masoud.moshtagh63

masoud.moshtagh63

نکات طلایی در نوشتن recommendation

نوشتن Recommendation به عنوان یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی که هر کارفرما یا شخص حرفه‌ای باید داشته باشد، برای رسیدن به موفقیت و به دست آوردن فرصت شغلی مورد نظر بسیار مهم است. در ادامه به آموزش نوشتن Recommendation می پردازیم که شما می‌توانید برای بهتر شدن در این زمینه از آن استفاده کنید.

۱. معرفی خود: در ابتدای نامه، خود را معرفی کنید و توضیح دهید که چطور با فردی که در موردش نظرتان را می‌دهید، آشنا شده‌اید. همچنین در صورتی که شخصیت یا موقعیت خود در شرکت مورد نظر قابل توجه است، آن را هم بیان کنید.

۲. توضیح مهارت‌ها: در بخش بعدی نامه، به طور مختصر به توضیح مهارت‌های خود بپردازید و توضیح دهید که چطور این مهارت‌ها در کار آینده‌ی این فرد می‌تواند مفید باشد. از مثال‌هایی از پروژه‌هایی که در آن‌ها با استفاده از این مهارت‌ها موفق بوده‌اید، نیز می‌توانید استفاده کنید.

۳. توضیح رفتار و روحیه: یکی از مواردی که برای کارفرمایان بسیار مهم است، رفتار و روحیه فردی است که در حال جستجوی شغل هستند. در این بخش، به توضیح اینکه چطور این فرد در موقعیت‌های مختلف عمل می‌کند و چطور با افراد دیگر رفتار می‌کند، بپردازید.

۴. نتیجه‌گیری: در نهایت، با یک خلاصه‌ی کوتاه از تمامی اطلاعات بالا، نتیجه‌گیری کنید.

masoud.moshtagh63
masoud.moshtagh63

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋