مسعود کنعانی

مسعود کنعانی

فلزیاب ماینلب

 روز را داراست، این شرکت در جنوب استرالیا فعالیت می کند، همچنین در کشور مالزی یک شعبه دیگر آن زیر نظر آمریکا نیز همین فرایند تولید را انجام می دهند. تولیدات قطعات الکترونیکی برای صنایع مختلف مانند موتورولا، شرکت جنرال الکتریک، هانیول، لکروی و زیمنس زیر نظر آمریکا و استرالیا (شرکت مرکزی) در مالزی انجام می شود.
فلزیاب‌های ماینلب به دلیل کیفیت بالا و فناوری‌های پیشرفته‌ای که در آن‌ها به کار رفته است، شهرت زیادی دارند. یکی از جدیدترین محصولات این شرکت، فلزیاب Manticore است که با استفاده از فناوری MULTI-IQ+، قابلیت تشخیص فلزات در عمق زیاد و با دقت بالا را دارد.

فناوری‌های به کار رفته در فلزیاب‌های ماینلب

  • MULTI-IQ: این فناوری امکان تشخیص همزمان چندین فرکانس را می‌دهد که به فلزیاب اجازه می‌دهد تا در شرایط مختلف زمین و با انواع مختلف فلزات به خوبی کار کند.
  • فناوری‌های PI (Pulse Induction)، VLF (Very Low Frequency)، BFO (Beat Frequency Oscillation)، و TR (Transmitter/Receiver): این تکنولوڗی‌ها به فلزیاب‌ها کمک می‌کنند تا در شرایط مختلف زمینی بهترین عملکرد را داشته باشند و توانایی تفکیک فلزات را افزایش دهند.
  • کیفیت فلزیاب های ماینلب
  • بالای 90 درصد دستگاه های فلزیاب شرکت ماینلب استرالیا با دقت بالایی طراحی می شوند و برای هر محصول تاییدیه کیفیت ISO9001:2000 گرفته شده است.
    پس این آرامش خاطر را به کاربران می دهند که محصولات شرکت ماینلب استرالیا با کیفیت جهانی طراحی و تولید می شوند.
  • طراحی شرکت ماینلب
  • طراحی زیر نظر یک تیم مهندسی در همه زمینه ها انجام می شود، طراحی مهندسین به اتاق فکر ماینلب داده می شود و بعد بررسی های دقیق وارد مرحله تولید می شود
    و بعد وارد کنترل کیفیت می شود و این باعث می شود بهترین فلزیاب برای هدف های مختلف تولید شود.
  • فلزیاب های شرکت ماینلب استرالیا
  • تنوع دستگاه های ماینلب زیاد هست و بیشتر این دستگاه ها حس خوبی به کاربر می دهد، چون که با بالاترین تکنولوژی تولید شده است.
  • نمایندگی فلزیاب رسمی شرکت ماینلب در ایران کجاست؟
  • شرکت گوهر باستان فلزیاب یکی از نماینده های ماینلب در ایران می باشد و می توانیم بگوییم وارد کننده فلزیاب های اورجینال این شرکت می باشد. در ضمن نماینده های مختلفی بعنوان وارد کننده در ایران مشاهده می شود، برای اطلاع دقیق تر با ما ارتباط و شماره تماس09195002824 بگیرید جهت اطلاع بیشتر از نمایندگی شرکت نوکتا کلیک کنید.
  • جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب؟
  • فلزیاب اکسترا پرو و اکوناکس جدید هستند و به تازگی به بازار آمده اند، نقطه قوت این دستگاه ها چند فرکانسی بودن هست که خیلی خوب و قدرتمند به زمین چنگ می زنند و کاوش را انجام می دهند.
  • برای دریافت قیمت فلزیاب اکسترا پرو می توانید از فروشگاه و یا لینک آبی مشاهده بکنید.
  • بهترین دستگاه شرکت ماینلب 2024؟
  1. GP 3000: این دستگاه یکی از مدل‌های قدیمی‌تر ماینلب است که برای کاوش‌های عمیق و دقیق طراحی شده است. این مدل به دلیل قابلیت‌های خوبش در زمین‌های مختلف هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  2. Manticore: این مدل جدیدترین فلزیاب ماینلب است که با فناوری MULTI-IQ+ و قابلیت تشخیص عمق تا 50 سانتی‌متر، برای کاوش‌های حرفه‌ای مناسب است. این دستگاه قابلیت تفکیک فلزات را در شرایط مختلف زمینی بهبود بخشیده است.
  3. GPZ 7000: این مدل برای کاوش‌های عمیق و دقیق طراحی شده و به خصوص در زمین‌های معدنی و سخت کاربرد دارد. GPZ 7000 با قابلیت‌های پیشرفته خود، یکی از قدرتمندترین فلزیاب‌های موجود در بازار است و توانایی تشخیص فلزات در عمق بیشتری را دارد.
  4. Equinox Series: سری Equinox از دستگاه‌های فلزیاب ماینلب شامل مدل‌های Equinox 600 و Equinox 800 است که با استفاده از فناوری MULTI-IQ برای جستجو در زمین‌های مختلف، از سواحل گرفته تا زمین‌های کشاورزی، طراحی شده‌اند.
    این دستگاه‌ها قابلیت تنظیم فرکانس‌های مختلف را دارند و بسیار مناسب برای کاوشگران تفریحی و حرفه‌ای هستند که به دنبال دستگاهی چندمنظوره هستند.
  5. Gold Monster 1000: این مدل به خصوص برای یافتن طلا طراحی شده است. Gold Monster 1000 دارای سیستم تشخیص فلز VLF است و برای کار در زمین‌های معدنی بسیار مؤثر است. این دستگاه با سادگی استفاده و کارایی بالا در شناسایی کوچک‌ترین تکه‌های طلا، به یک انتخاب محبوب بین طلا یاب‌ها تبدیل شده است.
  6. X-TERRA Series: سری X-TERRA شامل مدل‌هایی مانند X-TERRA 705 است که به دلیل ویژگی‌های قابل تنظیم و فناوری VLF، برای کاوش در زمین‌های متنوع و حتی در زیر آب مناسب است. این دستگاه‌ها برای کاوشگرانی که به دنبال یک دستگاه قابل اعتماد و با دوام هستند، ایده‌آل می‌باشند.
  7. Safari: Safari یکی دیگر از محصولات ماینلب است که با استفاده از فناوری FBS، قادر است تا در عمق زیاد و با دقت بالا به تشخیص فلزات بپردازد.
    این دستگاه برای کاوش در زمین‌های با تراکم بالای معدنی و سایر شرایط دشوار، طراحی شده است.
  8. این دستگاه‌ها نشان‌دهنده تعهد ماینلب به نوآوری و توسعه فناوری‌های پیشرفته در زمینه فلزیابی هستند و برای کاوشگران مختلف، از آماتور تا حرفه‌ای، گزینه‌های متنوعی را فراهم می‌کنند.
  • آیا گارانتی دارند و قابل تعمیر هستند؟
  • بله، محصولات شرکت ماینلب معمولاً دارای گارانتی هستند و قابل تعمیر می‌باشند.
    این شرکت برای تضمین کیفیت و اطمینان خاطر مشتریان خود، گارانتی محدودی را بر روی دستگاه‌های فلزیاب خود ارائه می‌دهد که معمولاً شامل تعمیر یا تعویض قطعات خراب می‌شود.
    همچنین، امکان تعمیر دستگاه‌ها در مراکز مجاز و تایید شده توسط شرکت ماینلب وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که تعمیرات با استانداردهای شرکت سازگار است.
  • جدول مقایسه محصولات ماینلب
  • ویرایشمدل دستگاهفناوری تشخیصعمق تشخیص (تقریبی)ویژگی‌های خاصمناسب برایGPZ 7000ZVTتا 1 مترحساسیت بالا در زمین‌های معدنیکاوشگران حرفه‌ایEquinox 800MULTI-IQتا 0.5 مترچند فرکانسی، مناسب برای زمین‌های مختلفکاوشگران تفریحی و حرفه‌ایGold Monster 1000VLFتا 0.3 مترتخصصی برای طلا، سادگی استفادهطلا یاب‌هاX-TERRA 705VLFتا 0.4 مترقابلیت تنظیم فرکانس، دوام بالاکاوشگران تفریحیSafariFBSتا 0.5 مترعملکرد خوب در زمین‌های معدنیکاوشگران حرفه‌ای
  • در این جدول، مشخصات و ویژگی‌های برخی از محصولات پرطرفدار ماینلب را مقایسه کرده‌ایم تا به شما در انتخاب بهترین دستگاه فلزیاب برای نیازهایتان کمک کنیم.
    برای اطلاع از قیمت محصولات ماینلب و خرید آن‌ها، بهترین روش تماس مستقیم با نمایندگی‌های رسمی فروش ماینلب در منطقه شما است.
    شما می‌توانید از طریق وب‌سایت رسمی ماینلب یا فروشگاه‌های معتبری که نمایندگی این برند را دارند، اقدام به تماس یا مراجعه حضوری کنید
    تا از آخرین قیمت‌ها و مدل‌های موجود مطلع شوید.
  • همچنین، برخی از فروشگاه‌ها ممکن است امکان خرید آنلاین و ارسال محصولات به سراسر کشور را نیز فراهم آورده باشندو جهت خرید محصولات با شماره 09195002824تماس بگیرید.
مسعود کنعانی
مسعود کنعانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋