مرکز فیبروز ابرو مریم حیدری

مرکز فیبروز ابرو مریم حیدری

در مرکز فیبروز ابرو مریم حیدری ارائه دهنده خدمات میکروبلیدینگ ابرو، هاشور ابرو، میکروپیگمنتیشن ابرو و سایر خدمات زیبایی به شما عزیزان هستیم

آموزش هاشور ابرو در شرق تهران، با بهترین کیفیت آموزشی

اولین پیش نیاز برای ورود پر قدرت به بازار کار هاشور و فیبروز شرکت در دوره های آموزش هاشور ابرو در شرق تهران می باشد. بی نظیرترین دوره آموزش فیبروز ابرو در شرق تهران، در مرکز تخصصی فیبروز ابرو مریم حیدری در حال برگزاری است.

 

برای یادگیری این هنر و موفقیت‌تان کافی است، در بهترین دوره آموزش هاشور ابرو در شرق تهران شرکت کنید. در مرکز تخصصی هاشور و فیبروز ابرو مریم حیدری، کلیه مباحث فیبروز به صورت نظری و عملی به هنرجو آموزش داده می‌شود.

 

هاشور ابرو به ظرافت تار مو؛

به طور کلی میتوان هاشور ابرو را این طور توصیف کرد:

"هاشور ابرو؛ کشیدن خطوط ظریف در ابرو با طول‌های نامساوی در جهت رویش مو با توجه به شکل کلی ابرو و صورت می‌باشد. "

 


این متد جدید با هدف پر کردن ابرو و قرینه سازی ابرو با تاتو با دو روش سایه (شید) و خط (لاین) انجام می‌شود. به عبارتی میتوان گفت هاشور ابرو روش هایی جدیدی از تاتو هستند. که با خطوط طبیعی، به صورت سه بعدی زده میشوند. باعث خطای دید شده در نتیجه خطوط برجسته تر به نظر می رسند.

 

 

این روش جز روش های نوین در حوزه آرایش نیمه دائم است. هدف از این متد برطرف کردن نواقص ابرو و قرینه سازی آنها می باشد. به همین خاطر است که بسیار مورد توجه بانوان نچرال پسند قرار گرفته. از این رو بازار پرسودی را به خود اختصاص داده است.

 

 

آموزش هاشور ابرو در شرق تهران در مرکز تخصصی فیبروز ابرو مریم حیدری؛

بهترین دوره آموزش هاشور ابرو در شرق تهران و در مرکز تخصصی فیبروز مریم حیدری توسط خود ایشان که از مجرب ترین مربیان فنی حرفه‌ای هستند برگزار می‌شود.

 

این کلاس شامل سرفصل های تخصصی مربوط به یادگیری صفر تا صد آموزش هاشور ابرو و آموزش کار با دستگاه و قلم های دستی فیبروز ابرو می شود.

 

هنرجویان در پایان دوره آموزش هاشور ابرو، برای ورود به بازارکار آماده می شوند. لازم به ذکر است هنرجویان قادر به دریافت مدرک فنی حرفه ای و بین المللی هاشور ابرو می باشند.

 


در مرکز تخصصی فیبروز ابروی مریم حیدری؛ بعد از ارائه کلیه مباحث فیبروز به صورت نظری و عملی به هنرجو، پشتیبانی نامحدود تا حرفه‌ای شدن را برای وی خواهیم داشت.

 

برای شرکت در بهترین دوره آموزش هاشور ابرو در شرق تهران کافی با ما در مرکز تخصصی فیبروز مریم حیدری تماس بگیرید.

https://maryamheydari.com

09100035061

09121469358

021-77746448

 

مرکز فیبروز ابرو مریم حیدری
مرکز فیبروز ابرو مریم حیدری در مرکز فیبروز ابرو مریم حیدری ارائه دهنده خدمات میکروبلیدینگ ابرو، هاشور ابرو، میکروپیگمنتیشن ابرو و سایر خدمات زیبایی به شما عزیزان هستیم

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋