masoud_soleymani

masoud_soleymani

خرید کفش پیاده روی سبک و بادوام

اگر اهل ورزش پیاده روی هستید، این مقاله را بخوانید.

ورزش یکی از لذت بخش ترین فعالیت های بدنی روزانه به خصوص پیاده روی است. یکی از ساده ترین و ارزان ترین ورزش ها پیاده روی است. چرا می گوییم آسان؟ زیرا علاوه بر ورزش، احساس راحتی خواهید کرد و از دیدن مناظر اطراف خود لذت خواهید برد. دلیل ارزان بودن این ورزش این است که برای شروع پیاده روی نیاز به آمادگی خاصی ندارید و تنها با تهیه کفش پیاده روی و پوشیدن لباس مناسب می توانید از پیاده روی خود لذت ببرید.

در حال حاضر تولیدکنندگان کفش ورزشی اقدام به تولید انواع کفش مناسب برای هر ورزشی کرده اند. کفش هایی که به طور جداگانه برای مردان و زنان طراحی شده اند. به هر حال، ما در مورد کفش پیاده روی مردانه صحبت می کنیم.

هنگام خرید هر محصولی باید نکاتی را بدانید تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید. در ادامه کیمیک این نکات را به شما آموزش می دهد. پس با ما همراه باشید

کفش پیاده روی مردانه چیست؟

منظور از کفش پیاده روی مردانه در واقع کفشی است که به دلیل استحکام برای پیاده روی های طولانی مفید خواهد بود. به دلیل جنسیت به کار رفته در ساختار این کفش ها فشاری به عضلات پا وارد نمی کند و می توانید با خیالی آسوده از این کفش ها استفاده کنید. سعی کنید هنگام استفاده از کفش پیاده روی از جوراب نخی استفاده کنید.

نکات مهم و کاربردی که در خرید کفش مردانه باید به آن توجه کنید:

پاشنه کفش: هنگام خرید کفش حتما به پاشنه آن توجه کنید. پاشنه کفش باید به گونه ای باشد که شما احساس راحتی کنید. توجه داشته باشید، پاشنه کفش نباید شما را آزار دهد یا پا در هنگام راه رفتن داخل کفش بلغزد.

پشت کفش: انتهای کفش نباید به گونه ای باشد که پشت پای شما را اذیت کند. هنگام انتخاب کفش، حتما آن را امتحان کنید، بند آن را ببندید و چند قدم در آن راه بروید تا مطمئن شوید که کمرتان را اذیت نمی کند.

عرض کفش: آقایان عزیز توجه داشته باشید کفشی بخرید که به اندازه پای شما باشد، کفشی که باریک باشد به پنجه پا آسیب می رساند و در دراز مدت عوارض جبران ناپذیری برای پای شما ایجاد می کند.

قد کفش: هنگام خرید کفش حتما به طول آن توجه کنید، طول کفش نباید کوتاه باشد. زیرا کوتاه بودن کفش باعث جمع شدن انگشتان پا می شود و پا در آن احساس راحتی نمی کند. در نتیجه به مرور زمان تاول، کبودی، انحراف انگشتان پا و … در پای شما ظاهر می شود. طول کفش باید دقیقاً به اندازه طول پای شما باشد.

انعطاف پذیری کفش: کفشی که انتخاب می کنید باید نرم باشد. زیرا کفش های خشک برای پیاده روی مناسب نیستند و پاهای شما خیلی زود خسته می شوند. بنابراین، هنگام خرید کفش پیاده روی، آن ها را چند بار خم و راست کنید تا متوجه نرمی و انعطاف پذیری آن ها شوید. اگر کفش انعطاف پذیر نباشد، ماهیچه های پای شما سفت شده و بسیار دردناک خواهد بود.

توجه به سایز کفش: این نکته را بدانید که هرگز به سایز روی کفش تکیه نکنید و کفش را امتحان کنید تا از راحتی آن مطمئن شوید. اندازه کفش باید دقیقاً برابر با اندازه پای شما باشد و انگشتان پا به راحتی حرکت کنند.

به وزن کفش توجه کنید: هرگز از خرید کفش های سبک غافل نشوید. هنگام خرید حتما کفش ها را امتحان کنید تا بفهمید چقدر راحت و سبک هستند. وزن کفش های پیاده روی استاندارد معمولا 200 تا 400 گرم است.

توجه به جنس رویه کفش: سعی کنید کفشی را انتخاب کنید که جنس رویه آن از کتان باشد. این ماده به هوا اجازه حرکت می دهد و دیگر نگران بیماری های پوستی مانند قارچ نخواهید بود.

زمان انتخاب کفش: سعی کنید زمانی که نزدیک غروب آفتاب است کفش را انتخاب کنید زیرا در این زمان اندازه پاها کاملا واقعی است. اما در طول روز ممکن است پاها کمی متورم شوند و از اندازه واقعی خود منحرف شوند.

زیره کفش: برای جلوگیری از ضربه زدن به پا و جلوگیری از آسیب به پا، زیره کفش باید دارای قوس باشد.

با توجه به نکات ذکر شده می توانید کفش پیاده روی مردانه مورد نظر خود را خریداری کنید. برای سهولت شما لیستی از 20 نمونه کفش پیاده روی مردانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را گردآوری کرده ایم. با کلیک بر روی هر تصویر یا فشار دادن دکمه زیر هر مورد، اطلاعات بیشتری در مورد هر محصول دریافت کنید.

فروشگاه کفش و کتونی استور

masoud_soleymani
masoud_soleymani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋