Maryam Moradi

Maryam Moradi

توسط ۲۱ نفر دنبال می شود
 ۲۲ نفر را دنبال می کند

صادرات میوه به کویت توسط آراد برندینگ

 

ایران دومین کشور بزرگ در خاورمیانه با مساحتی برابر با ۱,۶۴۸,۱۹۵ کیلومتر مربع است. این کشور در غرب آسیا واقع شده و به دلیل اقلیم بسیار مناسب، یکی از بزرگترین صادرکنندگان میوه در جهان به شمار می‌رود. در شش ماهه دوم سال ۲۰۲۱، ایران نزدیک به ۳.۱ میلیون تن میوه به بیش از ۲۰ کشور عمده صادر کرده است. گزارش ویکی‌پدیا درباره کشاورزی در ایران نشان‌دهنده رونق صادرات میوه در فصل‌های مختلف است. کنسرسیوم سورین به عنوان یک صادرکننده میوه‌های ایرانی، در حال حاضر میوه‌های ایرانی را به کشورهای اوراسیا و عربی صادر و تامین می‌کند.

بیشتر بخوانید: چگونه با چین وارد تجارت شویم؟

فصل میوه در ایران

شرکت‌های تامین‌کننده این کنسرسیوم به عنوان تامین‌کننده میوه و سبزیجات در ایران بیش از ۲۰ سال تجربه در صادرات میوه دارند. ما تجربه همکاری مستمر در زمینه صادرات میوه به کشورهای مختلفی مانند روسیه، ازبکستان، امارات متحده عربی، قطر، عمان، عراق، افغانستان، آذربایجان، کویت، بحرین، ترکیه، ترکمنستان و گرجستان را داریم. برند ایران اکسپورت به عنوان یک زیرمجموعه از کنسرسیوم سورین تاسیس شده و شامل چندین واحد بزرگ سورتینگ ایرانی است که با تمرکز بر توسعه صادرات میوه و سبزیجات ایرانی فعالیت می‌کنند. ما متعهد به ارائه بالاترین کیفیت میوه و سبزیجات در ایران هستیم.

 

صادرات میوه به کویت

پس از عراق، کویت نزدیک‌ترین کشور به ایران است و در جنوب غربی ایران قرار دارد. مسیرهای ارتباطی برای صادرات به کویت از طریق مرزهای آبی است. کویت کشور کوچکی است و از نظر تامین محصولات کشاورزی خود به سایر کشورها وابسته است. کویت بیش از ۸۰٪ از محصولات کشاورزی خود را وارد می‌کند. به همین دلیل، این کشور گزینه مناسبی برای صادرات است.

کویت استانداردهای سخت و بالایی برای واردات خود دارد. بنابراین، محصولات باید دارای بسته‌بندی و شرایط محصول با استانداردهای بالا باشند. به همین دلیل، به صادرکنندگان توصیه می‌شود از ترموگراف‌های ردیاب برای جلوگیری از مشکلات فساد، از دست دادن و تأخیر در رسیدن محصول استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: راهنمای تجارت با عمان برای بهره مندی از فرصت های تجاری جدید و پرسود

ترموگراف‌های آنلاین می‌توانند از راه دور تغییرات دما و رطوبت را هشدار دهند. ردیاب موجود در این دستگاه می‌تواند مکان دستگاه را نیز تعیین کرده و انحرافات از مسیرهای تعیین شده، توقف‌ها و غیره را نمایش دهد. علاوه بر این، برچسب‌های محصولات باید به زبان عربی نوشته شده و شامل تمام مشخصات پردازش و تولید محصول باشد که شامل نام محصول، تاریخ تولید، تاریخ انقضاء، مواد تشکیل‌دهنده محصول و غیره است. یکی از رقبای سرسخت ایران در این زمینه، ترکیه است.

یکی از مزایای بسیار مناسب صادرات میوه به کویت عدم پرداخت مالیات است. به همین دلیل، محدودیت‌های صادرات به این کشور به مقدار زیادی کاهش یافته است. محصولات کشاورزی که از ایران به کویت صادر می‌شوند شامل گوجه‌فرنگی، هندوانه، کلم، کاهو، خیار، کدو، پسته و خرما هستند.

Maryam Moradi
Maryam Moradi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋