marjan dianati

marjan dianati

مالیات برای تبلیغات

 

ملک خود را برای فروش به صورت محلی و خارج از منطقه خود تبلیغ کنید. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در بلوار جمهوری کرج بازار وسیعی در املاک تجاری بدون توجه به جایی که هستید وجود دارد. علاوه بر این، اگر به استراتژی های درست بازار علاقه مند هستید، به راحتی می توانید شغل بسیار پر رونقی در این صنعت پیدا کنید. از این نکات برای یافتن توصیه های خوب برای شروع عالی در یک سرمایه گذاری پر بار استفاده کنید. اگر قیمت پایین باشد، برخی از سرمایه گذاران خصوصی به املاک خارج از منطقه خود علاقه مند می شوند.

تبلیغ محلی 

بسیاری از مردم فکر نمی کنند که مردم خارج از شهر بخواهند املاک تجاری خود را بخرند. مجری تبلیغات محیطی بلوار جمهوری کرج ملکی که در محله ای قرار دارد که برای کاربری مختلط برنامه ریزی شده است، مغازه ها، خدمات و پروژه های عمومی در نزدیکی آن قرار دارد. در یک توسعه با کاربری مختلط، گام‌های زیادی برای بهبود ویژگی محلی محله و کاهش اتکای ساکنان به خودرو برداشته می‌شود. خانه ای در چنین محله ای می تواند ارزشمند باشد - و زندگی در آن لذت بخش باشد!

تبلیغات برای املاک

برای اینکه واقعاً در املاک و مستغلات درآمد داشته باشید، باید از همان روزی که ملک را خریداری می کنید، آن را به دست آورید، نه اینکه به افزایش قیمت در طول زمان متکی باشید. همانطور که چند سال گذشته نشان داده است، قیمت ها می توانند کاهش یابند و همچنین افزایش پیدا کنند. اما یافتن یک خانه مستحکم که نیاز به تعمیرات زیادی نداشته باشد، در نهایت پرداخت خواهد شد و می توان آن را در برابر سهام فروخت.

هزینه مالیاتی تبلیغات

دانستن هزینه مالیات در منطقه شما بخشی جدایی ناپذیر از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. مبلغی که به عنوان مالیات پرداخت می کنید می تواند بین جریان نقدی مثبت و منفی تفاوت ایجاد کند. با مشاور املاک خود، شهرداری های محلی و یک متخصص مالیاتی مشورت کنید تا وضعیت مالیاتی خود را به خوبی کنترل کنید. برای موفقیت در املاک و مستغلات، شناخت بازار خود مهم است. اغلب، مشاورانی که در یک بازار موفق هستند، مانند املاک تجاری در مقیاس بزرگ، تصور می‌کنند که موفقیت آنها به بازارهای دیگر، مانند املاک شرکت‌های کوچک، منتقل می‌شود. انجام تحقیقات برای درک کامل هر بازار جدیدی که یک رابطه در نظر دارد در آن مشارکت کند برای موفقیت ضروری است.

پول بیشتر یا تبلیغات بهتر

یکی از نکات مهمی که هنگام سرمایه گذاری در املاک تجاری باید به خاطر بسپارید این است که شما نه تنها به پول بیشتری برای پیش پرداخت نیاز دارید، بلکه باید برای بازرسی و ارزیابی بسیار بیشتر از املاک مسکونی بپردازید. ممکن است در نهایت ملکی را که در حال بررسی آن هستید خریداری نکنید، بنابراین واقعاً باید برای چندین بازرسی بودجه در دسترس داشته باشید.

انتخاب کمپین تبلیغاتی مناسب

هنگام انتخاب ملک، توجه به نرخ مالیات محل مهم است. از آنجایی که هزینه های بسته شدن شامل مالیات بر دارایی متناسب است، وجوه مورد نیاز برای بستن معامله را افزایش می دهد. هر چه نرخ مالیات بالاتر باشد، پول بیشتری برای بستن امانت نیاز دارید و در طول سال ها مالیات بیشتری پرداخت خواهید کرد. شما باید پولی را که قرار است برای بررسی دقیق هزینه کنید در بودجه خود بگنجانید. هنگامی که آپارتمان های خود را آماده کردید، باید آنها را بازرسی کنید تا مطمئن شوید که با استانداردهای ایمنی و کیفیت خاصی مطابقت دارند. این فرآیند می تواند بسیار پرهزینه باشد، به خصوص اگر آپارتمان شما در بار اول مورد بازرسی قرار نگیرد.

انواع تبلیغات برای انواع مشاغل

بر اساس نوع کسب و کاری که احتمالاً ملک را اشغال می کند، اطلاعاتی در مورد تعداد و انواع مشاغل پیرامون هر ملک تجاری که مد نظر شماست، به دست آورید و مطالعه کنید. اگر ده ها غذاخوری در شعاع پنج مایلی وجود داشته باشد، فضای اغذیه فروشی یا رستوران ممکن است بهترین گزینه شما نباشد.

وام دهندگان برای تبلیغات کسب و کار های نوپا

حتما در مورد وام دهندگان تجاری تحقیق کنید. ممکن است بتوانید در جایی که انتظارش را ندارید چیزهای زیادی پیدا کنید. همچنین توجه داشته باشید که از شما خواسته می شود پیش پرداخت سنگینی را پرداخت کنید. به خاطر داشته باشید که اگر معامله به نتیجه برسد، معمولاً هیچ مسئولیت شخصی وجود نخواهد داشت و وام دهندگان تجاری ممکن است در صورت قرض گرفتن پیش پرداخت از وام دهنده دیگری ملایم باشند. هنگام بررسی خرید املاک تجاری، انجمن های محلی مانند انجمن های صاحبخانه و انجمن های صاحبان مشاغل را در منطقه خود بیابید و از آنها بازدید کنید. ممکن است بتوانید بدون پرداخت هزینه عضویت در چند جلسه شرکت کنید (به استثنای هزینه یک وعده غذایی). به این ترتیب می توانید شبکه ای از افرادی را راه اندازی کنید که قبلاً کارهایی را که می خواهید انجام دهید، انجام می دهند. کارت ویزیت خود را فراموش نکنید و از دیگران درخواست کارت کنید!

سرمایه گذاری در املاک تجاری

شما تصمیم گرفته اید در املاک تجاری سرمایه گذاری  تبلیغات کنید، فکر خود را بزرگ نگه دارید! هنگام خرید یک آپارتمان پنج واحدی نیاز به تامین مالی تجاری دارد. بنابراین، اگر قصد خرید ملک پنج واحدی را داشتید، چرا ملکی با حداقل ده واحد دریافت نکنید. برخورد با یک دارایی ده واحدی بسیار سخت تر از یک دارایی پنج واحدی نیست. اگر می‌خواهید برای امرار معاش خانه‌های خود را تغییر دهید، باید مطمئن شوید که خودتان تبلیغ می‌کنید. یک وب سایت داشته باشید، کارت ویزیت بگیرید، در روزنامه ها برای خانه ها آگهی بگذارید، و غیره. اگر می خواهید پول در بیاورید، باید با این کار به عنوان یک تجارت رفتار کنید، در غیر این صورت نمی توانید انتظار نتایج تجاری را داشته باشید.

شروع تبلیغات در وب سایت

هنگامی که شروع به تبلیغ املاک خود از طریق یک وب سایت  تبلیغات می کنید، باید درک کنید که زمان بسیار کمی برای جلب توجه بازدیدکنندگان دارید. اگر محتوای شما متمرکز نباشد، بلافاصله هزاران خریدار بالقوه را از دست خواهید داد. اگر می خواهید مشتری جذب کنید، مطمئن شوید که سایت شما متمرکز است.

تبلیغ پتانسیل درآمد تبلیغات

هنگام فروش املاک تجاری خود باید وقت بگذارید  تبلیغات و پتانسیل درآمد آن را به درستی تبلیغ کنید. هنگامی که یک خریدار بالقوه خرید یک ملک تجاری را در نظر می گیرد، مهمترین عامل در تصمیم گیری آنها پتانسیل درآمد ملک است. اگر در مورد پتانسیل ها صادق باشید، باید بتوانید ملک را به سرعت بفروشید.

مخاطبان خود را پیدا کنید

اگر می خواهید در مورد فروش املاک تجاری بسیار بیشتر از آنچه در حال حاضر دارید بدانید تا بتواند شغلی سودآور برای آینده شما باشد، می توانید با توصیه های این مقاله شروع کنید. وارد یک بازار عالی شوید و استراتژی های فروش را یاد بگیرید که فروشندگان برتر امروز برای موفقیت از آنها استفاده می کنند.

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b1-%d8%ac%d9%85%d9%87%d9%88%d8%b1%db%8c-%da%a9%d8%b1%d8%ac/

marjan dianati
marjan dianati

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋