مرکز فیبروز ابرو مریم حیدری

مرکز فیبروز ابرو مریم حیدری

در مرکز فیبروز ابرو مریم حیدری ارائه دهنده خدمات میکروبلیدینگ ابرو، هاشور ابرو، میکروپیگمنتیشن ابرو و سایر خدمات زیبایی به شما عزیزان هستیم

تاتو کار در تهرانپارس در آکادمی مریم حیدری

اگر قصد تاتو ابرو خود را دارید. اگر به دنبال بهترین تاتو کار در تهرانپارس هستید. پیشنهاد می کنم با مراجعه به وبسایت آکادمی فیبروز مریم حیدری از نمونه کارهای ایشان دیدن فرمایید. به این ترتیب انتخاب برایتان آسانتر می شود.

 

آکادمی فیبروز مریم حیدری، معتبرترین مرکز آرایش دائم در شرق تهران با متخصص‌ترین پرسنل تاتو کار آماده ارائه انواع با کیفیت ترین خدمات تاتو با ماندگاری بالا می باشند.

 

از جمله این خدمات می توان به؛ فيبروز ابرو، هاشور ابرو، تاتو خط چشم، ميکروبليدينگ ابرو، تاتو و شيدينگ لب، ريموو تاتو و تاتو بدن اشاره نمود.

 

 

تاتو ابرو

تاتو ابرو از پرطرفدارترین تکنیک های آرایش دائم می باشد. متد تاتو ابرو مناسب بانوانی است که قصد اصلاح نواقص، قرینه سازی و زیباسازی دائمی ابرو خود را دارند. اجرا تاتو به این شکل است که ابتدا ابرو با ابزاری نظیر؛ خط کش قرینه سازی ابرو و کولیس تاتو اندازه گیری می شود.

 

 

در مرحله بعد توسط مداد تاتو طراحی و قرینه سازی شده و برای کاهش درد تاتو با استفاده از بهترین بی حسی برای تاتو، پوست ابرو بی حس می شود. بعد از بی حسی پوست با استفاده از سوزن تاتو خراش داده می شود تا رنگ مورد نظر را به قسمت های عمیق پوست منتقل کنند.

 

 

بهترین تاتو کار

نکته قابل توجه در فرآیند تاتو این است که تاتو ابرو باید توسط یک فرد ماهر و متخصص انجام شود تا ابروهایی کاملا قرینه و یکدست را در نتیجه ببینیم.

 

 

وارد کردن میزان مناسبی از رنگدانه به پوست و میزان فشار دست از مهارت ها وتوانایی ها تاتو کار است که با توجه به آموزشهای به‌روز خود باید انجام دهد. تاتو کار ماهر تخصص و توانایی در شناخت آناتومی چهره فرد و تعیین فرم ابرو متناسب را دارد.

 

مریم حیدری بهترین تاتو کار در تهرانپارس

خانم مریم حیدری مهارت و تجربه سالها آموزش و اجرای تاتو ابرو در شرق تهران را دارند.

 

ایشان همچنین دارای مدارکی چون گرند مسترنچرال بروز و لیفت بروز، مستر فشن بروز و دارای عضویت رسمی آکادمی فیبروز اروپا می باشند. از این رو از ایشان به عنوان بهترین تاتو کار در تهرانپارس یاد می شود‌.

 

 

برای رزرو وقت ملاقات با بهترین تاتو کار در تهرانپارس با ما در آکادمی فیبروز مریم حیدری در تماس باشید.

https://maryamheydari.com

09100035061

09121469358

021-77746448

 

مرکز فیبروز ابرو مریم حیدری
مرکز فیبروز ابرو مریم حیدری در مرکز فیبروز ابرو مریم حیدری ارائه دهنده خدمات میکروبلیدینگ ابرو، هاشور ابرو، میکروپیگمنتیشن ابرو و سایر خدمات زیبایی به شما عزیزان هستیم

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋