masoud_soleymani

masoud_soleymani

بررسی کتونی های کپی

 

 

کتونی های کپی بالا یا همان کپی اول در واقع کپی از کفش اصلی است، کفش های کپی از نظر طراحی و جزئیات تولید بسیار شبیه به کفش اصلی هستند تا کفش های تقلبی و کیفیت نسبتاً بهتری دارند. فکر نکنید که کفش های تولید شده در چین، ویتنام یا اندونزی کفش های "کپی بالا" هستند. اکثر شرکت های ورزشی مانند نایک، آدیداس، ریباک و پوما کارخانه هایی در این کشورها دارند تا در هزینه های نیروی کار صرفه جویی کنند. این بدان معنا نیست که محصولات تولید شده در این کشورها کپی شده اند. کفش‌های کپی یا تقلبی با استفاده از مواد اولیه با کیفیت پایین‌تر و مشابه طرح کفش‌های اصلی تولید می‌شوند تا افرادی که توانایی خرید کفش‌های گران قیمت را ندارند بتوانند آن را خریداری کنند. البته با توجه به اهمیت نوع کفش و تاثیر مستقیم آن بر خستگی یا سلامت پاها، باید کفش هایی با کیفیت، راحت و بادوام خریداری کنید.

 

تفاوت کفش فوتسال اصل و کپی

اگر به دنبال کفش فوتسال اورجینال هستید، برندهای معتبر زیادی وجود دارد و به دلیل تقاضای زیاد برای این کفش ها، کپی هایی از این برندها با قیمت پایین تری وجود دارد. اکثر مردم در مورد تفاوت کفش فوتسال ماکت و کفش اصل سردرگم هستند و برخی از فروشندگان سودجو ممکن است کفش های ماکت را با قیمت کفش اصلی ارائه دهند. اگر قصد خرید کفش فوتسال اورجینال را دارید باید توانایی تشخیص اصل از کپی بالا را داشته باشید و این امر تنها با تحقیق و بررسی زیاد محقق می شود.

تفاوت های کفش کپی با کفش اصلی عبارتند از:

• کفش فوتسال کپی دارای پارچه کم کیفیت و سایر مواد اولیه مورد استفاده در کفش می باشد.

• کفش کپی گارانتی ندارد.

• تمام کفش های فوتسال اصل به دلیل کیفیت و دوام گران هستند اما ماکت آن ارزان است.

• کیفیت دوخت و جنس چرم در کفش کپی بسیار پایین است.

نکاتی که برای شناسایی کفش اصلی و کپی باید بدانید:

ترفندهایی برای تشخیص کفش اصلی و کپی وجود دارد که دانستن آنها ضروری است زیرا اگر کفشی بی کیفیت به قیمت کفش اصلی بخرید ضرر زیادی خواهید داشت.

1- فروشنده را چک کنید.

برای ورزش و ارائه یک بازی خوب، خرید کفش اورجینال با توجه به ویژگی های تخصصی می تواند عامل موثری باشد. اما اگر می‌خواهید کفش‌های کتانی ماکت بخرید، باید مطمئن شوید که فروشنده محصولات خود را با قیمت بالا یا کیفیت بسیار پایین به فروش نمی‌رساند.

2- بررسی های آنلاین را بررسی کنید.

اگر قصد خرید اینترنتی کفش اصل را دارید، ابتدا نظرات مربوط به کفش را بررسی کنید; افرادی که قبل از شما آن ها را خریده اند حتما در مورد کیفیت آن ها نظر داده اند. بررسی سایت های مختلف بهترین راه برای شناخت یک محصول و اطمینان از اصالت یا کیفیت کفش است.

3- الگوهای دوخت را بررسی کنید.

با نگاه دقیق به الگوی دوخت، می توانید کفش های کپی را به سرعت تشخیص دهید، اگر الگوی دنباله دار نباشد، کفش اصلی نیست. در برندهای اصلی مانند کفش فوتسال نایک و آدیداس و غیره هرگز الگوی دوخت خود را تغییر نمی دهند زیرا هرگز کیفیت محصولات خود را به خطر نمی اندازند.

4- لوگو را فراموش نکنید.

کفش های اصلی همیشه روی بدنه، رویه و زیره داخلی آرم دارند، هیچ کس نمی تواند آرم ها را دقیقاً کپی کند. در مقابل، کفش های ماکت چنین لوگویی ندارند و معمولاً به صورت مهر یا برچسب هستند.

5- قیمت را مقایسه کنید.

قیمت یکی از کلیدهای اصلی تشخیص کفش اصلی و تقلبی است. کفش های اورجینال معمولا قیمت نسبتا بالایی دارند، کفش های ماکت به دلیل کیفیت پایین مواد به کار رفته در کفش همیشه قیمت پایین تری دارند.

6- ضمانت بخواهید.

اگر امکان بازگرداندن کفش به خصوص از فروشگاه های اینترنتی را دارید، فروشنده اصلی کفش همیشه شما را ضمانت می کند، اما فروشنده کفش کپی هرگز گارانتی نمی گیرد. کفش اورجینال دارای گارانتی حدود 1 تا 2 سال یا بیشتر است.

7- از بسته بندی کفش غافل نشوید.

بسته بندی کفش تفاوت واضحی را بین کفش اصلی و کپی نشان می دهد. کفش های اورجینال دارای بسته بندی باکیفیت هستند، همچنین دارای کیسه هایی برای جلوگیری از نشستن گرد و غبار روی کفش و کیف برای حمل هستند. اما کفش های ماکت با جعبه ای با کیفیت پایین عرضه می شوند و کفش ها در ورقه های کاغذی یا پلاستیکی معمولی پیچیده می شوند.

 

آیا باید کپی بخریم یا نه؟

هر وقت در مورد خرید صحبت می کنیم، قیمت حرف اول را می زند. مردم همیشه دوست دارند محصول مورد نظر خود را حتی بدون در نظر گرفتن کیفیت با قیمت مناسب خریداری کنند. متاسفانه حجم زیادی از محصولات درجه دو و سه و حتی درجه های پایین تری در بازار موجود است که ممکن است قیمت های بسیار بالایی داشته باشند. حجم زیاد تبلیغات تولیدکنندگان و به خصوص فروشندگان محصولات کپی، باورهای نادرستی را در ذهن مردم ایجاد کرده است. . یکی از این باورها تفاوت کیفیت و درجه بندی کالاهای کپی است که در زمینه کفش بسیار به چشم می خورد; کیفیت کفش کپی ممکن است کمی بهتر از درجه های پایین این محصول باشد اما در هر صورت با انواع اصلی برابری نمی کند و نباید قیمتی نزدیک به آنها داشت.

دلیل تفاوت قیمت ها را سه موضوع عمده تعیین می کند: 1- کیفیت مواد اولیه 2- ظرافت در طراحی 3- کیفیت رنگ.

در طراحی کفش های کپی هر سه موضوع فوق نادیده گرفته شده است، بنابراین خبری از فناوری های به کار رفته در نسخه اصلی کفش، ظرافت در طراحی و کیفیت رنگ های داخلی و خارجی نیست. سطح کفش

مقایسه کفش های Nike Tempo Premier Sala اصل و کپی بالا

در مقایسه نسخه اصلی و نسخه کپی مدل تمپو پریمیر سالا اولین چیزی که باید به آن توجه شود جنس رویه کفش است، در کفش اصلی از چرم استفاده شده است اما در نسخه کپی جنس رویه کفش است. ساخته شده از فوم فوم حالت سختی دارد و بسیار ضعیف و شکننده است اما چرم حالتی بسیار نرم با ظرافت و لطافت بالا دارد. با مقایسه تصویر زیر سمت چپ نسخه کپی و متریال فوم و سمت راست نسخه اصلی و متریال چرم است، تفاوت آنها را متوجه خواهید شد.

خرید ماکت کفش ورزشی

اگر به دانه های زیاد رویه در همان قسمت رویه دقت کنید متوجه می شوید که در نسخه اصلی هم تراکم و هم تعداد دانه ها و عمق آنها بیشتر از نسخه های کپی است. این سوراخ های ریز روی کفش وظیفه تهویه هوای داخل کفش را بر عهده دارند. در کپی ها به دلیل سرعت در ساخت ظرافت نادیده گرفته شده است.

در کناره زیره، اگر دانه های اضافی ناشی از تزریق مواد به زیره را مشاهده کردید، این کفش قطعا کپی است. از طرفی به دلیل عدم ظرافت، زیره دارای حالت چروک در کناره کفی است، در حالی که نسخه اصلی حالت کاملا صاف و صیقلی دارد. از طرفی شکل شش ضلعی در قسمت زیره کفش در نسخه اصلی عمق زیادی دارد و برجستگی شکل کاملا مشخص است اما در نسخه های کپی این گونه نیست. جنس زیره لوگو نایک در نسخه اصلی همان متریال قسمت ضد ضربه زیره است و حالت نرمی دارد اما در نسخه کپی جنس لوگو از جنس زیره است. از کفش و حالت سختی دارد.

فروشگاه کتونی برند

masoud_soleymani
masoud_soleymani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
ayda
عالی و کامل بود مقالتون ممنونم
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋