مریم زارع زاده

مریم زارع زاده

مایع لباسشویی آسیمن

مایع لباسشویی در سلامت افراد مسئله ای بسیار مهم و ضروری می باشد چراکه یکی از مواردی که می تواند در حفظ سلامتی ما تاثیر بسزایی داشته باشد توجه کردن به پاکیزگی لباس ها و یا ملحفه هایی است که از آن ها استفاده می کنیم، زیرا این وسایل مستقیما بر روی پوست ما قرار می گیرد و چنانچه آلوده باشند، می تواند آسیب های پوستی جبران ناپذیری را به بدن ما وارد کنند، از آنجایی که امروزه اکثر افراد لباس های خود را با ماشین لباسشویی می شویند، قصد داریم مایع لباسشویی بسیار قوی و با قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

مشخصات مایع ماشین لباسشویی آسیمن:

مشخصات مایع لباسشویی آسیمن

تفاوت پودرها و مایع ماشین لباسشویی

یکی از سردرگمی های اکثر افراد به هنگام خرید شوینده و مایع ماشین لباسشویی، انتخاب میان پودر و یا مایع ماشین لباسشویی می باشد که گاها به دلیل عدم اطلاعات کافی، انتخاب های اشتباهی داریم، اما واقعیت این است که پودرهای ماشین لباسشویی برای شستشوی لکه های بسیار عمیق و سرسخت لباس استفاده می شوند، اما مایع های ماشین لباسشویی برای شستشوی مداوم و روزانه لباس مورد استفاده قرار میگیرد و به دلیل اینکه فرمولاسیون آن با پودر متفاوت است به هیچ عنوان به البسه آسیب نمیزند و می تواند دوست همیشگی لباس های شما باشد.

مایع ماشین لباسشویی

مایع ماشین لباسشویی آسیمن

در حال حاضر جدیدترین و محبوب ترین مایع ماشین لباسشویی، مایع آسیمن می باشد، این مایع به چند نوع تقسیم شده است که هر کدام از آنان به دلیل ساختار متفاوت کارآیی گوناگونی را نیز به همراه دارند.

  • مایع لباسشویی جنرال یا عمومی: ابن نوع مایع از لباس های شما محافظت می کند و به دلیل فرمولاسیونی که دارد تا حد زیادی از جابجایی رنگ البسه جلوگیری میکند. جالب است بدانید که چرک های قسمت های خاص لباس مانند یقه و یا سر آستین که شستشوی سخت تری دارند را می تواند به راحتی تمیز کند.
  • مشکین شویی و یا رنگی: این نوع مایع علاوه بر پارک کنندگی بسیار بالا به هیچ عنوان رنگ های لباس را جابجا نمی کند به همین دلیل میتوانید با خیال راحت لباس های رنگی خود را در ماشین لباسشویی بریزید.
  • مایع لباس شویی کودک: اکثر آلودگی لباس های کودکان و نوزادان ناشی از لکه های غذا و چربی می باشند، به همین دلیل اگر فرزند کوچکی دارید که باید دائما لباس های او را بشویید این نوع شوینده به دلیل نسبت قلیایی کمی که دارد میتواند لباس های کودک شما را بدون اینکه صدمه ای ببیند به راحتی تمیز کند.

منبع:

https://pakbama.com/washing-liquid/

مریم زارع زاده
مریم زارع زاده

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋