2019/12/21
ما در اين مقاله ميخواهيم درباره پنل پيامك يا همان پنل اس ام اس براي رستوران ها و امكانات سامانه مديرپيامك براي رستوران ها صحبت كنيم لطفا تا آخر اين مطلب با ما همراه باشيد.
امروزه رستوران هاي بزرگي براي جذب مشتري جديد و حفظ مشتريان فعلي از تبليغات و بازاريابي پيامكي استفاده مي كنند. بازاريابي پيامكي به يكي از روش هاي كم هزينه و در عين حال پر بازده شناخته شده است. سامانه پيام كوتاه براي نشريات و روزنامه ها شما مي توانيد با ارسال پيامك انبوه به روش هاي مختلفي كه در پنل پيامك رستوران وجود دارد به جذب مشتري بپردازيد و با روش هايي نظير برگزاري نظرسنجي پيامكي، برگزراي مسابقه پيامكي و … به حفظ مشتريان فعلي بپردازيد.
استفاده از بازاريابي پيامكي، بهترين روش تبليغات براي رستوران هاست. توصيه مي كنيم كه همۀ رستوران ها از اين روش براي تبليغات خود استفاده كنند.
نياز به مشاوره و راهنمايي بيشتر داريد؟!
۹ صبح تا ۹ شب با شماره هاي زير تماس بگيريد
۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰
۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰
براي خريد پنل اس ام اس از كد تخفيف restaurant استفاده نماييد و ۳۰ درصد تخفيف بگيريد.
چرا از مدير پيامك پنل اس ام اس بگيرم؟
۱- ارئه خط خدماتي رايگان بدون نياز به سفته و مكاتبات و تعهدات
۲- ارسال پيامك انبوه به بلك ليست ها با سيم كارت
۳- ارسال سريع پيامك در كمتر از ۱۰ ثانيه براي اتصال به وب سايت
۴- ليست شماره هاي مشتريان به تفكيك سن و جنسيت
۵- ارسال پيامك تبليغاتي به رستوران ها از روي نقشه
۶- ليست شماره موبايل ايرانسل و همراه اول بروز
خريد پنل اس ام اس با تخفيف ويژه رستوران
اين موضوع را هميشه به ياد داشته باشيد كه جذب يك مشتري جديد تقريبا پنج برابر حفظ مشتريان قديمي هزينه دارد.
ما قادر هستيم، پيامك شما را حتي به شمارههايي كه دريافت پيامك تبليغاتي را مسدود كردهاند، تحويل دهيم؛ باور نميكنيد؟! امتحان كنيد.
مدير پيامك براي اولين بار در كشور “پنل ارسال انبوه از طريق سيم كارت“ راه اندازي كرد.
شما ميتوانيد با خريد پنل اس ام اس رستوران و با استفاده از بانك شماره اي كه مديرپيامك در اختيار شما قرار مي دهيد، در محدوده ي فعاليت خود اس ام اس تبليغاتي ارسال نماييد و از آنها بخواهيد كه به عضويت خبرنامه پيامكي شما در بيايند. بعد از افتتاح رستورانتان تبليغ رستوران از طريق پيامك اين امكان را به شما مي دهد كه رستوران خود را به افراد ساكن در نزديكي محل خود، بشناسانيد. هرچند سعي كنيد ارسال اين گونه پيامك ها را به صورت مكرر در بازه زماني كوتاه انجام ندهيد زيرا ارسال بسيار اين گونه پيامك هاي تبليغاتي باعث ايجاد مزاحمت براي مخاطبان مي شود.
قطعا مهمترين مسئله بعد از اطلاع رساني بابت افتتاح رستوران يا كافي شاپ، اطلاع رساني بابت تغيير آدرس و حفظ مشتريان مي باشد.به علت عدم اطلاع رساني بابت تغيير آدرس، خيلي از مشتريان وفادار از دست مي روند و ارسال پيامك باعث ثابت ماندن اين مشتريان وفادار مي شود.همچنين اين ديدگاه در ذهن مشتريان ايجاد ميشود كه رستوران بانظمي ست و حضورشان مهم است.
يكي از روش هاي جذب مشتري بيشتر ، ارائه كوپن تخفيف به آنهاست. با ارسال يك پيامك حاوي كوپن تخفيف مي توانيد مشتريان خود را ترغيب كنيد كه باز هم به رستوران شما برگردند، حتي مي توانيد آنها را ترغيب كنيد كه دوستان خود را نيز همراه خود بياورند. مشتريان مي توانند با نشان دادن اين كوپن تخفيف به شما از هديه يا تخفيف ويژه بهرمند شوند.
با استفاده از پنل پيامك رستوران مي توانيد مشتريان بيشتري را در ساعات خلوت به رستوران خود بكشانيد. كاربرد پنل پيامك در باشگاه هاي ورزشي شما مي توانيد تخفيف هايي را در ساعات مختلف روز به مشتريان ارائه كنيد تا دوباره كسب و كارتان به جريان بيافتد. بهتر است كه اين گونه پيامك ها را با ساعات خلوت خود هماهنگ كنيد تا در طول روز به طور مداوم مشتري داشته باشيد.
با چك كردن مداوم پنل اس ام اس براي رستوران خود ، اين امكان را به مشتريان خود بدهيد كه بتوانند يك روز زودتر در رستوران شما ميز رزرو كنند .
پس از اينكه سفارش تلفني مشتري دريافت گرديد ، يا به طور اتوماتيك يعني با استفاده از اتصال نرم افزار رستوران خود به پيامك ، يا از طريق ارسال به صورت دستي ، مشتري را از اين موضوع مطلع سازيد ، حتي مي توانيد در هنگام ثبت سفارش يك پيامك و پس از ارسال سفارش يك پيامك ديگر به شخص ارسال كنيد ، تا از آخرين وضعيت سفارش خود مطلع گردد .
در حال حاضر بسياري از رستورانها به صورت آنلاين رزروها را انجام ميدهند و به اين ترتيب مشتريان راحتتر و به انتخاب خود ميتوانند يك ميز را انتخاب نمايند. اما چرا يك مرحله فراتر نرويم و به آنها اجازه ندهيم درخواست رزرو خود را پيامك كنند؟ چه چيزي راحتتر از ارسال يك اساماس سريع است . شما حتي ميتوانيد يك پاسخ خودكار را تنظيم كنيد كه بلافاصله جواب مشتري را بدهد.
اگر كه تنها فرصت شما براي انجام بازاريابي بعد از خدمات طاقتفرساي شبانه است، نگران نباشيد. با استفاده از ماژول پاسخ زماندار شما حتي ميتوانيد سامانه را طوري تنظيم كنيد كه پيامكها در زمان مشخصي به صورت خودكار ارسال شوند.
آيا شعبه جديدي را راه اندازي كرده ايد؟ آيا غذاهاي مخصوصي را به منوي خود اضافه كرده ايد؟ آيا مي خواهيد به مناسبت خاصي مراسم ويژه اي را در رستوران خود برگزار كنيد؟ با ارسال يك پيامك مي توانيد مشتريانتان را از اخبار و رويدادهاي رستوران خود با خبر سازيد. مطمئن باشيد كه پيامك بهترين و مناسب ترين ابزار براي اطلاع رساني به مشتريان خواهد بود.
با پنل اس ام اس رستوران شما مي توانيد با دادن اين پيشنهاد ويژه به مشتريانتان كه ما در روز تولد شما تخفيف ويژه اي به شما خواهيم داد ، از مشتريانتان شماره موبايلشان را بگيريد و يا به صورت اتوماتيك با ثبت تاريخ تولد در دفترچه تلفن و فعال كردن ماژول ارسال مناسبتي به ايشان تولدشان را تبريك بگوييد يا به صورت دستي در روز تولد اشخاص اين مورد را به اطلاع آنها برسانيد و با دادن تخفيف در اين روز ، اين مشتري را ترقيب نماييد تا در روز تولد مهمانان خود را به رستوران شما دعوت نمايند .
مطمئن باشيد كه همه مشتريان شما دوست دارند كه در يك مسابقه شركت كنند و جايزه ي ويژه اي را برنده شوند. با برگزاري يك مسابقه پيامكي مي توانيد مشتريان بيشتري را به رستوران خود بكشانيد و فهرست مشتركان خود را افزايش دهيد. سامانه پيام كوتاه براي آموزشگاه رانندگي
با برگزاري يك نظر سنجي پيامكي مشتريان را با كسب و كار خود درگير كنيد. يكي از مزاياي برگزاري نظرسنجي پيامكي استفاده از نظرات و پيشنهادات مشتريان جهت بهبود وضعيت رستوران مي باشد. شما مي توانيد با استفاده از نظرات مشتريانتان آمار دقيقي را از وضعيت رستوران خود به دست آوريد.
سعي كنيد بعد از ترك مشتري به او يك پيامك داده و از انتخاب او تشكر نمائيد. اين توجه و تشكر باعث ميشود مشتري احساس اهميت داشتن كرده و دوباره به رستوران شما قدم بگذارد. اين نه تنها رزورهاي شما را افزايش ميدهد، بلكه مشتريان شما را نيز راضيتر خواهد كرد. در نتيجه نقدها و نظرات مثبتي از شما بين افراد پخش خواهد شد.
با پنل اس ام اس در رستوران شما مي توانيد شماره ي كاركنان و مشتريان خود را در گروه هاي مجزا وارد نموده و به راحتي اقدام به ارسال پيامك نماييد. با استفاده از اين گزينه مي توانيد به كليه مشتريان و يا همكاران خود اس ام اس هاي اطلاع رساني را همراه با نام و يا اطلاعات ذخيره شده در دفترچه تلفن و يا فايل اكسل ارسال نماييد.
يكي از خدماتي كه پنل اس ام اس مديرپيامك براي بازاريابي پيامكي ارائه ميدهد، ارسال پيامك به مشاغل و اصناف ميباشد. شما با استفاده از ارسال پيامك به مشاغل مورد هدف با كسب و كار خود پيامك ارسال كنيد. سامانه پيام كوتاه براي دانشگاه استفاده از اين روش باعث صرفه جويي در زمان و هزينه ميشود زيرا تبليغات تان را براي كساني ميفرستيد كه مطمئن هستيد با نوع كسب و كار شما مرتبط هستند و پيامك شما خوانده ميشود.
با استفاده از دستگاه كي پد پيامك و نرم افزار حرفه اي نصب شده بر روي آن، مي توانيد شماره موبايل مخاطبان را از آنها دريافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پيام كوتاه خود ذخيره نماييد تا در هر زمان كه براي اطلاع رساني و ارسال پيامك تبليغاتي به مشتريان به آنها نياز داشتيد از طريق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسي داشته باشيد .
و در آخر …
چنانچه شما مديريت رستوران يا كافي شاپي را برعهده داريد و قصد داريد گامي نو براي رونق كسب و كارتان برداريد. پيشنهاد ميكنيم از سامانه پيامكي مديرپيامك براي فعاليت خودتان استفاده كنيد و بازخورد مثبت آن را در كوتاهترين زمان ممكن دريافت نماييد.
نياز به مشاوره و راهنمايي بيشتر داريد؟!
۹ صبح تا ۹ شب با شماره هاي زير تماس بگيريد
۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰
۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰
براي خريد پنل اس ام اس از كد تخفيف restaurant استفاده نماييد و ۳۰ درصد تخفيف بگيريد.
خريد پنل اس ام اس با تخفيف ويژه رستوران
با كد تخفيف restaurant از سايت مدير پيامك با تخفيف ۳۰درصدي پنل اس ام اس براي رستوران تهيه نماييد. خريد پنل اس ام اس از مدير پيامك به صورت آني مي باشد و خط خدماتي عمومي و رايگان نيز ارائه مي گردد. همچنين ارسال پيامك انبوه با سيم كارت نيز در پنل موجود مي باشد در صورتي كه نياز به مشاوره و راهنمايي داشتيد با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگيريد.
5 / 5 ( 2 راي )
ارسال پيامك انبوه تبليغاتي به رستوران و غذاخوري ها, ارسال پيامك تبليغاتي رستوران, بهترين تبليغات رستوران, پنل اس ام اس رستوران, پنل اس ام اس مخصوص غذاخوري, تبليغات پيامكي براي رستوران, كاربرد اس ام اس براي رستوران ها
پاسخ ها