مرکز فیبروز ابرو مریم حیدری

مرکز فیبروز ابرو مریم حیدری

در مرکز فیبروز ابرو مریم حیدری ارائه دهنده خدمات میکروبلیدینگ ابرو، هاشور ابرو، میکروپیگمنتیشن ابرو و سایر خدمات زیبایی به شما عزیزان هستیم

هاشور مویی ابرو در تهران با مریم حیدری

تخصصی ترین هاشور مویی ابرو در تهران را می توانید در مرکز تخصصی هاشور و فیبروز مریم حیدری تجربه کنید.

 

 

ما در مرکز فیبروز مریم حیدری با بهترین گیری از پرسنل حرفه ای به ارائه انواع خدمات، فیبروز ابرو، هاشور ابرو، تاتو خط چشم، میکروبلیدینگ ابرو، تاتو و شیدینگ لب، ریموو تاتو، تاتو بدن مشغولیم.

 

 

هاشور مویی ابرو

هاشور مویی ابرو از جذابترین و پرطرفدارترین خدمات آرایش دائم می باشد. تکنیک هاشور ابرو با هدف زیباسازی و اصلاح نواقص ابرو به کار گرفته می شود. درواقع هاشور مویی نوعی تاتو محسوب می‌شود که به وسیله قلم میکروبلیدینگ نازک اجرا می شود که در اصل چون از ابرو مقداری ضخیم‌تر است هاشور مویی نامیده می‌شود.

 

 

این مدل هاشور به دو روش میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیش انجام می‌شود. هاشور انواع مختلفی دارد که هرکدام زیبایی خاص خود را دارد: از این روش ها می توان به هاشور خطی، کرکی و نچرال اشاره کرد.

 

ما در مرکز هاشور و فیبروز مریم حیدری برای کاهش کاهش درد تاتو، بهترین بی حسی برای تاتو را به کار میگیریم تا تجربه ای لذت بخش از هاشور ابرو خود داشته باشید. هاشور کار بعد از اجرای هاشور ابرو بهترین اصول مراقبتی هاشور ابرو و نیز بهترین پماد بعد هاشور ابرو را به شما معرفی می نماید.

 

مزایای هاشور ابرو

از مزایای هاشور مویی ابرو می توان به موارد زیر اشاره نمود.

ماندگاری بی نظیر یک تا سه سال
ترسیم خطوط موافق جهت خواب ابرو

 


 اجرای بدون درد و خونریزی
به دلیل استفاده از رنگ های ارگانیک و بدون سرب بعد از مدتی شاهد رشد مجدد موهای ابرو خود خواهید بود.

 

 

بهترین قیمت هاشور مویی ابرو درمرکز هاشور مریم حیدری

هاشور مویی ابرو در تهران در مرکز تخصصی فیبروز و هاشور ابرو مریم حیدری به سبک انحصاری با استفاده از سوزن ها و تیغ های استاندارد آکادمی فیبروز اروپا و رنگ‌های گیاهی و معدنی به روش فیبروز انجام میشود.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت هاشور مویی ابرو با مشاورین ما در مرکز تخصصی  فیبروز ابرو مریم حیدری در تماس باشید.

https://maryamheydari.com

09100035061

09121469358

021-77746448

مرکز فیبروز ابرو مریم حیدری
مرکز فیبروز ابرو مریم حیدری در مرکز فیبروز ابرو مریم حیدری ارائه دهنده خدمات میکروبلیدینگ ابرو، هاشور ابرو، میکروپیگمنتیشن ابرو و سایر خدمات زیبایی به شما عزیزان هستیم

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋