masoud_soleymani

masoud_soleymani

در خرید کفش چرمی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در خرید کفش چرمی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر شما هم از طرفداران کالاهای چرمی هستید و اکنون قصد خرید کفش چرمی را دارید; بنابراین شما سلیقه بسیار خوبی دارید و قطعا به کیفیت کفش اهمیت می دهید. چرا که با توجه به گرانی کفش های چرمی، گروه خاصی از افراد برای خرید این کفش ها مراجعه می کنند.

اما سوال اصلی اینجاست که آیا نکات مهم برای خرید چرم را می دانید؟ آیا هنگام خرید کالاهای چرمی به خصوص کفش های چرمی مشخصات و فاکتورهایی را که باید در هنگام خرید در نظر بگیرید را می دانید؟

به طور کلی اگر قصد خرید کفش چرمی را دارید باید نکاتی را بدانید و در هنگام خرید به آنها توجه کنید.

 

با خرید کفش چرمی اعتبار کاری خود را افزایش دهید

وقتی از تیپ رسمی و کلاسیک یک فرد با اعتبار بالا صحبت می کنیم. ذهن ما به سراغ کالاهای چرمی گران قیمت می رود. فردی را تصور می کنیم که کفش های چرمی می پوشد و رسمی و کلاسیک است. کفش چرم مشکی بهترین گزینه برای آقایان است. با خرید کفش چرمی می توانید نظر همه را به خود جلب کنید.

به خصوص زمانی که در یک جلسه کاری هستید. اکثر مردان باهوش و خوش سلیقه سعی می کنند در جلسات کاری خود بسیار آراسته و رسمی به نظر برسند و معمولا کفش های چرمی را در اولویت خود قرار می دهند. بنابراین توصیه می کنیم در جلسات کاری خود از کیف و کفش چرمی استفاده کنید.

چرا کفش های چرمی مناسب ترین گزینه هستند؟

شاید شنیده باشید که ظاهر زیبا و تمیز کفش ها اعتبار می آورد. کسانی هستند که اصلاً به پوشش خود اهمیت نمی دهند و معتقدند اعتبار آن چیزی نیست که به نظر می رسد، اما بهتر است این موضوع به صورت علمی و شفاف بررسی شود.

به گفته روانشناسان، از کفش هایی که به پا می کند می توان به شخصیت او پی برد. به عنوان مثال، افرادی که کفش های چرمی می پوشند. با سیاست؛ آنها قدرتمند، مستقل و مهمتر از همه با اعتماد به نفس بالا هستند. بنابراین توصیه می کنیم زمانی که به یک جلسه کاری، کاری و یا به طور کلی رسمی می روید یا می خواهید بسیار خاص و معتبر به نظر برسید، بهتر است از کفش هایی استفاده کنید که در وهله اول به شما اعتبار بدهد. مثل کفش های چرمی که مناسب ترین گزینه است.

حال می خواهیم اطلاعاتی را برای شما توضیح دهیم تا نکات مهم خرید کفش چرم را بدانید و با آگاهی هر چه بیشتر خرید کنید.

چرا کفش چرمی بپوشیم؟

اگر برای خرید کفش چرمی کمی مردد هستید، آن را پس بگیرید. برای آگاهی بیشتر شما از مزایای کفش های چرمی تا بیش از هر زمان دیگری متوجه شوید هزینه ای که برای خرید این نوع کالا می پردازید؛ ارزشش را دارد. کفش های چرمی به دلیل ماندگاری بالا، سهولت در راه رفتن، کیفیت بسیار بالا و ... توصیه می شود.

همچنین کفش های چرمی دارای منافذی هستند که اکسیژن رسانی به پا را آسان تر می کند. این نوع کفش ها از آسیب به پاها جلوگیری می کنند. به طور کلی می توان گفت که کیفیت بالای جنس کفش و کیفیت بسیار بالای کفش چرمی بهترین تضمین برای حفظ سلامت افراد است. لازم به ذکر است که کفش های چرمی همیشه مد هستند و هرگز از مد نمی افتند.

چرم چوب پنبه ای چیست؟

همانطور که می دانید کفش های چرمی گرانتر از انواع دیگر هستند و هرکسی توانایی خرید آن را ندارد. البته هستند افرادی که به دلیل پرستیژ ظاهری به قیمت خرید کفش چرمی اهمیت چندانی نمی دهند و داشتن کیف و کفش چرمی برایشان اهمیت بیشتری دارد. حالا به این دلایل یعنی گران بودن و انتخاب کفش چرمی از بین همه محصولات، برخی از فروشندگان کفش های چرمی تقلبی را به مشتریان می دهند و چون تشخیص اصل بودن کفش چرمی برای مردم کمی مشکل است. این فروشندگان به کار خود ادامه می دهند و به قول معروف هیچکس نمی داند.

 

پس شما به عنوان یک فرد آگاه و آگاه و همچنین با سلیقه باید نکاتی را در هنگام خرید بدانید تا فروشندگانی که قصد فروش کفش های چرمی غیر اصل را دارند کلاه سرتان نگذارند.

آشنایی با نکات مهم

یکی از نکات مهم برای خرید کفش چرم، تشخیص اصل بودن آن است. یکی از ساده ترین و رایج ترین راه ها برای شناسایی کفش های چرم اصل، بررسی داخل کفش است. هنگام خرید کفش چرم دقت کنید که از چرم طبیعی استفاده شود. کفش های چرمی بافتی درشت و خشن دارند. در حالی که در مدل تقلبی و غیر اصلی چرم دارای نخ می باشد.

یکی دیگر از راه های تشخیص اصل بودن کفش چرم، ریختن کمی آب روی کفش است. زیرا چرم طبیعی سریعتر آب را جذب می کند. چرم مصنوعی اصلا آب را جذب نمی کند و قطرات آب از کفش سرازیر می شود.

راه دیگر برای تشخیص چرم اصل این است که قسمتی از کفش را با دست فشار دهید. اگر بافت کفش شما کمی کوچک شده و چروک شده است، به این معنی است که کفشی که در دست دارید چرم طبیعی است. اما اگر تغییری ندیدید یعنی چرم اصل نیست.

جالب است بدانید کفش های چرم اصل دارای شناسنامه مخصوص نیز هستند. به راحتی می توانید از فروشنده کفش چرمی شناسه کفش را بخواهید.

قبل از خرید کفش ها را بو کنید. به عنوان یک خریدار باید بدانید که همه کفش های چرمی بوی خاصی دارند و چرم مصنوعی هرگز چنین بویی نمی دهد. پس قبل از خرید به این نکته توجه داشته باشید.

 

هنگام خرید کفش چرمی، آنها را کمی تا کنید. اگر متوجه تغییر رنگ شدید؛ حتما یک کفش چرم اصل داشته باشید.

نکته مهم دیگری که قبل از خرید باید به آن توجه کنید این است که چون کفش های چرم اصل از پوست حیوانات تهیه می شوند. بنابراین ضخامت کفش در همه جا یکسان نخواهد بود.

آخرین چیزی که قبل از خرید باید به آن دقت کنید این است که اگر کفش چرمی اصل را زیر نور مستقیم خورشید یا نور لامپ قرار دهید؛ هرگز نور را به طور یکنواخت منعکس نمی کند. زیرا برخی از قسمت های پوست حیوانات مات و قسمت های دیگر کفش براق است.

 

مهم ترین ویژگی ها برای خرید کفش چرمی

همانطور که شما خواندید؛ هنگام خرید کفش چرمی باید نکاتی را در نظر بگیرید تا از صحت آن کاملا مطمئن شوید. در ادامه به سراغ مشخصات کفش چرمی رفته ایم تا بتوانید مناسب ترین نوع کفش چرمی را انتخاب کرده و از آن راضی باشید. خب بریم سراغ مشخصات کفش چرمی:

آشنایی با اجزای کفش مهم ترین ویژگی برای خرید کفش چرمی است

رویه کفش چرمی

زیره کفش چرمی

قالب کفش چرمی

پاشنه کفش چرمی

مناسب ترین تاپ برای کفش چرم طبیعی است. همچنین بهترین زیره کفش موجود در بازار دو نوع است. زیره آن PO و زیره آن PVC است.

لازم به ذکر است که زیره های مدل Po نسبت به کفی های PVC سبک تر، راحت تر و از همه مهمتر در برابر سایش مقاوم تر هستند. این کفش ها طول عمر بیشتری دارند. در مورد قالب کفش باید بگوییم که فضای در نظر گرفته شده برای پنجه کفش چرمی نباید به گونه ای باشد که در هنگام راه رفتن به انگشتان پا فشار بیاورد. زیرا بعد از مدتی باعث میخچه و آسیب به پاهای شما می شود.

در مورد پاشنه کفش چرمی نیز باید بگوییم که کفش چرمی باید به گونه ای ساخته شود که بتواند فشارهای وارده به کفش را تحمل کند و همچنین راحت باشد و شرایط آناتومیکی لازم برای پا را داشته باشد. قلب دوم بدن است.

فروشگاه کفش و کتونی استور

masoud_soleymani
masoud_soleymani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋