 1917 بود. .

پرادا

برند پرادا یکی از برندهای محبوب خانم ها و آقایان است. این برند کفش های زیبایی با طرح های خاص تولید می کند که در صنعت مد و فشن معروف است.

پل اسمیت

کفش های پل اسمیت برای استفاده روزمره عالی هستند و در طرح ها و رنگ های متنوعی عرضه می شوند.

گوچی

برند گوچی در چند سال اخیر طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و در واقع می توان گفت که این برند ایتالیایی استاندارد جدیدی را به کفش های کتانی لوکس معرفی کرده است و ظاهرا این کفش های کتانی خیره کننده و البته انواع کلاسیک خود هستند. را نیز نمی توان نادیده گرفت.

ریباک

این برند معمولا روی کتون های مدرن کار می کند و علاقه مندان به کتون های کلاسیک را راضی نمی کند. این شرکت مربوط به کشور انگلستان است و ریباک یکی از قدیمی ترین برندهاست و البته انواع کلاسیک آن را می توان در بین انواع مختلف این برند یافت و از این کفش های کتانی در کلاب ها نیز استفاده کرد.

سنت لوران

طراح مد فرانسوی ایو سن لوران در صنعت مد بسیار تاثیرگذار بوده است. کفش های کتانی و کفش های کتانی ساده با رنگ های جیغ و طرح های متنوع این برند با هر سلیقه ای سازگار است.

والنتینو

برند محبوب والنتینو طراحی های ساده و مینیمال دارد و با هر سلیقه ای سازگار است. افرادی که عاشق تنوع هستند می توانند طرح های پروانه ای یا نظامی، ستاره ها و ... این برند را انتخاب کنند.

لانوین

کفش های کتانی Lanvin مطابق با سلیقه همه طراحی شده اند. افراد ساده می توانند طرح های مینیمالیستی را انتخاب کنند و افراد مدرن می توانند کفش های کتانی طراحی شده با طرح ها و رنگ های مدرن را انتخاب کنند.

لاکست

این برند در سال ۱۹۳۳ توسط René Laxte و Andre Gillier تاسیس شد که با تولید کفش های کتانی ساده اما به روز و زیبا بار دیگر مهر شهرت را بر لوگوی کروکودیل خود زده است.

بالنسیاگا

می توان گفت برند Balenciaga از هر نوع ایده و نوآوری در پوشاک خود استفاده کرده و از هیچ چیزی دریغ نمی کند و هر روز با تغییر مد تغییر می کند و سرعت تغییر این برند بسیار بالاست و به همین دلیل بسیاری را به خود جذب می کند. مردم.

ایر جردن

برند جردن قبلاً با نایک همکاری می کرد اما اکنون یک برند مجزا است و می توان از آن به عنوان یک نمونه موفق در کفش های کتانی نام برد. پس از طراحی اولین پیراهن بسکتبال جردن به تدریج تولید آن افزایش یافت و طرفداران خاص خود را پیدا کرد و موفقیت این برند را از سال 1984 می توان اعلام کرد و عده ای به شدت عاشق این برند هستند.

فروشگاه کتونی برند

masoud_soleymani
masoud_soleymani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋