masoud_soleymani

masoud_soleymani

خرید کتونی اسیکس

 

حتما این ضرب المثل را شنیده اید که پاها قلب دوم هر فرد است و باید در مراقبت از پا بسیار مراقب باشید. خرید کفش مناسب یکی از راه های مراقبت از این قسمت مهم بدن است و قطعا برای شما هم پیش آمده که راه رفتن با کفش نامناسب باعث ایجاد درد و کبودی در پاهای شما می شود. انتخاب کفش مناسب و راحت باعث کاهش آسیب های پا در حین راه رفتن و مشکلات زانو می شود.

 

یکی از کفش هایی که در سال های اخیر استفاده از آن افزایش چشمگیری داشته است، کفش Asics Kayano است. کتانی اسیکس به دلیل نسبت قیمت و کیفیت نسبت به سایر برندها در ایران و جهان مورد استقبال گسترده قرار گرفته است و به همین دلیل در ادامه مقاله قصد داریم شما را با Asics Kayano و مسائل مربوط به آن آشنا کنیم.

 

برند Asics

شرکت Asics تولید کننده بزرگ تجهیزات ورزشی به ویژه کفش است که در سال 1949 در ژاپن تاسیس شد. این برند در دهه های 50، 60 و 70 المپیک با حضور خود در مسابقات توانست در بازار جهانی معرفی شود. پس از این معرفی بود که این برند با برند دیگری از ژاپن ادغام شد و نام برند به Asics تغییر یافت.

 

آسیکس در ابتدا تنها در زمینه تولید کفش های ورزشی معمولی و روزانه فعالیت می کرد اما با گسترش ابزار و تجهیزات کارخانه این برند اقدام به تولید کفش در رشته های مختلف بدمینتون، تنیس، پیاده روی، ورزش های رزمی، گلف، کشتی، کریکت و والیبال. وسایل خاص و انواع مانند راکت و لباس ورزشی. ببر Asics که نماد برند Asics است در واقع نشان دهنده سبک زندگی خاصی است که تلفیقی از تکنولوژی ورزشی ژاپنی و سبک خیابانی است و به همین دلیل مورد پسند ورزشکاران در سراسر جهان قرار گرفته است.

 

توسعه محصولات برند Asics ادامه یافت و Asics Kayano یکی از کفش های پیاده روی این برند است که به دلیل کیفیت و قیمت مناسب توانست به سرعت در بین مردم دنیا جای پای خود را به دست آورد. در سال 2006 درآمد مالی شرکت آسیکس از فروش خالص 13 میلیارد ین به 171 میلیارد ین رسید که 66 درصد آن به پوشاک ورزشی و 10 درصد آن مربوط به تجهیزات ورزشی بود. از میان این تولیدات، 59 درصد مربوط به لباس های ورزشی و 28 درصد مربوط به فروش در آمریکای شمالی بوده است. آسیکس در سال 1995 وارد بازار ایران شد و در سال 2011 توانست اسپانسر تیم ملی استرالیا در رشته کریکت باشد.

 

خرید Asics Kayano

سعی کنید کفش هایی هم اندازه پای خود بخرید و یکی از مواردی که در خرید این مدل کفش باید در نظر بگیرید، خرید کفش مناسب و سایز پا است. کفش های شما نباید برای پاهایتان تنگ باشد و هنگام راه رفتن پاهایتان نباید ضربه بزند. اگر کفش در این حالت روی پای شما قرار می گیرد، از خرید کفش خودداری کنید. بهتر است عصرها که پاها فعال هستند برای خرید کفش بروید. صبح ها معمولا پاها به دلیل کم تحرکی ورم نمی کنند و اگر صبح کفش بخرید، این احتمال وجود دارد که کفش برای پای شما خیلی کوچک باشد.

 

اگر مشکل زانو یا کمر دارید، خرید کفش مدل Asics Kayano به دلیل ساختار انعطاف پذیر بهترین انتخاب برای شماست. کفش های خود را انتخاب کنید تا با حساسیت بیشتری از درد خلاص شوید.

 

استفاده از کفش های غیر استاندارد که زیره مناسبی ندارند و از پلاستیک ساخته شده اند باعث کمردرد و پا درد می شود. Asics Kayano دارای زیره ژله ای است. این نوع کفش آسیکس دارای ویژگی هایی مانند جذب فشار، ضربه و ضربه است که نیرو را به صورت افقی در طول پا پخش می کند. اکنون از این فناوری در مدل های مختلف کفش های این برند استفاده می شود.

 

خرید Asics Kayano

 

اگر دیابت دارید، باید از بیماری و شرایط آن آگاه باشید، اما ممکن است انتخاب شما به دلیل بیماری محدود شود. بیماران دیابتی مانند کفش های آسیکس کایانو از کفش هایی استفاده کنند که پنجه پهن دارند و به پا فشار وارد نمی کنند. استفاده از کفی فوم و لنت های قابل جذب برای عملکرد و انتقال کم ضربه سنگ بنای فناوری جدیدی است که در کفش های برند Asics استفاده شده است. علاوه بر این، این فناوری باعث می شود افراد دیابتی هنگام راه رفتن احساس درد و تورم در انگشت پا نداشته باشند.

 

اگر باردار هستید یا از اضافه وزن رنج می برید، این مدل کفش به دلیل داشتن زیره ژله ای و راحتی انتخاب مناسبی برای شماست و در هنگام راه رفتن فشار زیادی به کمر و زانوهای شما وارد نمی کند.

 

کفش اصل Asics Kayano

کفش های Asics Kayano به دلیل کیفیت و کارایی خود از دست سوء استفاده کنندگان در امان نبوده اند و در حال حاضر بسیاری از این نوع کفش ها در بازار به فروش می رسند. به همین دلیل اگر قصد خرید این مدل کفش را دارید، ابتدا باید از اصل بودن کفش مطمئن شوید. ابتدا شکل و ظاهر کفش را در سایت مرجع برند بررسی کنید و از اصل بودن مدلی که قصد خرید آن را دارید مطمئن شوید. سپس کد روی کفش را با کد روی جعبه کفش تطبیق دهید. اگر کدها یکی باشد نشان دهنده اصل بودن کفش و در غیر این صورت نشان دهنده تقلبی بودن کفش است.

فروشگاه کتونی برند

masoud_soleymani
masoud_soleymani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
ayda
اسیکس واقعا بی نظیره
masoud_soleymani
بله دقیقا
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋